برسی؛ تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XT530 – سایز 49 اینچ

در این مطلب با موضوع تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XT530 – سایز 49 اینچ و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ال ای دی

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XT530 – سایز 49 اینچ

اگرچه امروزه خرید دستگاه های هوشمند مانند تلفن همراه، ساعت هوشمند و تلویزیون در اولویت قرار دارد، اما بسیاری از افراد به دنبال دستگاه های ساده تری هستند.تلویزیون ویژن مدل “49XT530” یکی از محصولاتی است که زیر نظر مادیران تولید و توزیع می شود. مدل های تلویزیون ایکس ویژن، از معمولی تا هوشمند، بسیاری از خریداران را راضی کرده و جای خود را در بازار ایران باز کرده است.

الزامات ظاهری و طراحی:

سایز این محصول برای فضاهای متوسط ​​مناسب است. طراحی تمام مشکی بسیار شیک و در عین حال ساده است. حاشیه ها حداقل هستند و لوگوی X-Vision به وضوح در پایین قابل مشاهده است. به طور کلی ظاهری آرام دارد.

مشخصات و مشخصات فنی:

در مورد کیفیت تصویر نیز باید گفت که تلویزیون 49XT530 از پنل LED با کیفیت Full HD بهره می برد. رزولوشن تصویر 1080*1920 است.دو اسپیکر 10 واتی با توان کلی 20 وات همراه این محصول قرار داده شده است که با توجه به اندازه و طراحی متوسط ​​برای محیط زیست کافی و پاسخگو است.

علاوه بر موارد فوق باید اضافه کرد که از پورت های مختلفی نیز بهره می برد و یکی از مزیت های این مدل به حساب می آید. سه پورت HDMI و دو پورت USB2.0 پل های ارتباطی هستند که امکان اتصال آسان دستگاه های پخش مختلف به این محصول را فراهم می کنند. از طرفی ویژگی هایی مانند PVR، EPG و ماشین زمان در این محصول در نظر گرفته شده است که برای علاقه مندان به آرشیو سازی و یا تماشای مجدد برنامه های مورد علاقه خود ایده آل است.

نکته دیگر داشتن DVB-T2 زمینی ترین سیستم گیرنده دیجیتال دنیاست که دارای سیستم پایدار، ظرفیت بیشتر و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سایر سیستم های دیجیتال است و شما را قادر به تماشای کانال های مختلف تلویزیون می کند.

از دیگر ویژگی های این مدل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مهارت MHL داشته باشید

قابل استفاده به عنوان مانیتور (D-SUB (VGA).

فرمت ویدیو: ts/mov/dat/mp4/vob

فرمت تصویر: JPG/PNG/BMP

فرمت موسیقی: MP3

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XT530 – سایز 49 اینچ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XT530 – سایز 49 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XT530 – سایز 49 اینچ"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427