برسی؛ ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K945 ظرفیت 9 کیلوگرم

در این مطلب با موضوع ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K945 ظرفیت 9 کیلوگرم و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اقتصاد

ماشین لباسشویی J+ مدل K945 ظرفیت 9 کیلوگرم

اگر خانواده پرجمعیتی دارید و شستن پتوهای یک نفره و دو نفره در منزل برایتان اهمیت زیادی دارد، هنگام خرید ماشین لباسشویی حتما مدل 9 کیلویی را انتخاب کنید. فروشگاه 19kola در ادامه به معرفی ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K945 با ظرفیت 9 کیلوگرم محصول با کیفیت ایرانی می پردازد.

او انجام داد

این مدل نیز مانند سایر ماشین لباسشویی ها دارای سایز استاندارد است و می توانید فضای مناسبی را در آشپزخانه به آن اختصاص دهید. انتخاب شما از این مدل محدود به 2 رنگ سفید و نقره ای است اما همین 2 رنگ برای پوشش انواع سلیقه و مراقبت کافی است. فضای جلوی این ماشین لباسشویی جی پلاس با یک درب نسبتا بزرگ پوشانده شده است که ظاهری لوکس و مدرن به این مدل بخشیده است. باید گفت کنترل پنل لمسی در نظر گرفته شده و کار با آن بسیار آسان و دلنشین است.

قدرت ماشین لباسشویی J+ مدل K945 ظرفیت 9 کیلوگرم می باشد

این مدل از موتور اینورتر تغذیه می کند و با سرعت 1400 دور در دقیقه به خوبی و کامل شستشو می شود. رده مصرفش هم گفته میشه A+++ و از نظر مصرف برق و آب خیلی کمه و خیلی به اقتصاد خانواده کمک میکنه.

ویژگی های ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K945 در 9 کیلوگرم

برای همه ما پیش آمده که بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی با لباس های جدید کثیف در گوشه اتاق مواجه شویم این مدل با قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو این مشکل را حل کرده و در دسترس بودن لباسشویی قرار می گیرد ماشین اعمال می شود.

ویژگی ضد حساسیت از دیگر ویژگی های موجود در این مدل است و سلامت خانواده را تضمین می کند. این مدل همچنین دارای سنسور وزن برای جلوگیری از فشار بیش از حد به موتور است.

برنامه دعوت

15 برنامه شستشو با 11 گزینه اضافی این مدل را به یک ماشین لباسشویی همه کاره تبدیل کرده است. برنامه اختصاصی لکه زدایی به شما کمک می کند تا تمام لکه ها را از روی لباس پاک کنید و همچنین گزینه تنظیم دما شستشو را در دمای دلخواه شما تنظیم می کند.

کاربرد دیگر شستشوی ویژه لباس های زیر است که علاوه بر ظریف و نازک نگه داشتن لباس ها، نقش مهمی در سلامت و بهداشت فردی دارد.

برنامه شستشوی سریع یا «Quick Go» در این مدل وجود دارد، اما امکان شستشوی کامل در زمان کوتاه وجود ندارد.

اگر نگران لباس های زمستانی هستید، مطمئن باشید که برنامه خاصی برای این کار وجود دارد و می توانید در زمستان روی کمک این ماشین لباسشویی حساب کنید.

خدمات پس از فروش

انتخاب محصولات ایرانی علاوه بر کمک به اقتصاد کشور و حمایت از محصولات ایرانی، از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه تر است. لازم به ذکر است جی پلاس که توسط شرکت موفق گلدیران حمایت می شود، در تولید و عرضه محصولات با کیفیت به خانواده های ایرانی سنگ تمام گذاشته و خدمات پس از فروش بی نظیری را به مشتریان خود ارائه می دهد.

نظر شما در مورد ماشین لباسشویی J+ مدل K945 ظرفیت 9 کیلویی چیست؟ اگر تجربه استفاده از محصولات جی پلاس را دارید، فراموش نکنید که نظرات خود را در فروشگاه اینترنتی ۱۹ کالا با ما در میان بگذارید.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K945 ظرفیت 9 کیلوگرم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K945 ظرفیت 9 کیلوگرم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K945 ظرفیت 9 کیلوگرم"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید