برسی؛ استفاده های کلی فر توکار سینجر مدل 8601EA

در این مطلب با موضوع استفاده های کلی فر توکار سینجر مدل 8601EA و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

سینجر

فر توکار سینگر مدل 8601EA یکی از محصولات باکیفیت شرکت سینگر می باشد که یکی از موفق ترین برندهای داخلی به حساب می آید. این مدل عملکرد خوبی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. در ادامه با ما در فروشگاه اینترنتی 19 کالایی همراه باشید تا مطلع شوید.

استفاده عمومی از فر سینگر مدل 8601EA

بسیاری از وسایل مانند یخچال، لوازم خانگی، سینک ظرفشویی و … در مرکز توجه آشپزخانه هستند. یکی دیگر از عناصری که پس از ورود به آشپزخانه توجه بیننده را به خود جلب می کند، فر است. این دستگاه در زندگی مدرن از اهمیت بالایی برخوردار است و باید پاسخگوی نیاز خانواده در آشپزی باشد که بسته به انتظار افراد در مدل های مختلف تولید و ارائه می شود. اگر کیک و شیرینی، مرغ و ماهی تنوری، پیتزا و غذاهای مشابه درست می کنید، واقعاً به این چیز در آشپزخانه نیاز دارید.

از آنجایی که در دکوراسیون آشپزخانه مدرن، لوازم خانگی کم حجم و سبک حرف اول را می زند، اجاق های توکار بر دیگر انواع فر ترجیح داده می شوند. فر توکار سینگر مذکور دارای طراحی ظریفی است که در دیوار یا کابینت نصب شده و از بقیه قسمت های آشپزخانه به خوبی استفاده می کند. فر وسیله ای است که می تواند غذا را در فضای بسته در دمای بین 50 تا 300 درجه سانتیگراد بپزد. با استفاده از این دستگاه تجربه آشپزی راحت تر و سریع تری خواهید داشت. غذاهای زیادی هستند که باید پخته شوند تا درست بپزند و حرارت ته و بالا یکسان باشد تا ته غذا نسوزد و روی آن خام و سرخ شده و پخته باقی نماند.

ویژگی های فر Singer 8601EA:

اولین چیزی که در خرید فر توکار اهمیت دارد اندازه و ظرفیت آن است. اندازه و ظرفیت هر دستگاه باید با اندازه آشپزخانه و نیازهای خانواده مطابقت داشته باشد. فر توکار سینگر مدل 8601EA در ابعاد 595 عرض، ارتفاع 595 و عمق 545 و ظرفیت 60 لیتر موجود می باشد. میزان مصرف انرژی این دستگاه A; این رتبه بندی نشان دهنده صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه است. این دستگاه به دو منبع انرژی برق و گاز متصل می شود. انرژی اصلی برای پخت و پز از گاز و برای پخت و پز، جوجه گردان و غیره از برق است. اگر در مورد برنامه پخت صحبت کنیم به این معنی است که روش استفاده از فر ترکیبی که با توجه به نوع غذا در فرهای مختلف متفاوت است. بنابراین فر توکار سینگر مدل 8601EA دارای چهار روش پخت می باشد که توضیحات کامل آن در کاتالوگ محصولات موجود است.

ریل تلسکوپی، مایکروویو، جوجه گردان و گریل از کاربردهای اصلی این دستگاه می باشد. درب های شیشه ای دو جداره باعث عایق بودن هوای بین شیشه ها شده و از اتلاف حرارت جلوگیری می کند. این دستگاه با استفاده از نمایشگر و تایمر دیجیتال 6 لمسی و دو دکمه چرخشی برای تنظیم هشدار زمان پخت و تنظیم زمان پخت، فن خنک کننده هوشمند، بهترین نوع به گفته وی عایق حرارتی، حداکثر توان مصرفی 1500 وات، فر دمای 240 درجه سانتیگراد و قابلیت جداسازی آسان قطعات داخلی جهت نظافت.

لازم به ذکر است که این مدل پیش از این توسط شرکت سازنده با نام SEA1 به فروش می رسید و اکنون با تغییرات جزئی در دسته و عملکرد کلی، برندسازی شده است.

تحلیل قیمت خرید فر توکار سینگر مدل 8601EA

در عوض محصولات برند سینگر طرفداران زیادی را در بین خریداران ایرانی به دست آورده است و بدون شک فر توکار سینگر مدل 8601EA نیز از این قاعده مستثنی نیست! با توجه به ویژگی ها و قابلیت های کلی این مدل و البته قیمت، شکی نیست که ارزش خرید دارد! نظر شما چیست؟ به نظر شما این محصول ارزش خرید دارد یا خیر؟ نظر خود را بنویسید

استفاده های کلی فر توکار سینجر مدل 8601EA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ استفاده های کلی فر توکار سینجر مدل 8601EA" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ استفاده های کلی فر توکار سینجر مدل 8601EA"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید