برسی؛ ماشین لباسشویی پاکشوما  مدل TFI-94401 ظرفیت 9 کیلوگرم

در این مطلب با موضوع ماشین لباسشویی پاکشوما  مدل TFI-94401 ظرفیت 9 کیلوگرم و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

لباسشویی

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI-94401 ظرفیت 9 کیلوگرم

مدت هاست که مصرف کنندگان ایرانی با اعتماد به تولیدات داخلی تمایل بیشتری به خرید محصولات داخلی نشان داده اند و پاکشوما نامی آشنا برای همه ماست که با پشتوانه نهضت بیش از 45 سال شرایط را به وجود آورده است. تا مشتریان با خیالی آسوده استفاده از محصولات ایرانی را برای خود و خانواده خود تجربه کنند. فروشگاه اینترنتی 19 کالا در نظر دارد ماشین لباسشویی TFI-94401 TFI-94401 TFI-94401 را معرفی کند تا اگر قصد خرید از این برند را دارید، در نهایت می توانید تصمیم خوبی بگیرید و انتخاب عاقلانه تری داشته باشید.

طرح ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI-94401 ظرفیت 9 کیلوگرم

می توان گفت از نظر طراحی نیز این مدل از نمونه بیرونی مستثنی نیست و وجود آن در کنار شما ترکیب آشپزخانه را کامل می کند. اگر در مورد ابعاد این محصول سوالی دارید، بد نیست بدانید که ماشین لباسشویی TFI-94401 TFI-94401 دارای ابعادی برابر با 850*600*500 میلی متر بوده و اندازه آن برای تمامی فضاهای نشیمن و آشپزخانه استاندارد می باشد. درهای این مدل از جلو تا 180 درجه باز می شوند و دسترسی آسانی را فراهم می کنند.

ظرفیت ماشین لباسشویی پاکشوما TFI-94401 چقدر است؟

وزن این مدل 9 کیلوگرم است که به این معنی است که می توانید تعداد زیادی لباس را به طور همزمان بشویید، بنابراین اگر خانواده پرجمعیت دارید یا لباس ها را به یکباره می شویید اما با کتاب های زیاد، این مدل انتخاب خوبی برای شماست. فراموش نکنید که 9 کیلوگرم برای لباسشویی و پرده های بزرگ نیز مناسب است که هزینه شستشو را کاهش می دهد.

آیا امکان اضافه کردن لباس هنگام شستشو وجود دارد؟

پاسخ مثبت است و ماشین لباسشویی TFI-94401 TFI-94401 TFI-94401 به شما این امکان را می دهد که لباس ها را در حین شستن در ماشین قرار دهید یا اگر آنها را نشویید از ماشین خارج کنید، افرادی که همیشه فراموش می کنند لباس ها را خالی کنند. کیسه هنگام شستشو

مصرف ماشین لباسشویی پاکشوما TFI-94401 چقدر است؟

این ماشین لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما دارای رتبه انرژی A +++ بوده و یکی از مدل های کم مصرف به حساب می آید و می تواند کمک زیادی به اقتصاد خانواده کند.


برنامه شستشو در ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI-94401

استفاده کننده از 16 برنامه شستشوی اصلی به اضافه 6 برنامه اضافی، این مدل را به یک ماشین لباسشویی کارآمد و همه کاره تبدیل می کند که امکان شستشوی انواع لباس از انواع پارچه و پارچه را برای صاحب خانه فراهم می کند. در ادامه به برنامه شستشوی این خودرو می پردازیم:

  • برنامه شستشوی مقرون به صرفه برای لباس های نخی و کتان
  • برنامه لباسشویی و کتانی
  • برنامه شستشوی اتوماتیک دیگ
  • برنامه شستشوی لباس های ورزشی
  • برنامه شستشوی لباس برای کودکان
  • برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه ای
  • برنامه شستشوی لباس های بزرگ و پشمی
  • برنامه شستشوی رنگی
  • برنامه شستشوی اتوماتیک دیگ

همانطور که مشاهده می کنید پاکشوما برای هر نوع لباس برنامه شست و شوی ویژه ای طراحی کرده است تا لباس شما آسیبی نبیند و ساختار لباس همیشه محافظت شود.

ظرفیت شستشوی ماشین لباسشویی پاکشوما TFI-94401

قبل از خرید هر نوع دستگاهی، لیست ویژگی ها را بررسی می کنیم تا ببینیم آیا ویژگی ها با محیط امروزی سازگار هستند یا خیر! بد نیست بدانید که این مدل تمام ویژگی های یک ماشین لباسشویی مدرن را دارد، به عنوان مثال عملکرد Delay یا تاخیر در زمان شستشو به افراد خانه این امکان را می دهد که زمان شستشو را به دلخواه خود تنظیم کنند، مثلا فرض کنید لباس ها را داخل ماشین گذاشته اید اما چون چند ساعتی در خانه نیستید ماشین می پرد اما این مدل برای این مشکل راه حلی دارد! فقط باید تایمر دستگاه را طوری تنظیم کنید که همزمان شروع به شستشو کند و با رسیدن به خانه تمام شود و بتوانید لباس ها را در بیاورید!

از دیگر ویژگی های این ماشین لباسشویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکانات خشکشویی اضافی
  • قابلیت تنظیم دمای آب از 20 درجه تا 90 درجه سانتیگراد
  • قابلیت تنظیم سرعت خشک شدن از 600 تا 1400 دور در دقیقه
  • قابلیت اضافه کردن یا حذف لباس‌ها پس از شروع شستشو

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما TFI-94401

اگر می خواهید از قیمت ماشین لباسشویی پاکشو مطلع شوید می توانید از سایت فروش 19 کالا کمک بگیرید.

اگر تجربه استفاده از محصولات پاکشوما را دارید، حتما آن را با مشتریان خوب ۱۹ کالا به اشتراک بگذارید.

ماشین لباسشویی پاکشوما  مدل TFI-94401 ظرفیت 9 کیلوگرم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ ماشین لباسشویی پاکشوما  مدل TFI-94401 ظرفیت 9 کیلوگرم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ ماشین لباسشویی پاکشوما  مدل TFI-94401 ظرفیت 9 کیلوگرم"، کلیک کنید.