بررسی ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro

در این مطلب با موضوع بررسی ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

بررسی ساعت هوشمند Amizfit Bip 3 Pro

یکی دیگر از محصولات شرکت آمازفیت ساعت Amazfit Bip 3 Pro می باشد. همانطور که می دانید، آمازفیت به دلیل ساخت ساعت های هوشمند مقرون به صرفه که ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار غنی است، مشهور است. ساعت هوشمند Amizfit Bip 3 Pro با قیمت کمتری نسبت به رقبای اصلی در بازار عرضه شد. با Bip 3 Pro مقرون به صرفه، ساعت هوشمندی دارید که اعلان ها و ردیابی تناسب اندام را با عمر باتری عالی ارائه می دهد.

مشخصات و قیمت یک امکان دیگر را بررسی کنید: ساعت هوشمند Amazfit Bip 3

طراحی و ویژگی های ساعت Amazfit Bip 3 Pro

ساعت هوشمند Amazfit Bip 3 Pro دارای صفحه نمایش 1.69 اینچی TFT با رزولوشن 240 در 280 است که با وزن 33.2 گرم در دسترس عموم قرار گرفته است. ساعت هوشمند Amizfit Bip 3 Pro با پشتیبانی از 4 موقعیت مکانی ماهواره ای به شما کمک می کند ورزش خود را در فضای باز از طریق GPS پیگیری کنید. با وجود اینکه صفحه ساعت و ایستگاه شارژ در پشت قرار دارند، ساعت هوشمند Amazfit Bip 3 Pro دارای مقاومت 5ATM در برابر آب است که به این معنی است که تا عمق 50 متری ضد آب است. همچنین ساعت Bip 3 Pro دارای GPS داخلی است و از 60 برنامه ورزشی شامل دو، دوچرخه سواری، شنا و بسیاری برنامه های دیگر پشتیبانی می کند.

ساعت هوشمند Bip 3 Pro به شما این امکان را می دهد که به طور مداوم ضربان قلب خود را کنترل کنید و نظارت بر ضربان قلب 24 ساعته را انتخاب کنید. ساعت هوشمند Amazfit Bip 3 Pro از سنسور نوری 2 PPG bio tracker برای اندازه گیری اکسیژن خون استفاده می کند و همچنین امکان بررسی وضعیت خواب با ساعت Amazfit Bip 3 Pro وجود دارد تا Amazfit Bip 3 Pro بتواند خواب شما را ردیابی کند. مراحل و اطلاعاتی در مورد کیفیت خواب خود ارائه دهید. با ساعت هوشمند Xiaomi Amazfit Bip 3 Pro می توانید پیام ها و اعلان تماس ها را دریافت کنید و موسیقی را کنترل کنید و دوربین را از طریق ساعت کنترل کنید.

باتری ساعت هوشمند Amazfit Bip 3 Pro

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip 3 Pro دارای باتری قدرتمندی در بدنه فوق نازک و سبک خود می باشد که به گفته این شرکت تا 14 روز در استفاده معمولی و تا 7 روز استفاده سنگین قابلیت نگهداری شارژ را دارد. در رده ساعت های هوشمند شیائومی در کنار ظرفیت باتری و با توجه به قیمت بسیار بالا، Amifit Bip 3 Pro گزینه مناسبی به نظر می رسد.

قیمت Bip 3 Pro

Amazfit Bip 3 Pro دارای قیمت مناسب 70 دلار است. اگر به دنبال ساعتی برای استفاده روزانه و با پشتیبانی از 60 برنامه ورزشی هستید که قیمت مناسبی نیز داشته باشد، ساعت هوشمند Amisfit Bip 3 Pro قطعا یکی از انتخاب های شماست.

تحلیل هزینه ساعت هوشمند Amizfit Bip 3 Pro

Amazfit Bip 3 Pro قیمت مناسبی دارد و در کنار آن طراحی زیبا و کاربری آسانی دارد. مانیتور ضربان قلب، ساعت Amazfit Bip 3 Pro را تماشا کنید و قابلیت های آن را در نظر بگیرید، Bip 3 Pro به عنوان یک ردیاب تناسب اندام و ورزشی از مشخصات مناسبی برخوردار است. در نهایت، اگر به دنبال ساعت هوشمند ارزان قیمتی هستید که بتوانید از آن برای نظارت بر سلامت خود و بررسی اعلان های خود استفاده کنید و مجبور نباشید همیشه هزینه آن را بپردازید، Amazfit Bip 3 Pro را گزینه خوبی در نظر بگیرید.

اگر تجربه استفاده از این ساعت را دارید، لطفاً آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بررسی ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید