برسی؛ ماشین لباسشویی تی سی ال مدل TWE-600 ظرفیت 6 کیلوگرم 

در این مطلب با موضوع ماشین لباسشویی تی سی ال مدل TWE-600 ظرفیت 6 کیلوگرم  و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

لباسشویی

ماشین لباسشویی مدل TCL TWE-600 6 کیلویی

مادیران و زیرمجموعه های آن علاوه بر فعالیت اصلی خود در حوزه تلویزیون، در زمینه تولید لوازم خانگی مانند مدل های مختلف ماشین لباسشویی نیز فعالیت دارند. محصولات تولید شده با شعار “نظافت را به یکدیگر هدیه کنیم” رقیب جدی محصولات خارجی هستند. یکی از این نتایج ماشین لباسشویی مدل TCL TWE-600 6 کیلویی آماده اگر به دنبال خرید ماشین لباسشویی با قیمت مناسب هستید، این محصول را از دست ندهید.

مشخصات فنی و ویژگی ها ماشین لباسشویی مدل TCL TWE-600

در مورد این محصول باید گفت که فقط رقبای آن در خارج از کشور از نظر ظاهری و خوش ساخت و کارکرد وجود دارد. پنل ها و دکمه ها موجود و کاملاً مدرن ساخته شده اند، در قسمت بالایی دستگاه و در کنار آنها وجود دارد. جایی برای ریختن پودر و مایع. همچنین در طراحی دیگ از تکنیک های Anti-Pollution استفاده می شود، یعنی دیگ به گونه ای ساخته شده است که کثیفی و پرزهای ناشی از لباس ها و … در شکاف ها و سوراخ ها جمع نشود.

علاوه بر طراحی این محصول از مشخصات فنی خوبی برخوردار است، قابلمه استیل و دارای سرعت چرخش 1000 دور در دقیقه است، استحکام آن 6 کیلوگرم است که به طور کامل پاسخگوی نیاز خانواده امروزی است.

با توجه به نیاز مشتری و با توجه به شرایط شستشو، 16 حالت برای تنظیم راحت تر در این محصول تعبیه شده است، از شستشوی سریع تا برنامه لباس های نخی و …. یعنی اگر اتفاقی برای شما بیفتد و بخواهید ماشین را خاموش کنید امکان پذیر است و بین 3 تا 24 ساعت بعد می توانید به راحتی برنامه را بازیابی کنید. مهم ترین نکته در نظر گرفتن تمامی این ویژگی ها است، دستگاه TWE-600 دارای رتبه مصرف انرژی A+++ است و مصرف بسیار کمی را به دست می آورد.

سایر ابزارها و امکانات:

  • عملکرد Over Flow: در صورت نشت آب بلافاصله متوقف می شود.
  • کنترل هوشمند دمای آب
  • سیستم تعادل خودکار هوشمند برای لباس
  • قابلیت اضافه کردن لباس هنگام شستشو
  • قفل کودک

ماشین لباسشویی تی سی ال مدل TWE-600 ظرفیت 6 کیلوگرم 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ ماشین لباسشویی تی سی ال مدل TWE-600 ظرفیت 6 کیلوگرم " هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ ماشین لباسشویی تی سی ال مدل TWE-600 ظرفیت 6 کیلوگرم "، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427