برسی؛ تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 49XT515 – سایز 49 اینچ

در این مطلب با موضوع تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 49XT515 – سایز 49 اینچ و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ال ای دی

تلویزیون ال ای دی هوشمند Xvision مدل 49XT515 – سایز 49 اینچ

تلویزیون ایکس ویژن مدل XT51549 محصولی هوشمند زیر نظر مادیران می باشد که دارای طراحی و ویژگی های منحصر به فردی می باشد. اگر به دنبال یک تلویزیون بزرگ مناسب برای اتاق نشیمن یا اتاق نشیمن هستید و می توانید آن را روی دیوار قرار دهید و اگر به فکر خرید تلویزیون 55 اینچی هستید، بهتر است بین این مدل های متفاوت از تلویزیون Xvision جستجو کنید. و شروع به خرید کنید طیف محصولات این برند از کلاسیک تا هوشمند با امکانات و قیمت مناسب توجه شما را به خود جلب می کند.


الزامات ظاهری و طراحی:

قابلیت اتصال به دیوار مزیت ویژه طراحی این محصول به خصوص در اتاق فکر و جلسات یک شرکت خصوصی و یا خانه ای است که فضایی برای میز وجود ندارد. البته اگر می خواهید آن را روی میز قرار دهید به قطر و طول پایه آن دقت کنید تا در خرید میز تلویزیون مناسب دچار اشتباه نشوید. پایه از فلز ساخته شده است و احساس استحکام و مقاومت را ایجاد می کند.

مشخصات و مشخصات فنی:

کیفیت صدا و تصویر:

صفحه نمایش نقش مهمی در کیفیت تصویر دارد. تلویزیون X.Vision مدل XT51549 صفحه نمایش تخت دارد و با فناوری IPS ساخته شده است. تصویر پخش شده دارای کیفیت فول اچ دی و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است. نسبت صفحه نمایش به بدنه 16:9 است که تجربه خوبی را در اختیار مخاطب قرار می دهد. علاوه بر این ویژگی ها، دارای زاویه دید 178 درجه است تا از هر موقعیت و زاویه ای که در تلویزیون دارید، دید خود را به تصویر محدود نکنید.

در کنار این تصاویر خوب، صدای این مدل نیز مورد نظر است. ایکس ویژن دو بلندگوی 10 واتی و سیستم صوتی Dolby Digital را برای این مدل در نظر گرفته است.

ورودی و خروجی:

دو پورت USB و سه پورت HDMI تعبیه شده در این مدل پل ارتباطی اصلی این مدل است که امکان اتصال انواع فلش مموری و هارد اکسترنال را فراهم می کند. همچنین مکانی برای اتصال سایر پخش کننده های صوتی و تصویری و اتصال به دستگاه های دیگر فراهم می کند و با توجه به تعداد این دستگاه ها در زندگی، این عدد برای تلویزیون ها مناسب است. کسانی که دستگاه ها و پخش کننده های قدیمی دارند نگران نباشند زیرا درج آهنگساز نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است.

نرم افزار:

اگر می خواهید جستجو و وبگردی خود را با صفحه نمایش بزرگ تجربه کنید، باید گفت که تلویزیون Xvision مدل XT51549 یک محصول اندرویدی با نسخه 4.4 است که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و امکان دانلود بازی و برنامه را از بازارهای مختلف به شما می دهد. . مرورگر نیز برای این کار آماده شده است که مرور وب را امکان پذیر می کند.

سایر ویژگی ها و خلاصه:

پشتیبانی این محصول از بسیاری از فرمت های صوتی و تصویری از جمله آن را به یک پخش کننده رسانه خانگی و بسیار کاربردی تبدیل کرده است. گیرنده دیجیتال داخلی از دیگر نقاط قوت و ویژگی های این محصول است که امکان دریافت بسیاری از شبکه ها را با کیفیت بالا فراهم می کند. در هر صورت اگر قصد خرید محصولی را دارید که پاسخگوی نیاز شما باشد مقرون به صرفه است و محصولات مادیران علاوه بر تلویزیون های مدرن در قالب دو برند فرعی Xvision و TCL TV می باشد، به خصوص این محصول که در مقابل با توجه به امکاناتی که دارد، قیمت مناسبی نیز دارد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 49XT515 – سایز 49 اینچ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 49XT515 – سایز 49 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 49XT515 – سایز 49 اینچ"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427