برسی؛ ماشین لباسشویی تی سی ال مدل TWG-852 ظرفیت 8.5 کیلوگرم 

در این مطلب با موضوع ماشین لباسشویی تی سی ال مدل TWG-852 ظرفیت 8.5 کیلوگرم  و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

لباسشویی

ماشین لباسشویی TCL مدل TWG-852 ظرفیت 8.5 کیلوگرم

یکی از نکات مهم در خرید ماشین لباسشویی توجه به ظرفیت آن است و البته این عنصر مهم در قیمت آن تاثیری ندارد. امروزه با توجه به کاهش تعداد خانواده ها، خودروهای با ظرفیت 7-9 کیلوگرم طرفداران بیشتری دارند. TCL یکی از برندهایی است که در محصولات دیگر مانند تلویزیون با آن آشنا شده ایم. این برند فرعی مادیران علاوه بر محصولات صوتی و تصویری، ماشین لباسشویی هایی را تولید می کند که نسبت به برندهای خارجی مقرون به صرفه و مقرون به صرفه هستند. یکی از این نتایج ماشین لباسشویی TCL مدل TWG-852 ظرفیت 8.5 کیلوگرم آماده است

ویژگی های ماشین لباسشویی TCL مدل TWG-852

در مورد این محصول باید گفت که فقط رقبای آن در خارج از کشور از نظر ظاهری و خوش ساخت و کارکرد وجود دارد. پنل ها و دکمه ها موجود و کاملاً مدرن ساخته شده اند، در قسمت بالایی دستگاه و در کنار آنها وجود دارد. جایی برای ریختن پودر و مایع. همچنین در طراحی دیگ از تکنیک های Anti-Pollution استفاده می شود، یعنی دیگ به گونه ای ساخته شده است که کثیفی و پرزهای ناشی از لباس ها و … در شکاف ها و سوراخ ها جمع نشود.

علاوه بر طراحی این محصول از مشخصات فنی خوبی برخوردار است، قابلمه استیل و دارای سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه، ظرفیت آن 8.5 کیلوگرم می باشد که برای نیازهای امروزی خانواده 5-6 مناسب است. مردم

با توجه به نیاز مشتری و در نظر گرفتن شرایط شستشو، 16 حالت برای تنظیم راحت تر در این محصول تعبیه شده است، از شستشوی سریع تا برنامه لباس های نخی و …. یعنی اگر اتفاقی برای شما افتاد و خواستید ماشین را خاموش کنید می توانید و بین 3 تا 24 روز بعد می توانید به راحتی برنامه را بازگردانی کنید. مهم ترین نکته در نظر گرفتن تمامی این ویژگی ها است، دستگاه TWG-852 دارای رتبه مصرف انرژی A+++ بوده و مصرف بسیار کمی را به دست می آورد.

سایر ابزارها و امکانات:

  • عملکرد Over Flow: در صورت نشت آب بلافاصله متوقف می شود.
  • کنترل هوشمند دمای آب
  • سیستم تعادل خودکار هوشمند برای لباس
  • قابلیت اضافه کردن لباس هنگام شستشو
  • برنامه شستشوی ضد حساسیت
  • قفل کودک

ماشین لباسشویی تی سی ال مدل TWG-852 ظرفیت 8.5 کیلوگرم 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ ماشین لباسشویی تی سی ال مدل TWG-852 ظرفیت 8.5 کیلوگرم " هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ ماشین لباسشویی تی سی ال مدل TWG-852 ظرفیت 8.5 کیلوگرم "، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید