برسی؛ ماشین لباسشویی 7.5 کیلویی جی‌پلاس مدل K723S

در این مطلب با موضوع ماشین لباسشویی 7.5 کیلویی جی‌پلاس مدل K723S و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

لباسشویی

ماشین لباسشویی 7.5 کیلویی جی پلاس مدل K723S

شاید در بین همه لوازم خانگی، انتخاب ماشین لباسشویی مناسب و صرف هزینه برای آن یکی از بزرگترین تصمیمات باشد. هنگام خرید ماشین لباسشویی مدل ها و برندهای مختلفی را پیدا می کنیم که انتخاب یکی از آنها منوط به داشتن اطلاعات دقیق از محصول و نیازسنجی خودمان است.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K723W یکی از محصولات کمپانی معروف جی پلاس است که با وزن 7.5 کیلوگرم طراحی و روانه بازار شده است. این ماشین لباسشویی دارای یک درب جلو می باشد، این نوع طراحی به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را در فضای کابینت بالای ماشین لباسشویی قرار دهید. مزیت ماشین لباسشویی درب جلو این است که بهتر و ارزانتر از ماشین لباسشویی درب از بالا است و لزومی ندارد که قیمت بالایی داشته باشد. رطوبت دهی در گردش دایره ای، کاهش زمان خشک شدن و مصرف انرژی از مزیت های اصلی این ماشین لباسشویی است و به طور کلی صدای کمی تولید می کند. از آنجایی که درب این نوع ماشین لباسشویی در جلو قرار دارد، امکان استفاده از فضای بالای آن وجود دارد.

این محصول از 16 نوع برنامه دعوت اصلی پشتیبانی می کند و 5 گزینه اضافی برای این مدل در نظر گرفته شده است. وجود برنامه های مختلف در ماشین لباسشویی به شما این امکان را می دهد که برنامه شستشو را با توجه به نوع و جنس لباس انتخاب کنید. یکی دیگر از ویژگی های کاربردی این محصول قابلیت افزودن لباس در هنگام شستشو می باشد. این محصول از برند جی پلاس به همراه برند Energy + A یکی از محصولات اقتصادی با مصرف کم انرژی به شمار می رود. ماشین لباسشویی J+ مدل K723W دارای برنامه شستشوی ویژه لباس زیر و همچنین برنامه شستشوی سریع می باشد.

ابعاد این مدل 52/7/59/6/85 و نوع صفحه نمایش استفاده شده در آن LED می باشد. این ماشین لباسشویی دارای موتور براشلس هوشمند با تکنولوژی ECO Power Inverter و سرعت 1200 دور در دقیقه می باشد. لازم به ذکر است که این مدل در دو رنگ پرطرفدار سفید و نقره ای موجود می باشد.

طراحی ماشین لباسشویی مدل J Plus K723W کاملا ارگونومیک و متناسب با بدنه است. این محصول علاوه بر ویژگی های کاربردی که در بالا ذکر شد دارای برنامه مخصوص شستشوی وسایل بسیار کثیف (Strong Wash) و همچنین برنامه مخصوص شستشوی لباس ها و وسایل خواب (Blanket) می باشد. همچنین برای این مدل یک تایمر در نظر گرفته شده است که می توانید آن را با توجه به نیاز خود انتخاب و تنظیم کنید. هنگام خرید ماشین لباسشویی به تجهیزاتی که ماشین لباسشویی برای شستن در اختیار شما قرار می دهد توجه کنید. شستشو با آب سرد، شستشو با دمای پایین و قابلیت تنظیم تعداد دفعات شستشو در دقیقه از جمله ویژگی های مفیدی است که می تواند در کاهش مصرف انرژی موثر باشد.

سعی کنید خرید مطمئنی داشته باشید و از قیمت ها و تخفیف ها با وبسایت مطلع شوید 19 مورد با یکدیگر

ماشین لباسشویی 7.5 کیلویی جی‌پلاس مدل K723S

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ ماشین لباسشویی 7.5 کیلویی جی‌پلاس مدل K723S" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ ماشین لباسشویی 7.5 کیلویی جی‌پلاس مدل K723S"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید