بررسی مشخصات اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4107

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی مشخصات اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4107 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی مشخصات بلندگوی بلوتوث قابل حمل Provan PSB4107

  • نور رقص زیبا
  • شکل خوب
  • پشتیبانی از چند پورت
  • پشتیبانی از بلوتوث 5.0
  • قیمت مناسب
  • سرعت مناسب
  • توان خروجی 10 وات

  • حمل آن به دلیل شکل طولانی دشوار است
  • وزن ممکن است کمتر باشد

اگر به یک اسپیکر قابل حمل نیاز دارید، گزینه های زیادی با هر قیمتی پیش روی شماست، اما تعداد کمی از این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که بتوانید از آن به عنوان یک اسپیکر رومیزی در محل کار یا در حال حرکت در خانه استفاده کنید. اسپیکر بلوتوث پرتابل Proone PSB4107 یکی از این اسپیکرها می باشد که در ادامه به بررسی کلی این محصول می پردازیم و ارزش خرید اسپیکر proone psb4107 را می سنجیم. قیمت اسپیکر پروان psb4107 را در بالا مشاهده می کنید و قیمت اسپیکر پروان را در صفحه دیگری از سایت تکنالایف مشاهده می کنید.

طراحی اسپیکر psb4107

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Provan PSB4107 با وزن 700 گرم و ابعاد 55 × 80 × 365 سانتی متر طراحی بلندی دارد تا کاملاً روی یک میز قرار بگیرد، بنابراین فکر می کنیم برای دفتر کار عالی است. طراحی این محصول شیک و ساده است و قسمت پایین دارای نور رقص کوچکی است و این چراغ رقصی می تواند با موسیقی هماهنگ شود و محیط را زیباتر کند. در قسمت بالایی این اسپیکر دکمه های مختلفی برای تنظیم صدا، رقص نور و حالت اسپیکر وجود دارد و در سمت چپ بالای آن یک شیار برای قرار دادن گوشی تعبیه شده است. این فضا دلیل دیگری است که این مدل یک اسپیکر رومیزی خوب و کامل است و می توانید گوشی خود را مانند پایه روی آن قرار دهید. پورت های مختلف اسپیکر بلوتوث قابل حمل Provan PSB4107 در پشت قرار گرفته اند و یک AUX، یک اسلات کارت حافظه خارجی و یک پورت USB-A و یک درگاه شارژ برای محصول پیدا می کنند.

نمایشگر عملکرد ProOne psb4107

این اسپیکر از میکروفون داخلی استفاده می کند و زمانی که گوشی را به اسپیکر متصل می کنید و تماسی دریافت می کنید، می توانید به تماس روی اسپیکر پاسخ دهید و محصول می تواند صدای شما را از طریق میکروفون منتقل کند. بلوتوث 5.0 برای این مدل در نظر گرفته شده که نسل جدید است و از نظر شارژ بهترین عملکرد را دارد و ارتباط بهتر و پایدارتری را ایجاد می کند. پروان برای این مدل قابلیت اتصال همزمان به دو محصول را در نظر گرفته و به این ترتیب شما و دوستانتان می توانید همزمان به اسپیکر متصل شده و آهنگ مورد علاقه خود را پخش کنید. توان خروجی اسپیکر بلوتوث پرتابل Provan PSB4107 برابر با 10 وات و فرکانس پاسخگویی محدود برابر 80-20 هزار هرتز می باشد. چه بخواهید از این اسپیکر در فضای باز استفاده کنید یا آن را روی میز قرار دهید، صدا و کیفیت صدا عالی است و توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. صدای میانی با دقت خوبی پخش می شود و بیس در سطح قابل قبولی قرار دارد. داشتن رادیو از دیگر ویژگی های این مدل است و در نهایت باتری داخلی 1500 میلی آمپر ساعتی را می توان در مدت 2 ساعت شارژ و سپس به مدت 5 تا 6 ساعت با صدای 80 درصد به پخش موسیقی پرداخت.

خلاصه

در نهایت، اگر یک اسپیکر گران قیمت می خواهید که هم حمل آن راحت باشد و هم بتوان آن را روی میز قرار داد، اسپیکر بلوتوث قابل حمل Provan PSB4107 می تواند انتخاب خوبی برای خرید باشد. بلوتوث 5.0، پشتیبانی از رقص نور، طراحی زیبا، پشتیبانی از پورت های مختلف، پشتیبانی از رادیو، کیفیت صدای خوب و پشتیبانی از میکروفون داخلی مواردی هستند که ارزش خرید این مدل را افزایش می دهند. فروشگاه های معتبر اینترنتی با ارائه لیست قیمت اسپیکر و معاملات روزانه خرید این محصولات تلاش می کند تا بهترین فرصت خرید را برای شما همشهریان فراهم کند. پس فراموش نکنید که از لیست محصولات دیدن کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مشخصات اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4107" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مشخصات اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4107"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید