برسی؛ معرفی  آبمیوه گیری پارس خزر مدل آووكـادو

در این مطلب با موضوع معرفی  آبمیوه گیری پارس خزر مدل آووكـادو و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

آبمیوه گیری

معرفی آب میوه گیری پارس خزر مدل آووکادو

پارس خزر یکی از بهترین شرکت های ایرانی است که در سال های اخیر کاهشی در کیفیت محصولات خود نداشته است، اما تولید و فروش لوازم خانگی را افزایش داده است و انتخاب این برند آسان است. وفادارانه تجهیزات برقی را خرید و تمام وسایل مورد نیاز را خرید، به همین دلیل با طرفداران خود تبدیل به یک تجارت محلی و محلی شد. اگر شما نیز برای تکمیل تجهیزات خود به دنبال خرید بهترین آب میوه گیری موجود در بازار هستید، باید گفت که آب میوه گیری پارس خزر انتخاب خوبی است.

مشخصات:

  • علاوه بر طراحی شیک که برای هر آشپزخانه ای مخصوصا آشپزخانه مدرن مناسب است، دارای قدرتی معادل 435 وات است که در مقایسه با مدل آن قابل مقایسه است. مدل آبمیوه گیری قدرتمند ببر پارس خزر کوچک است، اما برای استفاده خانگی کافی است.
  • سرعت را می توان در دو حالت تند و آهسته برای میوه های نرم و سفت استفاده کرد.
  • دارای یک ظرف مدرج برای جمع آوری این آب میوه ها است که کم آب شده و نوشیدنی شفاف و یکنواختی را ارائه می دهد. ظروف جمع آوری زباله نیز موجود است.
  • سبد، فیلتر و تیغه آن از فولاد ضد زنگ می باشد که در اثر تماس مداوم و طولانی مدت با آب و رطوبت از بین نمی رود. قطعات را می توان جدا کرد و جدا از بدنه، قسمت های باقی مانده را می توان شست.
  • کابل ها نیز در زیر بدنه جمع شده اند و در زمان اتمام کار آشفتگی در آشپزخانه مشاهده نخواهید کرد.

در نهایت این نکات را باید به موارد قبلی اضافه کرد اما میکروسوئیچ امنیتی یکی از مزیت های خاص این مدل است که به شما اطمینان لازم برای خرید خوب را می دهد.

معرفی  آبمیوه گیری پارس خزر مدل آووكـادو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی  آبمیوه گیری پارس خزر مدل آووكـادو" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی  آبمیوه گیری پارس خزر مدل آووكـادو"، کلیک کنید.