برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه‌ای سینجر مدل SDG-505W

در این مطلب با موضوع معرفی اجاق گاز صفحه‌ای سینجر مدل SDG-505W و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اجاق گاز

اجاق گاز سینگر SDG-505W را معرفی می کنیم

خرید از بازار لوازم خانگی یکی از سخت ترین کارهای خرید است! دنیایی از برندها، برندها، اصطلاحات فنی و فنی، گزینه های گیج کننده و غیره وجود دارد. اگر می خواهید اجاق گازی با کیفیت قابل قبول بخرید، در بازار لوازم خانگی بهترین برندهای ایرانی اجاق گاز هستند و ایرانی ها بیش از هر چیز دیگری در تولید چنین لوازم خانگی موفق بوده اند. بنابراین به جای پرداخت هزینه اضافی برای خرید اجاق گاز خارجی، می توانید یک اجاق گاز ایرانی خوب با همان کارکرد و عمر مفید با قیمت ارزان تری خریداری کنید. یکی از برندهای داخلی «برند سینگر» است.

وضعیت:

اجاق گاز “سینگر” مدل “SDG-505W” – محصول خوب و با کیفیت شرکت که به صورت تاپ نصب و استفاده می شود. ابعاد این محصول 90*52 سانتی متر می باشد و دارای پنج شعله با ابعاد مختلف جهت در نظر گرفتن اندازه ظرف می باشد. شعله پلوپز این مدل در وسط اجاق گاز قرار گرفته و چینش متقارن و زیبایی را ایجاد می کند.

جنس صفحه گاز از شیشه نشکن و مواد توری قرار گرفته روی شعله از فولاد ساخته شده است. همچنین امکان جداسازی این شبکه وجود دارد تا بتوانید به راحتی و بدون سردرگمی در اطراف مشعل و گاز. این مدل دارای روشنایی اتوماتیک بوده و در کنار هر تنظیم شعله تصویری از دستورالعمل شناسایی شعله مربوطه وجود دارد.

گاز صفحه ای SDG-505W از سیستم ترموکوپل نیز استفاده می کند. لازم به ذکر است ترموکوپل نوعی سیستم ایمنی است که در صورت خاموش شدن شعله به علت وزش هوا، چسبیدن سوپاپ و یا دلایل دیگر به صورت خودکار جریان گاز را قطع می کند و از نشت گاز در خانه و خطر جلوگیری می کند. این دستگاه با ایجاد یک تکه چوب در لابه لای کابینت نصب می شود و در صورت عدم نیاز به فر، انتخاب مناسبی برای فرهای بزرگ و بزرگ است.

معرفی اجاق گاز صفحه‌ای سینجر مدل SDG-505W

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه‌ای سینجر مدل SDG-505W" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه‌ای سینجر مدل SDG-505W"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427