برسی؛ ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM94

در این مطلب با موضوع ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM94 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

لباسشویی

ماشین لباسشویی X vision TM94

برند ایکس ویژن که توسط شرکت معروف مادیران معرفی شد، مدت هاست که در بازار داخلی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده و لوازم خانگی باکیفیت تولید می کند. خط تولید ماشین لباسشویی این برند یکی از محصولات کاربردی ایرانی را تولید می کند و با حفظ کیفیت محصول با قیمت مناسب تری فعالیت می کند. با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی ماشین لباسشویی X Vision TM94 بپردازیم.

طراحی ماشین لباسشویی X-vision TM94

اگر قصد خرید ماشین لباسشویی ایرانی را دارید و از طرفی کیفیت آن برای شما بسیار مهم است، برند مناسبی را انتخاب کرده اید. این ماشین ظرفشویی در 2 رنگ سفید و نقره ای موجود است و به لطف ظاهری که دارد به راحتی با هر چیدمان آشپزخانه شما ادغام می شود.

درب این مدل دارای سایز استاندارد بوده و به صورت حلقه ای مشکی بر روی آن قرار می گیرد و دسترسی آسان را با زاویه 140 درجه فراهم می کند دعوت نامه. باید گفت که درام این مدل از نوع فیزیکی و از جنس استیل ضد زنگ می باشد.

پاور ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM94

این مدل دارای موتور BLDC Inverter می باشد و خشک کن با سرعت 1400 دور در دقیقه می سازد و از این نظر یکی از قوی ترین و بی صداترین مدل ها به حساب می آید. برچسب انرژی این مدل +++A می باشد و از نظر مصرف آب و برق یک مدل کم مصرف محسوب می شود. از طرفی وزن 9 کیلوگرمی این مدل نه تنها برای خانواده های پرجمعیت مناسب است، بلکه یک مدل کاربردی برای افرادی است که قصد شستشوی یک نفره، دو نفره و یا حتی در منزل را دارند.

ویژگی های ماشین لباسشویی X Vision TM94

شاید پس از روشن کردن ماشین لباسشویی آماده باشید تا با بار جدیدی از لباس های کثیف مقابله کنید. از دیگر ویژگی های این ماشین لباسشویی می توان به تعیین ادامه برنامه شستشو در صورت قطع برق اشاره کرد که نقش مهمی در مصرف انرژی دارد.

برنامه شستشوی ماشین لباسشویی Xvision TM94

این مدل از 16 برنامه مختلف شستشو پشتیبانی می کند و دارای سیستم متعادل کننده خودکار لباسشویی است. دارای برنامه ضد حساسیت است که با روشی خاص از چسبیدن لباسشویی به لباس جلوگیری می کند و نقش مهمی در سلامت خانواده به خصوص پوست کودکان دارد.

سایر ویژگی های ماشین لباسشویی مدل Xvision TM94

  • یک قفل کودک وجود دارد
  • سیستم ضد نشتی وجود دارد
  • سیستم تاخیری در هنگام شستشو وجود دارد
  • برنامه شستشوی اتوماتیک دیگ
  • کنترل هوشمند دمای آب
  • درام کریستالی برای رسیدگی به الیاف لباس
  • سیستم کنترل سر آب
  • برنامه دعوتی 15 دقیقه ای

نظر شما در مورد خرید کالای خانگی ایرانی چیست؟ آیا با وجود چنین محصولات باکیفیتی هنوز هم حاضرید فقط به دلیل خارجی بودن یک برند قیمت های نجومی بپردازید؟

اگر تجربه استفاده از ماشین لباسشویی Xvision TM94 یا سایر محصولات برند Xvision را دارید، فراموش نکنید که نظر خود را با دوستان ۱۹ کالا به اشتراک بگذارید.

برای اطلاع از قیمت ماشین لباسشویی ایکس ویژن از سایت 19 کالا کمک بگیرید.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM94

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM94" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM94"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید