برسی؛ ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XVW-740SB ظرفیت 7 کیلوگرم

در این مطلب با موضوع ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XVW-740SB ظرفیت 7 کیلوگرم و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

لباسشویی

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XVW-740SB ظرفیت 7 کیلوگرم

در زمینه لوازم خانگی دنیای برندها به قدری گسترده و بزرگ است که نمی توان با یک خرید همه آنها را شناخت و بهتر است با توجه به راحتی و دلیل این کار انجام شود. محصولات مادیران به خصوص دو برند Xvision و TCL که علاوه بر محصولات صوتی و تصویری عرضه کننده محصولاتی مانند ماشین لباسشویی نیز می باشد. ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XVW-740SB ظرفیت 7 کیلوگرم یکی از این محصولات است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

ویژگی های ماشین لباسشویی X Vision XVW-740SB

رتبه بندی انرژی نوعی استاندارد است که امروزه در اکثر دستگاه های اطراف خود شاهد آن هستیم و تمایل به خرید دستگاه های کم مصرف برای کاهش هزینه ها نیز امروزه افزایش یافته است. ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XVW-740SB با ظرفیت 7 کیلوگرم دارای برچسب انرژی A ++ می باشد که نشان دهنده کارایی و مصرف برق بسیار کم آن می باشد. موتور آن بسیار قوی و پرقدرت است، 1400 دور در دقیقه دارد.

علاوه بر این موارد، دارای تخصص ضد آلرژی یا برنامه متخصص آلرژی نیز می باشد. این برنامه برای لباس های کودک و پوست های حساس مناسب است. در واقع با این روش خاص، الیاف باقی مانده را از لباس پاک می کنید. با عملکرد Eco Wash: با فعال کردن عملکرد Eco Wash، خشک کن با دمای 20 درجه شروع به کار می کند. در این حالت لباس ها در زمان کوتاه تری و با آب کمتری شسته می شوند و در نتیجه شستشو و مصرف انرژی بهتری دارند.

از جمله مواردی که در مورد ویژگی های مدل XVW-740SB باید گفت:

  • صفحه نمایش LED
  • یک قفل کودک وجود دارد
  • تجهیزات با سیستم اکولوژیک (سازگار با محیط زیست)
  • دریافت برنامه شستشوی اقتصادی (Eco wash)
  • تجهیزات دیر لباسشویی
  • تجهیزات لباسشویی سریع
  • با طبل های مروارید

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XVW-740SB ظرفیت 7 کیلوگرم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XVW-740SB ظرفیت 7 کیلوگرم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XVW-740SB ظرفیت 7 کیلوگرم"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید