برسی؛ بررسی فر توکار سینجر مدل 8603EA

در این مطلب با موضوع بررسی فر توکار سینجر مدل 8603EA و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

سینجر

بررسی مدل فر توکار سینگر 8603EA

فر توکار سینگر مدل 8606A محصولی باکیفیت و مقرون به صرفه است که می تواند انتخاب خوبی برای تکمیل لوازم آشپزخانه شما باشد. این مدل را به 19 محصول اضافه خواهیم کرد، با ما همراه باشید

.

طراحی و مشخصات فر توکار سینگر مدل 8606A

اگر به یک آشپزخانه مدرن و مدرن نگاه کنید اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند استفاده از فر است زیرا زمان استفاده از اجاق گاز قدیمی با فر به پایان رسیده است و فضای کوچک آشپزخانه نیاز به جمع و جور و فشرده دارد. تجهیزات کاربردی مانند داخلی – در فر. اگر قصد خرید فر در آشپزخانه را دارید بد نیست بدانید که سینگر یکی از معتبرترین شرکت های ایرانی است که در تولید لوازم خانگی مانند هود، بشقاب گاز و اجاق گاز بسیار موفق بوده است. هدف آن ارائه محصولات ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب تر است. به عبارت دیگر فضای مشترک آشپزخانه نه خیلی بزرگ است و نه خیلی کوچک. صفحه نمایش بالایی این محصول در فضایی مشکی با قاب نقره ای قرار گرفته است و دارای نمایشگر و تایمر دیجیتال با 6 کلید درب این فر شیشه ای است که در فریم آن به رنگ مشکی با دستگیره نقره ای رنگ می باشد باز و بسته یکی از تفاوت های اصلی فر سینگر 8606A با سری قدیمی تر که مدل SMA 6 بود همین دستگیره درب فر است.

لازم به ذکر است که این شیشه 3 لایه بوده و از ظرفیت حرارتی بالایی برخوردار است و قسمت بیرونی آن داغ نخواهد بود. در قسمت پایین لوگوی سینگر حک شده است. در کل طراحی این مدل به گونه ای است که با دکوراسیون داخلی آشپزخانه همخوانی داشته و به آن ثبات و زیبایی می بخشد. فراموش نکنید که این سری جدید با دسته های مختلف علاوه بر جلوه بصری بهتر، پیشرفت های زیادی در سهولت استفاده نیز داشته است.

عملکرد و قابلیت های سینگر 8606A داخلی فر

قبل از بررسی قابلیت های این مدل خوب است بدانید که فر توکار سینگر مدل 8606A از نظر رده انرژی در سطح A قرار گرفته و جزو محصولات کم مصرف می باشد. اگر از این فر استفاده می کنید، می توانید از برق کمک بگیرید یا از گاز برای فعال کردن شعله فر آشپزخانه استفاده کنید، در زیر با برخی از این شرایط آشنا می شوید:

  • عنصر بالا + عنصر پایین
  • عنصر پایین تر
  • گریل + پنکه
  • المنت توربو + المنت پایین + فن
  • یخ زدایی
  • گریل + جوجه گردان

از دیگر ویژگی های این فر سینگر می توان به قفسه استیک برای پخت چندباره، سینی لعاب دار که به راحتی سینی چکه خوری تمیز می شود، تابه گریل و سیخ جوجه گردان اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با دستگاه های ذکر شده به تصویر پیوست توجه فرمایید.

فر توکار سینگر مدل 8606A مجهز به نشانگر نوری است که وجود المنت را گزارش می دهد و همچنین جداسازی و تمیز کردن آسان را انجام می دهد. فن خنک کننده سه بعدی با فن کانوکشن یکی از قدرتمندترین فرهای موجود در خانه است، بنابراین اگر قصد خرید این دستگاه پخت و پز را دارید از نصب فر توکار سینگر 8606A در لیست خرید خود شک نکنید. نظر شما چیست؟ آیا تجربه استفاده از سری محصولات این شرکت ایرانی را داشته اید؟ به نظر شما قیمت فر سینگر مدل 8606A با توجه به امکانات مناسب است؟ لطفا نظر خود را بپرسید.

بررسی فر توکار سینجر مدل 8603EA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ بررسی فر توکار سینجر مدل 8603EA" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ بررسی فر توکار سینجر مدل 8603EA"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید