برسی؛ بررسی کامل تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU725 – سایز 55 اینچ 

در این مطلب با موضوع بررسی کامل تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU725 – سایز 55 اینچ  و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ال ای دی

بررسی کامل تلویزیون ال ای دی هوشمند Xvision مدل 55XTU725 – سایز 55 اینچ

با توجه به هوشمندی تلویزیون ها و گسترش کاربرد آن ها، تبدیل به بخش مهمی از زندگی مدرن شده اند، اگر به دنبال خرید تلویزیون هوشمند هستید، بهتر است سری به بازار لوازم خانگی در مدل های تیپ X بزنید. در سایت کشف 19 محصول، شاید تصمیم شما تغییر کرده و یکی از مدل های خوب این برند را انتخاب کرده اید. به همین دلیل، مقدمه را ادامه دهید تلویزیون Xvision 55XTU725 ما پول می دهیم

الزامات ظاهری و طراحی:

زبان طراحی به کار رفته در این محصول کلاسیک است زیرا هم ساده و هم زیبا است. دلیل این زیبایی حاشیه بسیار کوچک اطراف صفحه نمایش و ضخامت پنل اصلی است و با وجود اینکه لبه پایینی آن کاملا ضخیم است اما برای برند کمی بزرگ شده است. مخفی کردن دکمه های ولوم و تغییر شبکه و برق پشت دستگاه، خللی در یکنواختی طراحی ایجاد نکرد.

اگر نمی خواهید از محصول روی دسکتاپ خود استفاده کنید و فضای کافی برای این کار ندارید. باید خبر خوبی باشد که این مدل قابلیت نصب روی دیوار را نیز دارد. علاوه بر استحکام این محصول، نکته دیگری که در طراحی مورد توجه قرار گرفت، قرارگیری تمامی پورت ها در سمت راست پشت بدنه است که علاوه بر دسترسی راحت تر، سازماندهی خوبی نیز دارد.

مشخصات و مشخصات فنی:

کیفیت صدا و تصویر:

حرف اول در قیمت تلویزیون و خرید آن داشتن تصویر و صدای باکیفیت است. درباره این مدل باید گفت که پنل 55 اینچی دارای رزولوشن 4K و Ultra HD است. از زاویه مقابل می توان شاهد غنای رنگ، کنتراست خوب و وضوح تصویر بود و از زاویه دید 170 درجه بهره مند شد. راه های زیادی برای تنظیم برای مشاهده عکس ها وجود دارد.

تلویزیون Xvision 55XTU725 از استاندارد HDR10 نیز پشتیبانی می کند، به این معنی که شما قادر خواهید بود محتوایی با دامنه دینامیکی گسترده از طریق آن تماشا کنید. نکته بارز این تلویزیون که در چند مدل موجود است، داشتن 2 بلندگوی قدرتمند 15 واتی Pure Sound با توان کلی 30 وات است که صدایی روان و شفاف با وضوح بالا را در اختیار شما قرار می دهد.

ورودی و خروجی:

پورت S/PDIF برای اتصال صوتی دیجیتال، دو پورت USB 2.0، پورت LAN، سه پورت HDMI 2.0 با ورودی آنتن، ورودی AV و خروجی صوتی 3.5 میلی متری از جمله اتصالات بریج متنوعی در این محصول هستند و بنابراین این یک مدل است دستگاه متصل به دستگاه های دیگر در نظر گرفته می شود.

نرم افزار:

از جمله ویژگی های هوشمند این تلویزیون می توان به استفاده از سیستم عامل اندروید 6 اشاره کرد که علاوه بر قابلیت اتصال به اینترنت، قابلیت وبگردی و نصب اپلیکیشن های هدفمند 8 گیگابایتی را در اختیار شما قرار می دهد. حافظه داخلی ارائه شده است.

سایر ویژگی ها و خلاصه:

این محصول علاوه بر پورت های فیزیکی ذکر شده، قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و از Miracast برای انتقال بی سیم تصاویر از طریق شبکه پشتیبانی می کند. گیرنده دیجیتال داخلی یکی دیگر از مزیت های این مدل است که خرید خود را آسان می کند. امکان ضبط تصاویر در حافظه داخلی (ماشین زمان) و امکان ضبط تصاویر به USB در نظر گرفته شده است تا علاقه مندان به ایجاد آرشیو بتوانند با این محصول به اهداف خود برسند.

در نهایت تمامی این امکانات را با قیمت کمتری نسبت به محصولات خارجی خواهید داشت که یکی از ویژگی های اصلی و ثابت Xvision است.

بررسی کامل تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU725 – سایز 55 اینچ 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ بررسی کامل تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU725 – سایز 55 اینچ " هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ بررسی کامل تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU725 – سایز 55 اینچ "، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید