برسی؛ ساندبار جی‌پلاس مدل K6315SN

در این مطلب با موضوع ساندبار جی‌پلاس مدل K6315SN و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساندبار JPlus مدل K6315SN

اگر قصد دارید تلویزیون خود را با بلندگوهای جانبی تزئین کنید و صدای بهتری را تجربه کنید، نیازی به استفاده از سینمای بزرگ و دست و پا گیر ندارید. در این مواقع استفاده از آمپلی فایر خط یا خرید آمپلی فایر گزینه مناسبی محسوب می شود و نیاز شما را برآورده می کند. با ما در فروشگاه 19 کالا همراه باشید تا اسپیکر مدل JPlus K6315SN را معرفی کنیم.

ساندبار JPlus مدل K6315SN

این مدل دارای بلندگوی خطی و ساب ووفر می باشد و جلوه و جلوه خاصی به تلویزیون می دهد و آن را تکمیل می کند. بسته به سلیقه خود می توانید اسپیکر را در هر جایی که می خواهید قرار دهید زیرا اسپیکر به فضای زیادی نیاز ندارد.

نحوه اتصال اسپیکر JPlus K6315SN

امکان اتصال اسپیکر جی پلاس از طریق کابل وجود دارد و می توانید از طریق بلوتوث به صورت بی سیم متصل شوید.

پورت ها و قابلیت های JPlus K6315SN

Soundbar J Plus پورت HDMI ندارد اما از پورت های USB و AUX پشتیبانی می کند و دسترسی به آن آسان است و بد نیست بدانید که خروجی صدای اپتیکال نیز دارد. از دیگر ویژگی های آمپلی فایر GPlus K6315SN می توان به حالت افکت چند صدایی EQ، نشانگر LED و حالت آماده به کار اشاره کرد.

توان خروجی صدای نهایی این مدل 300 وات در نظر گرفته شده است و اگر به دنبال قابلیت پخش صدای سه بعدی هستید باید گفت که این قابلیت پشتیبانی نمی شود.

اگر به فکر بهبود مهارت های تلویزیون خود هستید، می توانید مطمئن باشید که میکروفون J Plus Line با ساب ووفر خانگی یک انتخاب هوشمندانه است.

نظر شما در مورد اسپیکر JPlus مدل K6315SN چیست؟ اگر تجربه استفاده از محصولات جی پلاس را دارید، نظرات خود را در قسمت نظرات با دوستان ۱۹ کالا به اشتراک بگذارید.

ساندبار جی‌پلاس مدل K6315SN

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ ساندبار جی‌پلاس مدل K6315SN" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ ساندبار جی‌پلاس مدل K6315SN"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید