برسی؛ ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84407

در این مطلب با موضوع ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84407 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

صادرات

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84407

از آنجایی که رعایت بهداشت یکی از مهمترین اصول زندگی است و سلامت افراد را تضمین می کند، ماشین لباسشویی از اهمیت بالایی برخوردار است. شستن با دست کار سختی است اما مهمتر از آن خرید ماشین لباسشویی نه تنها سهولت و سرعت کار را افزایش می دهد، بلکه به ماندگاری لباس نیز کمک می کند. برندهای مختلف خارجی و ایرانی اقدام به تولید و عرضه ماشین لباسشویی کرده اند که از جمله آنها می توان به شرکت معروف پاکشوما اشاره کرد.

شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما در سال 1373 با هدف تولید لوازم خانگی بزرگ و کوچک تاسیس شد. و اکنون پس از چهل و پنج سال فعالیت، یکی از برترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران و خاورمیانه است. خانواده پاکشوما در پنج گروه یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و هواساز با توجه به نیاز داخلی ایران و مناطق هدف صادراتی تولید می شود. در ادامه به بررسی ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما مدل TFU-84407 می پردازیم.

طراحی ماشین لباسشویی پاکشوما TFU-84407:

برند پاکشوما همواره علاوه بر تاثیرگذاری به ظاهر و طراحی محصولات خود اهمیت زیادی داده است. این ماشین ظرفشویی در 2 رنگ سفید و نقره ای موجود است و به لطف طراحی ساده و شیک خود به راحتی با هر چیدمانی در آشپزخانه شما ترکیب می شود. این مدل ماشین لباسشویی دارای درب جلویی است که از سمت چپ با زاویه 180 درجه باز می شود. ابعاد نیز 600 * 600 * 850 میلی متر است. نمایشگر ماشین لباسشویی TFU-84407 TFU-84407 یک پنل LED است و زمان باقیمانده شستشو را نشان می دهد.

قدرت ماشین لباسشویی پاکشوما TFU-84407:

این مدل دارای موتور یونیورسال بوده و سرعت موتور 1400 دور در دقیقه می باشد و از این نظر یکی از قوی ترین و بی صداترین مدل ها به حساب می آید. برچسب انرژی این مدل +++A است و مدلی است که به دلیل مصرف آب و برق کم در نظر گرفته می شود. از طرفی ظرفیت 8 کیلوگرمی این مدل برای یک خانواده چهار نفره مناسب است.

ویژگی های ماشین لباسشویی پاکشوما TFU-84407:

شاید پس از روشن کردن ماشین لباسشویی در گوشه، آماده مقابله با بار جدیدی از لباس‌های کثیف باشید. خوشبختانه این مشکل خانوادگی با قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو و امکان اضافه یا برداشتن لباس پس از شروع، حل شده است. دعوتنامه الگو محسوب می شود. از دیگر ویژگی های این ماشین لباسشویی می توان به تاخیر در شروع شستشو از 1 تا 24 ساعت و همچنین تنظیم دور خشک کن بین 600 تا 1400 دور در دقیقه اشاره کرد.

برنامه شستشوی ماشین لباسشویی پاکشوما TFU-84407:

این مدل از 16 برنامه شستشوی اصلی و 5 برنامه اضافی پشتیبانی می کند این برنامه ها شامل برنامه های شستشوی اقتصادی برای لباس های نخی و کتانی، برنامه های لباسشویی و کتانی، شستشوی سریع 15 دقیقه ای، لباس های سنگین و ضخیم، لباس های رنگی، برنامه شستشوی خودکار و لباس های ورزشی کودکانه می باشد. شستشو.

نظر شما در مورد خرید کالای خانگی ایرانی چیست؟ آیا با وجود چنین محصولات باکیفیتی هنوز هم حاضرید فقط به دلیل خارجی بودن یک برند قیمت های نجومی بپردازید؟ اگر تجربه استفاده از ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84407 یا سایر محصولات برند پاکشوما را دارید، فراموش نکنید که نظر خود را با دوستان 19 کالا در میان بگذارید.

برای اطلاع از قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما از سایت 19 کالا کمک بگیرید.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84407

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84407" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84407"، کلیک کنید.