برسی؛ فر توکار سینجر مدل SMA 24

در این مطلب با موضوع فر توکار سینجر مدل SMA 24 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

سینجر

مدل فر توکار سینگر SMA 24


فر وسیله ای مدرن برای پخت انواع غذاها و شیرینی هاست که امروزه در اکثر آشپزخانه ها یافت می شود. امروزه با توجه به تغییراتی که در دکوراسیون داخلی ایجاد شده و با توجه به طراحی آشپزخانه و فضاهای کوچک و تعویض اجاق گاز رومیزی، استفاده از فر توکار بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بر کسی پوشیده نیست که با استفاده از فر می توانید انواع غذاها را بپزید و از آشپزی لذت بیشتری ببرید.

در حال حاضر، به طور کلی سه نوع فر در بازار موجود است:

فر برقی داخلی

کوره برقی و گازی توکار

کوره گاز داخلی

فرهای گازی و برقی همانطور که از نامش پیداست باید همزمان به برق و گاز متصل شوند که برای گرم کردن داخل فر از شعله گاز و برای جوجه کشی و تایمر و جرقه زنی استفاده می شود. لازم به ذکر است که فرهای گازی و برقی با هم استفاده می شوند و انتخاب استفاده از گاز یا برق را نیز ندارند، برای نصب اجاق گاز و برقی باید صفحات گاز و گاز اجاق گاز و یا رومیزی گازی را جدا کنید. جدا باشد در غیر این صورت نصب و گارانتی نمی شود. یکی از موفق ترین و مطمئن ترین مشاغل خانگی که یکی از برترین تولیدکنندگان در صنعت گرمایش و سرمایش به شمار می رود، شرکت سینگر است.

شرکت تولیدی صنعتی سینگر در سال 1371 با هدف تولید محصولات گرم (اجاق گاز با تجهیزات و گرم) و در مدت زمان کوتاهی با عزمی قوی برای تولید محصولات خوب و مطابق با سلیقه مصرف کننده در بازار داخلی تاسیس شد. تولید کننده پیشرو در صنعت لوازم خانگی. اگر به دنبال خرید محصولات سینگر از جمله فرهای ساخت سینگر هستید، می توانید با خیال راحت از 19 سایت محصول خرید کنید.

فر توکار سینگر مدل SMA 24 یکی از محصولات با کیفیت و بسیار خوب این شرکت می باشد که قصد داریم به معرفی ویژگی های این محصول بپردازیم:

اولین نکته ای که در خرید لوازم خانگی بسیار حائز اهمیت است اندازه و ظرفیت آن است. اندازه و ظرفیت هر وسیله باید متناسب با اندازه آشپزخانه و نیازهای خانواده باشد. فر توکار سینگر مدل SMA 24 در سایزهای عرض 595 و ارتفاع 595 و عمق 545 و ظرفیت 58 لیتر موجود می باشد. این دستگاه دارای کلاس مصرف انرژی A می باشد. این رتبه بندی نشان دهنده صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه است. این دستگاه به دو منبع انرژی برق و گاز متصل می شود. انرژی اصلی برای پخت و پز از گاز و برای پخت و پز، جوجه گردان و غیره از برق است. ناگفته نماند که این دو منبع قدرت با هم قابل استفاده نیستند. اگر در مورد برنامه پخت صحبت کنیم به این معنی است که روش استفاده از فر ترکیبی که با توجه به نوع غذا در فرهای مختلف متفاوت است. این دستگاه دارای 8 حالت پخت به شرح زیر می باشد:

1- عنصر بالا + عنصر پایین

2- عنصر زیرین

3- گریل + پنکه

4-یونیت توربو + واحد پایین + فن

5- یونیت بالا + واحد پایین + فن

6-یونیت توربو + فن

7- یخ زدایی کنید

8- گریل + جوجه گردان

درب شیشه ای 3 لایه با نمای شیشه ای تمام مشکی و فریم فولادی صیقلی جلوه خاصی به این فر بخشیده است. این دستگاه از نمایشگر دیجیتال 6 کلیدی و تایمر برای تنظیم زمان پخت و هشدار زمان پخت استفاده می کند. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به چراغ نشانگر روشن بودن دستگاه، پخت فن کانوکشن سه بعدی، سیستم محافظ گرمایش هوشمند و همچنین دارای بخاری سقفی (گریل برقی) اشاره کرد. حداکثر توان مصرفی 1500 وات، حداکثر دمای فر 240 درجه سانتیگراد می باشد. از دیگر ویژگی های این مدل قابلیت جداسازی آسان قسمت داخلی برای تمیز کردن سینی لعابی و قفسه پخت استیک می باشد.

اگر به دنبال خرید فر توکار هستید، مدل سینگر توکار SMA 24 انتخاب خوبی برای شما به نظر می رسد.

فر توکار سینجر مدل SMA 24

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ فر توکار سینجر مدل SMA 24" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ فر توکار سینجر مدل SMA 24"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید