برسی؛ ماشین لباسشویی تی سی ال مدل TWM-704BI ظرفیت 7 کیلوگرم 

در این مطلب با موضوع ماشین لباسشویی تی سی ال مدل TWM-704BI ظرفیت 7 کیلوگرم  و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

لباسشویی

ماشین لباسشویی TCL مدل TWM-704BI ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی است که ماندگاری بالایی دارد و به همین دلیل اکثر افراد خرید ماشین لباسشویی اعم از مارک، توانایی، نوع مدل، اتوماتیک یا غیر اتوماتیک بودن آن را با دقت بررسی می کنند. و همچنین تغییر قیمت ماشین لباسشویی. ماشین لباسشویی TCL مدل TWM-704BI ظرفیت 7 کیلوگرم یکی از محصولات مادیران است و امروزه گزینه مناسبی برای خانواده ها محسوب می شود.

مشخصات فنی ماشین لباسشویی TCL مدل TWM-704BI (سفید)

یکی از تفاوت های اصلی این مدل با مدل های دیگر ماشین لباسشویی تی سی ال; دارای موتور دیجیتال اینورتر این موتور دارای راندمان انرژی عالی، صدای بسیار کم و عملکرد و دوام خوب است. علاوه بر این دارای دور موتور بالایی است که برابر با 1400 دور در دقیقه است.

در مورد این محصول باید گفت که فقط رقبای آن در خارج از کشور از نظر ظاهری و خوش ساخت و کارکرد وجود دارد. پنل ها و دکمه ها موجود و کاملاً مدرن ساخته شده اند، در قسمت بالایی دستگاه و در کنار آنها وجود دارد. جایی برای ریختن پودر و مایع. همچنین در طراحی دیگ از تکنیک های Anti-Pollution استفاده می شود، یعنی دیگ به گونه ای ساخته شده است که کثیفی و پرزهای ناشی از لباس ها و … در شکاف ها و سوراخ ها جمع نشود. دارای ظرفیت 7 کیلوگرم می باشد که برای نیاز یک خانواده 2 تا 3 نفره مناسب می باشد.

با توجه به نیاز مشتری و با توجه به شرایط شستشو، 16 حالت برای تنظیم راحت تر در این محصول تعبیه شده است، از شستشوی سریع تا برنامه لباس های نخی و …. یعنی اگر اتفاقی برای شما افتاد و خواستید ماشین را خاموش کنید، می توانید و بین 3 تا 24 روز بعد، می توانید به راحتی برنامه را بازیابی کنید. مهم ترین نکته این است که به لطف تمامی این ویژگی ها، دستگاه TWM-704BI دارای رتبه مصرف انرژی A+++ بوده و به مصرف بسیار پایینی دست می یابد.

سایر ابزارها و امکانات:

  • عملکرد Over Flow: در صورت نشت آب بلافاصله متوقف می شود.
  • کنترل هوشمند دمای آب
  • سیستم تعادل خودکار هوشمند برای لباس
  • قابلیت اضافه کردن لباس هنگام شستشو
  • برنامه شستشوی ضد حساسیت
  • قفل کودک

ماشین لباسشویی تی سی ال مدل TWM-704BI ظرفیت 7 کیلوگرم 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ ماشین لباسشویی تی سی ال مدل TWM-704BI ظرفیت 7 کیلوگرم " هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ ماشین لباسشویی تی سی ال مدل TWM-704BI ظرفیت 7 کیلوگرم "، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید