برسی؛ بررسی کامل تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XK570 – سایز 49 اینچ

در این مطلب با موضوع بررسی کامل تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XK570 – سایز 49 اینچ و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ال ای دی

بررسی کامل تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XK570 – سایز 49 اینچ

خرید تجهیزات صوتی و تصویری مدرن امروزه یکی از ملزومات زندگی است و قیمت تلویزیون یکی از عواملی است که افراد را برای خرید یک محصول ترغیب می کند. تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XK570 یکی از آن محصولاتی است که قیمت و مشخصات مناسبی مشابه با استانداردهای جهانی و رقبای خارجی دارد. نباید فراموش کرد که خرید کالاهای داخلی علاوه بر حمایت از تولید ملی به توسعه کشور و اشتغال کمک می کند. در ادامه به بررسی این مدل از نظر طراحی و مشخصات فنی پرداختیم.

الزامات ظاهری و طراحی:

به نظر می رسد مادیران برای تمامی محصولات X-Vision از زبانی واحد و یکدست استفاده می کند که البته برای زندگی امروزی بسیار مناسب است و طراحی آن نیز ساده و شیک است. نحوه قرارگیری و شکل پایه به کل ساختار این محصول استحکام و قدرت می بخشد. علاوه بر قرار دادن روی میز، می توانید این محصول را روی دیوار نیز قرار دهید. طراحی نرم و به گفته خود مادیران، طراحی کوچک اما کاربردی این محصول از نکات مهمی است که می توان به آن اشاره کرد. این نوع طراحی آن را برای نمایشگر ثانویه کامپیوتر و مانیتورینگ دوربین مداربسته قابل استفاده کرده است.

مشخصات و مشخصات فنی:

عملکرد و کیفیت تصویر:

این محصول برخلاف مدل های سنتی و قدیمی که معمولا دارای پنل ال سی دی هستند، LED می باشد. روشنایی آن 300 نیت و وضوح 1920 در 1080 پیکسل است. نکته خوب دیگر کیفیت تصویر Full HD این محصول است که تصاویر واضح و دقیقی را ارائه می دهد. نکته مهم دیگر زاویه دید 178 درجه این محصول است که امکان مشاهده تصاویر از گوشه و کنار خانه را با شفافیت فراهم می کند که مشکل اساسی محصولات قبلی بود.

صدا:

دو بلندگوی دو کاناله 8 واتی برای 49XK570 در نظر گرفته شده است که خروجی صدای شفاف و شفافی دارند. در ضمن با خرید این تلویزیون Xvision به دلیل پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری مختلف نیازی به خرید سیستم صوتی و پخش کننده خاصی ندارید. مشاهده محتوای مورد نظر بدون توجه به بیرون و صدای آن به کمک جک هدفون این محصول ارائه می شود.

ورودی و خروجی:

تلویزیون ال ای دی Xvision 49XK570 دارای دو درگاه USB و 3 پورت HDMI می باشد که برای اتصال انواع دستگاه ها به این تلویزیون هوشمند طراحی شده است. در واقع با استفاده از پورت USB قادر خواهید بود فلش مموری یا هارد اکسترنال را به تلویزیون متصل کرده و محتویات حافظه جانبی را با کیفیت عالی و بزرگ تماشا کنید. وجود سه درگاه HDMI همچنین اتصال دستگاه های صوتی مختلف مانند بلندگوها، سینمای خانگی، کنسول های بازی و … را آسان می کند.

مکان های دیگر:

از ویژگی های خاص این محصول Xvision می توان به قابلیت Time Shift اشاره کرد که به بینندگان اجازه می دهد تا برنامه ها را در حافظه داخلی ذخیره کنند و همچنین PVR که برای علاقه مندان به آرشیو کردن برنامه های مورد علاقه طراحی شده است و به شنوندگان اجازه می دهد تا برنامه های Save به سخت را تماشا کنند دیسک و فلش مموری.

نکته دیگر تجهیز سیستم گیرنده داخلی است که کاربر را با خرید اضافی راحت می کند. این گیرنده از نوع DVB-T2 می باشد که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی تمامی کانال های تلویزیون را با کیفیت HD تماشا کنید و از برنامه های مورد علاقه خود لذت ببرید. جدا از کیفیت این گیرنده، از پایداری لازم نیز برخوردار است.

وجود فناوری MHL (Mobile High Definition Link) در تلویزیون ال ای دی X Vision 49XK570 از دیگر نکات مهم قابل ذکر است. در دسترس بودن MHL این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که به سادگی گوشی هوشمند یا تبلت خود را با استفاده از یک کابل رابط به تلویزیون وصل کنند و تمام محتوای تلویزیون را با لذت بیشتری تماشا کنند برای سلامتی بسیار خطرناک است اما پس از آن می توانید با اتصال به تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن در ابعاد بزرگ و کیفیت بالا تمامی برنامه های مورد علاقه خود را تماشا کنید.

نتیجه گیری:

تلویزیون ال ای دی Xvision 49XK570 یکی از بهترین محصولات برای منازل و مکان های متوسط ​​می باشد. 19 کالا به عنوان مرجع انحصاری فروش گوشی موبایل و لوازم خانگی متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا می باشد و این محصول را به شما پیشنهاد می کند. این سایت خرید علاوه بر تجهیزات صوتی و تصویری، محصولات ایرانی مانند لوازم خانگی پارس خزر و لوازم نظافتی پارس حیان را عرضه می کند.

بررسی کامل تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XK570 – سایز 49 اینچ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ بررسی کامل تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XK570 – سایز 49 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ بررسی کامل تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XK570 – سایز 49 اینچ"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427