برسی؛ بررسی فر توکار سینجر مدل 8633EA

در این مطلب با موضوع بررسی فر توکار سینجر مدل 8633EA و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

سینجر

بررسی مدل فر سینگر 8633EA

یکی از محبوب ترین و گران ترین محصولات ساخت برند سینگر فر توکار سینگر مدل 8633EA می باشد که به دلیل طراحی جذاب و قیمت رقابتی ارزش خرید دارد. برای آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه باشید.

ویژگی ها و قابلیت های فر توکار سینگر مدل 8633EA

اگر در گذشته با این برند آشنایی داشته باشید، شاید شباهت های مدل Singer 8633EA و SEA33 را متوجه شده باشید. در واقع این مدل همان C33 قدیمی است که با نامی جدید به خط تولید کارخانه بازگشته و تنها تفاوت آن در نوع دستگیره است.

فر سینگر 8633EA دارای امکاناتی نظیر تنظیم دما و زمان پخت با سه دفترچه راهنما خواهد بود. یک سیستم قطع کننده هوشمند نیز در کنار شما قرار دارد تا اگر دمای فر به طور تصادفی از حد مجاز بیشتر شد، برق قطع شود. یکی از ویژگی های خوبی که تقریبا تمامی مدل های فر سینگر از آن استفاده می کنند، استفاده از مواد Crystal Clean برای ساخت دیواره های داخلی است. فر توکار سینگر مدل 8633EA نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با بهره گیری از این ویژگی خوب، علاوه بر سهولت در نظافت، کثیف شده و نیاز به نظافت دارد.

در ادامه نیز باید گفت که درب سینگر 8633EA از سه جداره ساخته شده و تبادل حرارتی کمی با دنیای خارج دارد. این مشکل برای پخت و پز مهم نیست، اما ایمنی استفاده از فر را افزایش می دهد، زیرا از داغ شدن نگهدارنده جلوگیری می کند.

این مدل اگرچه قیمت به صرفه ای دارد اما با کمک برق حداکثر دمای 240 درجه در حالت گاز و 250 درجه سانتیگراد خواهد داشت. این شرکت همچنین فن خنک کننده این فر را برای مراقبت از قطعات حساس الکتریکی در هنگام گرم شدن دستگاه و افزایش دوام سیستم در نظر گرفته است.

ابعاد و اندازه های فر توکار سینگر مدل 8633EA

طبق کاتالوگ سینگر 8633EA، برای قرار دادن این فر نیاز به فضای 60×60 دارید، یعنی این مدل با ابعاد 59.5×54.5×59.5 سانتی متر ساخته شده است. در نهایت باید بدانید که حجم کلی آن 60 لیتر و وزن آن حدود 35 کیلوگرم است. به طور کلی کابینت های استاندارد قابلیت قرار دادن لوازم خانگی با این ابعاد را دارند اما بهتر است قبل از انتخاب و خرید فر توکار محل نصب را بررسی کنید.

لازم به ذکر است که چراغ نشانگر ضد حرارت 25 وات نیز برای نورپردازی فضای داخلی فر توکار سینگر مدل 8633EA استفاده می شود تا در حین پخت و پز به خوبی نمای داخلی فر را مشاهده کنید.

بررسی قیمت فر سینگر 8633EA

فر توکار سینگر مدل 8633EA تلفیقی از قیمت مناسب، طراحی جذاب و البته عملکرد خوب است که در ارزش خرید آن شکی نیست. اکنون زمان خوبی است تا کمی در مورد دلیل انتخاب این مدل صحبت کنیم. شاید چیزی که بیشتر کاربران را به سمت این اجاق جذب می کند، روکش زیبا و پر از شیشه آن است. بنابراین انتخاب Singer 8633EA به آشپزخانه شما روحی جدید و مدرن می بخشد.

اگر ویژگی ها و قابلیت های این مدل را در نظر بگیرید، خواهید دید که قیمت فر توکار سینگر مدل 8633EA دلیل اصلی محدودیت برخی از قطعات است، مثلا برنامه پخت کمتر از بیشتر است. مدل گران قیمت و هیچکس در مورد آشپزی سه بعدی و غیره صحبت نمی کند اما در عملکرد کلی مشکلی وجود ندارد و غذا را با قوانین و حرفه ای طبخ کنید. در مورد شما چطور؟ به نظر شما فر توکار سینگر مدل 8633EA ارزش خرید دارد؟ آیا تجربه استفاده از محصولات برند سینگر را داشته اید؟ نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید.

بررسی فر توکار سینجر مدل 8633EA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ بررسی فر توکار سینجر مدل 8633EA" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ بررسی فر توکار سینجر مدل 8633EA"، کلیک کنید.