بررسی ساعت GTS 2 Mini

در این مطلب با موضوع بررسی ساعت GTS 2 Mini و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

بررسی ساعت GTS 2 Mini

ساعت هوشمند Amizfit GTS 2 یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک ردیاب تناسب اندام کامل و راحت هستند که معیارهای مختلف سلامتی و فعالیت را همراه با نظارت بر ضربان قلب و GPS داخلی ردیابی می کند. ساعت مینی GTS 2 دارای صفحه نمایش 1.55 اینچی AMOLED است و قیمت ساعت مینی Amazfit GTS2 بسیار مقرون به صرفه است، بنابراین برای افرادی که قصد خرید ساعت هوشمند شیائومی با بودجه کمتری دارند، انتخاب خوبی است.

توضیحات و قیمت یک امکان دیگر را ببینید: ساعت Amazfit GTS 2

طراحی و عملکرد ساعت هوشمند Amifit GTS 2 Mini

ساعت مینی شیک و شیک Amazfit GTS 2 در سه رنگ مختلف مشکی، سبز و صورتی عرضه می شود. با نگاهی به طراحی آن نمی توان قیمت آن را حدس زد زیرا اکثر ساعت های هوشمند با این نوع طراحی قیمت بیشتری دارند اما آمازفیت ساعت هوشمند مینی GTS 2 را با قیمتی مناسب عرضه کرده است.

Amifit GTS 2 mini دارای صفحه نمایش 1.55 اینچی با گوشه های گرد است. این یکی از بهترین نمایشگرهایی است که در یک ساعت هوشمند ارزان قیمت پیدا می کنید. صفحه نمایش ساعت مینی Amizfit GTS 2 به قدری روشن است که حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز برای خواندن محتویات ساعت مشکلی نخواهید داشت.

در سمت راست ساعت یک دکمه لمسی وجود دارد که مانند دکمه هوم برای دسترسی به منوها و انتخاب عملکردهای مختلف استفاده می شود. ساعت هوشمند کوچک شیائومی Amazfit GTS 2 صفحه نمایشی روشن، شفاف و با کیفیت با وضوح 354 در 306 پیکسل، فناوری پنل AMOLED و حداکثر روشنایی 450 نیت را نشان می دهد.

ویژگی های Amizfit GTS 2 Mini

ساعت هوشمند Amazfit GTS 2 مینی دارای رتبه 5ATM است که به این معنی است که مقاومت در برابر آب را تا عمق 50 متر تضمین می کند.

ساعت هوشمند کوچک شیائومی Amazfit GTS 2 دارای طیف کاملی از کنترل ها از جمله نظارت بر ضربان قلب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون، کنترل کیفیت خواب، کنترل سطح استرس و کنترل چرخه قاعدگی است. همچنین یک سیستم رتبه‌بندی سلامت PAI (هوش فعالیت شخصی) وجود دارد که با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته، نقاط داده‌های سلامت را با دقت ترکیب می‌کند تا امتیازی را ارائه دهد که نشان دهنده سلامت شما باشد.

در بالای سنسور حرکت مینی کلیدی Amazfit GTS 2 برای کنترل حرکت مانند شتاب سنج و ژیروسکوپ، جدیدترین حسگر داده بیولوژیکی BioTracker 2 Huami را دریافت می کنید که داده های ضربان قلب و اندازه گیری اکسیژن خون و GPS داخلی را برای ردیابی ورزش در فضای باز ارائه می دهد.

با استفاده از این حسگرها، می توانید به نظارت بر گام و خواب، توانایی مدیریت استرس، نظارت بر چرخه قاعدگی، سیستم ارزیابی سلامت PAI برای اطمینان از پمپاژ منظم قلب و ورزش دسترسی داشته باشید. Amazfit GTS 2 mini از بیش از 70 حالت ورزشی از جمله دویدن، شنا، دوچرخه سواری، یوگا، دویدن، پیاده روی، طناب زدن، کوهنوردی پشتیبانی می کند.

ساعت مینی GTS 2 از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می کند و به کاربران امکان می دهد با استفاده از دستورات صوتی به برخی از ویژگی های دستگاه دسترسی داشته باشند. با ساعت کوچک Amizfit GTS 2، می توانید پخش رسانه را کنترل کنید یا زنگ هشدار را مستقیماً از رابط ساعت هوشمند تنظیم کنید.

قیمت ساعت Amazfit GTS 2 Mini

قیمت یکی از دلایل اصلی انتخاب ساعت هوشمند است و خبر خوب این است که ساعت کوچک شیائومی GTS 2 بسیار مقرون به صرفه است و شیائومی برای Amazfit GTS 2 دقیقه قیمت 90 دلار در نظر گرفته است. اگر می خواهید قیمت ریالی فعلی را با جزئیات بیشتری بررسی کنید و یا اگر می خواهید قیمت را با قیمت ساعت های هوشمند دیگر برندها مقایسه کنید، دسته ساعت هوشمند را در فروشگاه اینترنتی 19 کالا بررسی کنید.

باتری ساعت Amazfit GTS 2 Mini

ساعت هوشمند آمازفیت GTS 2 با باتری 220 میلی آمپر ساعتی، به گفته این شرکت، با یک بار شارژ باتری بسته به نوع استفاده، از هفت تا 14 روز دوام می آورد. اگر ساعت بلوتوث مینی GTS 2 را از تلفن خود جدا کنید و نظارت مداوم ضربان قلب و نظارت بر خواب را خاموش کنید، می‌توانید این مدت را تا 21 روز تمدید کنید.

بازپرداخت قیمت خرید ساعت GTS 2 Mini

اگر به دنبال ساعت هوشمندی هستید که ظاهر خوبی داشته باشد، خوب کار کند و در دست شما احساس خوبی داشته باشد، دلیلی ندارد ساعت مینی شیائومی GTS 2 را تهیه نکنید، اما با توجه به اینکه ساعت مینی GTS2 طراحی کوچکی دارد، بیشتر است مناسب برای مچ دست های کوچک

آمیزفیت مدل GTS 2 mini دارای امکانات بسیار پیشرفته ای است و دارای بیش از 70 مدل برنامه فعالیت های ورزشی و طرح های ساعت زیادی برای انتخاب می باشد که با توجه به قیمت ساعت مینی GTS 2 گزینه مناسبی برای خرید یکجا به نظر می رسد. بودجه ی کم.

بررسی ساعت GTS 2 Mini

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ساعت GTS 2 Mini" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ساعت GTS 2 Mini"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427