بررسی ساعت میبرو T1

در این مطلب با موضوع بررسی ساعت میبرو T1 و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

زمان سفر T1 را بررسی کنید

ساعت Maibro T1 یک ساعت هوشمند با کیفیت بالا و عملکرد خوب است. اگر به دنبال ساعت هوشمندی هستید که عملکردی داشته باشد و ظاهر خوبی داشته باشد، اما با قیمتی مناسب، قیمت ساعت Mibro Watch T1 قطعا برای شما جذاب خواهد بود. وقتی صحبت از فعالیت های ورزشی به میان می آید، ساعت Mibro T1 می تواند از 20 حالت مختلف ورزشی پشتیبانی کند.

طراحی و صفحه نمایش Mibro T1

ساعت هوشمند Mibro T1 دارای صفحه نمایش 1.6 اینچی AMOLED مستطیلی با کیفیت HD یا 320 در 360 پیکسل است و با شیشه منحنی 2.5 بعدی پوشانده شده است. برخلاف سایر ساعت های هوشمند ارزان قیمت که دارای پنل TFT هستند، ساعت هوشمند Mibro T1 دارای صفحه نمایش 1.6 اینچی AMOLED است که تراکم 341 پیکسل در هر اینچ را ارائه می دهد. بنابراین، اگر کیفیت صفحه نمایش برای شما مهم است، ساعت T1 یکی از ساعت های هوشمند اقتصادی است که مطمئنا نیازهای صفحه نمایش AMOLED شما را برآورده می کند.

به طور کلی بدنه نازک و سبک ساعت هوشمند Mibro T1 New 2022 از آلیاژ آلومینیوم مرغوب ساخته شده است که باعث می شود وزن 50 گرمی به سختی روی مچ احساس شود و در نتیجه بسیار راحت است.
با قاب چرخشی در سمت راست ساعت Mibro T1 می توانید آن را به راحتی کنترل کنید و اتصال به گوشی به شما امکان می دهد اعلان ها را کنترل کنید و از طریق میکروفون و بلندگو تماس بگیرید. در اپلیکیشن Mibro Fit، می توانید بین ساعت های موجود نیز یکی را انتخاب کنید.

باتری Migo T1

ظرفیت باتری Mibro Watch T1 350 میلی آمپر ساعت است که با درگاه مغناطیسی شارژ می شود و طبق گفته شرکت باتری تا 7 روز دوام می آورد و در صورت عدم استفاده از صفحه ساعت شما هوشمند شیائومی هستید. این نیست. باید تا 45 روز شارژ شود، بنابراین می توانید از ساعت هوشمند شیائومی Mibro استفاده کنید که T1 را در رده ساعت های با عمر باتری خوب قرار داده است.

قیمت ساعت Mibro Watch T1

قیمت یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب ساعت هوشمند است. ساعت هوشمند شیائومی Mibro Smartwatch T1 با قیمت مناسب نیز یک ساعت راحت برای استفاده روزانه است و قیمت ساعت هوشمند Mibro T1 در بازار بین المللی حدود 50 دلار است.

ساعت Migo T1

ساعت هوشمند شیائومی MiBru T1 دارای 20 حالت ورزشی است که نیازهای فردی شما را برآورده می کند، از جمله دویدن در فضای باز، تردمیل، دوچرخه سواری در فضای باز، دوچرخه سواری در فضای باز، پیاده روی در فضای باز، بسکتبال، فوتبال، بدمینتون، تنیس، یوگا و … و به شما کمک می کند ورزش های خود را پیگیری و بهبود بخشید. مهارت ها

ساعت هوشمند Mibro T1 علاوه بر ویژگی های ورزشی، از چهار سنسور نوری برای اندازه گیری ضربان قلب، کیفیت خواب، فشار خون، سطح اکسیژن استفاده می کند که با کمک آن ها می توانید ضربان قلب خود را کنترل کرده و بررسی کنید که آیا آن طبیعی است یا خیر. . همچنین کیفیت خواب خود را با نظارت بر زمان خواب، خواب عمیق و بیداری یا نظارت بر فشار خون و اندازه گیری سطح اکسیژن خون برای بهبود کنترل کنید. قابلیت اندازه گیری سیستم یکی از پرکاربردترین ویژگی های ساعت Mibro T1 است.

با استفاده از GPS ساعت هوشمند شیائومی Mibro T1 می توانید نمودار مسیر را برای هر تمرین مشخص کنید و اطلاعات خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. لازم به ذکر است که ساعت هوشمند Mibro T1 دارای استاندارد 2ATM می باشد یعنی تا عمق 20 متری ضد آب بوده و می توانید با آن شنا کنید. با این حال، قرار گرفتن در معرض آب نمک یا آب داغ می تواند به ساعت Mibro T1 آسیب برساند.

تجزیه و تحلیل هزینه ساعت Mibro T1

در پایان، Mibro Watch T1 با صفحه نمایش AMOLED و باتری مناسب که تا 7 روز عمر باتری را به شما می دهد، یکی از بهترین ها در این رده است. مقاومت قابل قبولی در برابر آب دارد و با طراحی اسپرت و شیک و با توجه به قیمت ساعت هوشمند Mibro T1 انتخاب خوبی به نظر می رسد.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟

بررسی ساعت میبرو T1

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ساعت میبرو T1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ساعت میبرو T1"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427