برسی؛ بررسی کامل تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU625 – سایز 55 اینچ

در این مطلب با موضوع بررسی کامل تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU625 – سایز 55 اینچ و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ال ای دی

بررسی کامل تلویزیون ال ای دی هوشمند Xvision مدل 55XTU625 – سایز 55 اینچ

بسیاری از ما زمان زیادی را در خانه می گذرانیم و محصولات صوتی و تصویری نقش مهمی در پرکردن زمان، سرگرمی و جمع شدن اعضای خانواده دارند. اینجاست که کیفیت این نوع محصولات مهم است. اجناس خارجی نه تنها با کیفیت هستند و بسیاری از لوازم خانگی ایرانی فاکتورهای لازم را به خصوص هنگام خرید تلویزیون هوشمند دارند. تلویزیون هوشمند XTU625 که 55 اینچ یکی از بهترین محصولات در این زمینه است.

در واقع مدل های مختلف تلویزیون ایکس ویژن در سال های اخیر جای خود را در بازار مصرف باز کرده اند و از کیفیتی مثال زدنی برخوردارند. در ادامه به معرفی این مدل می پردازیم.

الزامات ظاهری و طراحی:

در طراحی دستگاه های مختلف از تلفن همراه گرفته تا تلویزیون توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. هرچه حاشیه کمتر باشد، تجربه کاربری بهتری در مشاهده محتوا دارد و XTU625 این ویژگی را دارد. علاوه بر لبه پایینی که زیبایی طراحی آن را نشان می دهد. پایه با طراحی زیبا امکان استفاده از آن را به عنوان رومیزی علاوه بر امکان قرار دادن آن بر روی دیوار می دهد.

دکمه های ولوم، پاور و کانال نیز ارائه شده اند، اما برای برهم زدن ظاهر دستگاه قابل رویت نیستند و در قسمت پشتی تعبیه شده اند. در اندازه 55 اینچ باید گفت که برای فضاهای بزرگ طراحی شده است.

مشخصات و مشخصات فنی:

کیفیت صدا و تصویر:

صفحه نمایش این تلویزیون دارای کیفیت 4K یا Ultra HD است که به این معنی است که رزولوشن آن 2160 در 3840 است که 4 برابر بیشتر از یک تلویزیون استاندارد است. شاید در حال حاضر بسیاری از مطالب با این کیفیت نمایش داده نشوند، اما باید گفت که خرید تلویزیون هوشمند XTU625 یک کشف است زیرا به زودی محتوای 4K بیش از هر زمان دیگری فراگیر خواهد شد. اندازه بزرگ آن، با زاویه دید مناسبی که فراهم می کند، امکان تماشای تلویزیون بر روی صفحه نمایش عریض را بدون افت کیفیت و تار شدن تصویر فراهم می کند. علاوه بر ویژگی های ذکر شده، باید گفت که این مدل قابلیت پشتیبانی از HDR را نیز دارد.

تکمیل این سطح از کیفیت تصویر باید صدای مناسب باشد و با توجه به این نکته، Xvision از دو بلندگوی 10 واتی با توان 20 وات در این مدل استفاده کرده است. قابلیت های دالبی، صدای فراگیر و اکولایزر به افزایش کیفیت صدا و پر شدن آن کمک می کند.

نرم افزار:

یک تلویزیون هوشمند کامل با سیستم عامل خوب و قابلیت نصب برنامه ها و بازی ها بر روی آن به این معنی است که شما به دستگاه های دیگر نیاز ندارید. تلویزیون هوشمند XTU625 با داشتن اندروید 5.1 و قابلیت اتصال به اینترنت همین تجهیزات را در اختیار شما قرار می دهد.

ورودی و خروجی:

کمیت و تنوع پورت های این دستگاه آن را برای تعامل با دستگاه های دیگر آماده کرده است. دو پورت USB شامل یک USB 2.0 و یک USB 3.0. مدل 55XTU625 علاوه بر ورودی های کامپوزیت و کامپوننت دارای فناوری DLNA نیز می باشد. دستگاه های سازگار با DLNA را می توان به شبکه خانگی و همچنین دستگاه های هوشمند مانند تبلت، تلفن های هوشمند یا رایانه متصل کرد. به عنوان مثال، در حین اتصال بین دستگاه هوشمند و تلویزیون، کاربر می تواند پوشه دستگاه را از طریق تلویزیون مرور کند و فایل های موجود در حافظه دستگاه را از طریق تلویزیون پخش کند. برای استفاده از این قابلیت کافی است دستگاه هایی با قابلیت DLNA را به یک شبکه وای فای مشترک متصل کرده و بین آن ها شبکه ایجاد کنید.

سایر ویژگی ها و خلاصه:

وجود گیرنده دیجیتال داخلی و قابلیت پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری، داشتن قابلیت استفاده از ماشین زمان با قابلیت PVR و همچنین خروجی هدفون از دیگر نکات مهمی است که علاوه بر قیمت تلویزیون، عامل مهمی در خرید است و این مدل آنها را دارد. محصولی عالی برای محیط خانه و اداره که تمام انتظارات شما را برآورده می کند و از کیفیت خوبی برخوردار است.

بررسی کامل تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU625 – سایز 55 اینچ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ بررسی کامل تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU625 – سایز 55 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ بررسی کامل تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU625 – سایز 55 اینچ"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427