برسی؛ بررسی کامل تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XKU635 – سایز 55 اینچ

در این مطلب با موضوع بررسی کامل تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XKU635 – سایز 55 اینچ و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ال ای دی

بررسی کامل تلویزیون ال ای دی هوشمند Xvision مدل 55XKU635 – سایز 55 اینچ

یکی از محصولات برجسته مدل های مختلف تلویزیون Xvision، تلویزیون ال ای دی هوشمند Xvision مدل 45XKU635 – سایز 55 اینچ READY این محصول در دو نسخه 49 و 55 اینچی عرضه شده است و برای کسانی که قصد خرید تلویزیون هوشمند را دارند انتخاب خوبی است. دلیل اصلی اینکه محصولات این برند در کنار مدل های مختلف تلویزیون TCL به انتخاب بسیاری تبدیل شده است قیمت مناسب و کیفیت استثنایی آنهاست.


الزامات ظاهری و طراحی:

این محصول نیز مانند سایر دستگاه های برند Xvision دارای طراحی ساده و شیک با تنها تفاوت آن است که کمی بالا-کم است که لزومی ندارد و برای نصب هارمن کاردون اختصاصی و قوی طراحی شده است. تقویت صدا یک مستطیل کامل با گوشه های تیز بدون انحنا و البته حاشیه کوچک که برای مشاهده محتوای کمتر حواس پرتی ایده آل است. بدنه آن نیز از فلز و پلاستیک ساخته شده و از استحکام خوبی برخوردار است.

امکانات و مشخصات فنی:

کیفیت تصویر و صدا:

کاربرد اصلی این دستگاه تماشای فیلم ها و برنامه های دلخواه می باشد و به همین دلیل کیفیت تصویر و عملکرد از مهمترین موارد در هنگام خرید تلویزیون می باشد. وضوح پنل IPS این دستگاه 3840×2160 و چهار برابر تلویزیون استاندارد است. نرخ به روز رسانی تصویر وجود دارد 55XKU635 تا 60 هرتز قابل قبول است. هنگام تماشای برنامه مورد علاقه خود، می توانید حالت تصویر را روی 4 حالت پویا، استاندارد، زنده و نرم تنظیم کنید. تنها عیب این مدل خرابی انشعاب زاویه دید است و اگر برای شما مهم نیست انتخاب خوبی است.

اما در بخش صدا، این محصول بدون شک یکی از اصلی ترین رقبای نمونه های خارجی است، زیرا از بلندگوهای مناسبی به نام هارمن کاردن استفاده می کند. علاوه بر این، دو بلندگوی 12 واتی و 5 حالت صوتی: اخبار، استاندارد، ورزش، موسیقی و فیلم بدون شک با این فرض که یک دستگاه عریض است، تجربه شنیداری خوبی را به شما می دهد.

ورودی و خروجی:

اگر از آن دسته افرادی هستید که به پورت های مختلف برای محصولات صوتی و تصویری اهمیت می دهید و به دنبال محصولات تعاملی هستید; 55XKU635 شکی نیست که این ویژگی را دارد. دو پورت USB و دو پورت وجود دارد HDMI این نشانه اتصال این تلویزیون است. علاوه بر این ورودی کامپوننت، ورودی AV، ورودی آنتن و اتصالات سوکت نوری نیز به صورت خودکار تعبیه شده اند. همچنین امکان اتصال کارت حافظه جانبی MicroSD وجود دارد. تمامی پورت ها در پشت دستگاه قرار دارند و دسترسی به آن آسان است.

نرم افزار:

از نظر سخت افزاری، این محصول دارای پردازنده دو هسته ای Cortex-A9 و حافظه ذخیره سازی 8 گیگابایتی است. در قسمت نرم افزار دارای اندروید نسخه 6 می باشد که به شما امکان نصب برنامه ها و اپلیکیشن ها را از بازار امن می دهد. همچنین باید اضافه کرد که اپلیکیشن VLC، ES File Explorer و YouTube با استفاده از این مدل قابل دانلود است.

سایر ویژگی ها و خلاصه:

سایر ویژگی هایی که در طول بحث ذکر نشد را می توان به شرح زیر خلاصه کرد:

  • دارای تیونر دیجیتال DVB-T2 است
  • قابلیت پخش صدای Dolby
  • به شبکه LAN و WIFI متصل شوید
  • WIFI Direct، WIFI Screen Mirror و قابلیت DLNA
  • ضبط برنامه های تلویزیونی بر روی دستگاه PVR و Time Shift

بدون شک اگر به فکر خرید بهترین تلویزیون از یک برند خانگی هستید، XKU635 یکی از تلویزیون هایی است که در دو سایز برای فضاهای مختلف طراحی شده و تجربه تماشا و شنیدن بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

بررسی کامل تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XKU635 – سایز 55 اینچ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ بررسی کامل تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XKU635 – سایز 55 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ بررسی کامل تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XKU635 – سایز 55 اینچ"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید