بررسی ساعت میبرو X1

در این مطلب با موضوع بررسی ساعت میبرو X1 و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

نگاهی به ساعت مگو X1

ساعت Mebro X1 را می توان محصولی با طراحی زیبا و امکانات سخت افزاری قابل قبول دانست که دارای صفحه نمایش 1.3 اینچی AMOLED و صفحه نمایش آن از قابلیت های ویژه ای برخوردار است. قابلیت های Mibro Watch X1 شامل نظارت بر ضربان قلب، فشار خون، حالت های ورزشی متعدد و مهمتر از همه، مقاومت در برابر آب 5ATM است. علاوه بر همه اینها، Mibro Watch X1 قیمت مناسبی نیز دارد. پس بیایید عملکرد Mibro X1 را ببینیم که آیا این ساعت ارزش خرید دارد یا خیر.

طراحی Mibro Watch X1

Mibro X1 دارای فرمی گرد و فریم آلومینیومی است که ظاهری لوکس به آن بخشیده و وزن آن 52 گرم است. دسته ساعت

Mibro Watch X1 دارای دو دکمه فیزیکی برای دسترسی به صفحه اصلی و عملکرد ورزشی است. Mibro Watch X1 تا عمق 50 متری با استاندارد IP68 ضد آب است. همچنین این ساعت هوشمند دارای بند اسپرت با استیل ضد زنگ برای جذابیت بیشتر این ساعت می باشد.

قیمت ساعت Mibro Watch X1

در مقایسه قیمت به ویژگی ها، جدا از ظاهر آن، می توان گفت که Mibro Watch X1 قیمت مناسبی دارد. Mibro X1 در بازارهای جهانی امروزی 40 دلار قیمت دارد. در اکثر مقایسه های این ساعت ارزان قیمت با سایر ساعت های هوشمند، صفحه نمایش ساعت هوشمند شیائومی قطعا به شما کمک خواهد کرد.

صفحه نمایش ساعت هوشمند Migo X1

صفحه نمایش ساعت هوشمند Mibro X1 یکی از نقاط قوت آن است. صفحه نمایش از یک پنل TFT معمولی به یک پنل AMOLED 1.3 اینچی برای نمایش محتوا و جزئیات بهتر ارتقا یافته است و ساعت هوشمند Mibro Watch X1 دارای صفحه نمایشی با رزولوشن 360 در 360 پیکسل با اندازه و رزولوشن با نرخ تازه سازی بالا است. یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه وضوح رنگ و روشنایی ساعت Mibro Watch X1 بسیار خوب است.

ویژگی های Migo Watch X1

سنسورهای شتاب و سنسورهای نوری برای اندازه گیری ضربان قلب و نظارت بر فشار خون و اندازه گیری سطح اکسیژن در خون برای بهبود عملکرد سیستم ناوبری در مدل های ساعت هوشمند Xiaomi Mibro Watch نصب شده اند. باتری 350 میلی آمپر ساعتی تا 60 روز در حالت استندبای دوام می آورد، از عملکردهای ساعت هوشمند شیائومی Mibro X1 می توان به فاز خواب، سرعت، ضربان قلب، فعالیت و اشباع اکسیژن در خون و … اشاره کرد. همه داده ها را می توان در برنامه های کاربردی گوشی های هوشمند و محصولاتی که برای بهبود زندگی روزمره سالم و فعال استفاده می شود، استفاده کرد. اپل iOS و اندروید گوگل با ساعت شیائومی Mibro X1 سازگار هستند. کرونومتر و ماشین حساب از دیگر ویژگی های آن هستند. شایان ذکر است که می توانید دوربین گوشی هوشمند و پخش موسیقی را با ساعت هوشمند Xiaomi X1 کنترل کنید.

از نظر عملکرد، بررسی Mibro Watch X1 نشان می دهد که از یک تراشه داخلی برای سرعت بیشتر و پردازش داده ها استفاده می کند. از نظر سلامت، این ساعت هوشمند دارای سنسور ضربان قلب است، بنابراین Mibro X1 یک ساعت هوشمند است که هر قدم شما را مدیریت می کند و در طول روز به خوبی از شما مراقبت می کند. همچنین ساعت Mibro مدل X1 دارای بلوتوث 5.0 برای انتقال سریعتر و طولانی تر و دریافت سیگنال بوده و با اندروید 6.0 به بالا و یا iOS 10 به بالا سازگار است تا بتواند به برنامه Mibro Fit متصل شود.

Mibro Watch X1 از 38 حالت ورزشی از جمله تردمیل، دوچرخه سواری، پیاده روی، پینگ پنگ، بسکتبال، فوتبال، بدمینتون، کریکت، دویدن، ماشین کوهنوردی، زومبا، رقص، پیلاتس، تنیس، یوگا و بسیاری موارد دیگر پشتیبانی می کند. ثبت فعالیت های روزانه و به خصوص تعداد قدم های برداشته شده نیز با ساعت Mibro X1 امکان پذیر است. علاوه بر ویژگی های ورزشی، با Mebro Watch X1 می توانید کیفیت خواب خود را نیز کنترل کنید و کل روند خواب از جمله خواب سبک و خواب عمیق را زیر نظر داشته باشید.

باتری میگو X1

در نهایت، بررسی MiBro X1 نشان می دهد که اندازه باتری این ساعت هوشمند چیزی است که باید در نظر گرفت، زیرا MiBro X1 با باتری 350 میلی آمپر ساعتی تا 15 روز عمر باتری را به شما می دهد، اما این کار را با قیمتی انجام می دهد. نظارت بر عملکرد، اجرای اعلان کامل شده است. در هر صورت، ساعت هوشمند Mibro X1 برای استفاده های سنگین با مانیتورینگ ضربان قلب و اعلان های واضح حداقل 7 روز عمر باتری دارد و در حدود 2 ساعت روی شارژر مغناطیسی شارژ می شود.

نگاهی به ساعت مگو X1

فعالیت های روزانه خود را با ساعت هوشمند Mibro X1 دنبال کنید. انتظار می رود ساعت Mibro X1 با طراحی و ویژگی های خود مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. Mebro Watch X1 به عنوان یک ساعت سبک وزن با صفحه نمایش نسبتا بزرگ و طراحی کارآمد جایگاه خوبی پیدا کرده است.

نظر شما در مورد قیمت و مشخصات ساعت Mibro X1 چیست؟ نظرات خود را در قسمت نظرات با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بررسی ساعت میبرو X1

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ساعت میبرو X1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ساعت میبرو X1"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید