برسی؛ ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K844 ظرفیت 8 کیلوگرم

در این مطلب با موضوع ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K844 ظرفیت 8 کیلوگرم و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

لباسشویی

ماشین لباسشویی J+ مدل K844 ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی در طول سال ها به بخشی جدایی ناپذیر از آشپزخانه تبدیل شده است و تقریباً در هر خانه ای موجود است. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی جدید را دارید، جی پلاس یکی از برندهای موفق ایرانی است که به دلیل محصولات خوب خود توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. در ادامه برای معرفی ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K844 با ظرفیت 8 کیلوگرم به فروشگاه 19 کالا سری بزنید.

او انجام داد

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K844 در 2 رنگ سفید و نقره ای موجود است و از این نظر با سلیقه و ساختار آشپزخانه ایرانی همخوانی دارد. درب این مدل در قسمت جلو قرار گرفته و در سمت چپ باز می شود. صفحه نمایش مکانیکی است و ظاهری لوکس به این ماشین لباسشویی می دهد.

قدرت ماشین لباسشویی J Plus K844

این محصول با موتور اینورتر قدرتمند جان می گیرد و با سرعت 1400 دور در دقیقه به بهترین شکل شستشو می دهد. این مدل در عرض 14 دقیقه خیلی سریع شستشو می شود، بنابراین باعث صرفه جویی زیادی در مصرف آب می شود.

ویژگی های ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K844 با وزن 8 کیلوگرم

خرید ماشین لباسشویی تا ظرفیت 8 کیلوگرم انتخاب هوشمندانه ای است زیرا دیگر مجبور نیستید برای شستشوی بیرون از خانه پول زیادی برای پتو و لباس بپردازید. یکی دیگر از ویژگی های کاربردی این مدل قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو و کمک به مادرانی است که در هر گوشه خانه لباس های کثیف پیدا می کنند.

شستشوی سریع یا همان “Quick Wash”، سنسور اندازه گیری لباس و عملکرد ضد حساسیت از دیگر ویژگی های این مدل جی پلاس است.

برنامه دعوت

ماشین لباسشویی مدل J Plus K844 از 15 برنامه شستشوی اصلی و 7 برنامه اضافی پشتیبانی می کند و امکان شستشوی انواع لباس ها را در منزل فراهم می کند.

برنامه مخصوص لکه بری با تمام لکه ها مبارزه می کند و به لباس های لک شده جان تازه ای می بخشد، برنامه ویژه شست و شوی لباس زیر نیز نقش مهمی در سلامت و بهداشت فردی دارد و فقط برنامه شستشو در زمستان که شستن لباس های ضخیم و پشمی را آسان می کند.

خوشبختانه امکان تنظیم دما به صورت دستی وجود دارد و می توانید شستشو را در دمای دلخواه انجام دهید. پس اگر لباس های گران قیمتی دارید، حتما قبل از شستن لباس ها، برچسب چاپ شده روی آن ها را بررسی کنید و دما را تنظیم کنید.

اگر از جمله افرادی هستید که به نظافت بسیار حساس هستید، مطمئن باشید که ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K844 بدون آسیب رساندن به چیزی، تمام آلودگی ها و حتی تمامی باکتری ها و ویروس ها را پاک می کند.

خدمات پس از فروش

جی پلاس با پشتیبانی شرکت خوشنام گلدیران خدمات پس از فروش یک مرحله ای را به مشتریان ارائه می دهد و برای رضایت مشتری اهمیت زیادی قائل است پس در لذت بردن از ماشین لباسشویی ایرانی درنگ نکنید.

نظر شما در مورد ماشین لباسشویی J+ مدل K844 ظرفیت 8 کیلویی چیست؟ اگر تجربه استفاده از این برند را دارید حتما نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K844 ظرفیت 8 کیلوگرم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K844 ظرفیت 8 کیلوگرم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K844 ظرفیت 8 کیلوگرم"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید