بررسی تخصصی ساعت هوشمند ایمیلب شیائومی مدل KW66 45mm

در این مطلب با موضوع بررسی تخصصی ساعت هوشمند ایمیلب شیائومی مدل KW66 45mm و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

بررسی تخصصی ساعت هوشمند Mimileb Xiaomi مدل KW66 45mm

خرید ساعت هوشمند در حال حاضر برای بسیاری به خصوص جوانان اولویت دارد. شیائومی یکی از شرکت هایی است که نه تنها در زمینه تولید تلفن همراه بلکه در زمینه های دیگری مانند تولید لوازم جانبی نیز فعالیت داشته و یکی از برندهای معروف به حساب می آید. این شرکت با شرکت های زیادی در این زمینه همکاری می کند. از جمله این شرکت ها می توان به IMILAB اشاره کرد که یکی از شرکای اصلی این شرکت تولیدی است. یکی از محصولات تولید شده توسط این برند ساعت هوشمند Emileb مدل KW66 45mm می باشد. در ادامه فروشگاه اینترنتی 19 کالا به بررسی برخی از ویژگی های آن می پردازد. قبل از گفتن هر چیزی باید به این نکته اشاره کرد که اگر به دنبال یک ساعت خوب و کاربردی و در عین حال مقرون به صرفه هستید، ساعت هوشمند Emileb KW66 45 میلی متری دارای ویژگی هایی است که رضایت شما را جلب می کند.

طرح ساعت هوشمند Emileb مدل KW66 45mm

یکی از نقاط قوت طراحی این ساعت هوشمند سبک بودن آن است که استفاده روزانه از آن را بسیار راحت می کند. بدنه این ساعت فلزی و به رنگ مشکی ساخته شده است. ساعت شیائومی IMILAB KW66 طراحی گرد و ساده ای دارد و متریال بسیار خوب و باکیفیت به کار رفته در ساخت بدنه آن نسبت به قیمت بسیار مهم در نظر گرفته شده است. قسمت جلویی ساعت یا نمایشگر از یک شیشه منحنی سه بعدی تشکیل شده است که توسط یک قاب فلزی با روکش فلزی احاطه شده است. یکی از ویژگی های این ساعت هوشمند که می تواند برای بسیاری از افراد به خصوص ورزشکاران حائز اهمیت باشد، پشتیبانی از گواهینامه IP68 است که امکان استفاده از این ساعت هوشمند در آب را فراهم می کند. می توانید با آن حمام کنید یا در استخر شنا کنید. ابعاد بدنه آن 12.7 × 22 × 45 میلی متر است و از نوار سیلیکونی 22 میلی متری به رنگ مشکی استفاده شده است. وزن کل 54 گرم است. شما به راحتی می توانید رشته ها را تغییر دهید. در سمت راست دکمه پاور را می بینید که برای بازگشت به صفحه اصلی نیز استفاده می شود. در قسمت پایین سنسور ضربان قلب و پین شارژ وجود دارد.

نمایشگر ساعت هوشمند Emileb مدل KW66 45mm

ساعت هوشمند شیائومی IMILAB KW66 از صفحه نمایش TFT با سایز 1.28 اینچ بهره می برد. صفحه نمایش این ساعت هوشمند شیائومی با رزولوشن 240 در 240 پیکسل کیفیت تصویر HD را ارائه می کرد. شیشه منحنی سه بعدی نیز جلوه ای خاص و منحصر به فرد به این ساعت هوشمند می دهد و با دیدن آن احساس خوبی خواهید داشت. همچنین چهار سطح روشنایی دریافت می کنید.

نرم افزار و ارتباط ساعت هوشمند شیائومی EmilabKW

در مورد اتصال به ساعت هوشمند شیائومی IMILAB KW66 باید گفت که از بلوتوث نسخه 5.0، سنسور سنسور و شتاب سنج پشتیبانی می کند. اما متاسفانه فاقد GPS است، با توجه به قیمت آن، انتظار نمی رفت این شرکت از GPS در این ساعت هوشمند استفاده کند. نرم افزار استفاده شده در این ساعت هوشمند همان پلتفرم مورد استفاده در ساعت های هوشمند است. از طریق منوی اصلی می‌توانیم فعالیت‌های ورزشی را شروع کنیم، ضربان قلب را کنترل کنیم، آمار پیشرفت روزانه و خواب را مشاهده کنیم، از ساعت استفاده کنیم، اعلان‌ها را مشاهده کنیم و دسترسی داشته باشیم.

همچنین امکان مشاهده و خواندن اطلاعات به صورت جداگانه نیز وجود دارد. اگر پیام خیلی طولانی باشد فقط قسمتی دیده می شود که البته نه تصویر را می بینیم و نه صدا را می شنویم. همچنین می‌توانیم قابلیت کنترل موسیقی را مستقیماً از ساعت مشاهده کنیم.

ویژگی های مربوط به تناسب اندام ساعت هوشمند Emileb مدل KW66 45mm

ساعت شیائومی IMILAB KW66 از 13 فعالیت ورزشی از جمله دویدن، پیاده روی، سوارکاری، تنیس، بیس بال، دوچرخه سواری، بدمینتون، تنیس روی میز، کوه نوردی، بسکتبال، فوتبال، فوتبال آمریکایی و یوگا پشتیبانی می کند.

باتری ساعت هوشمند شیائومی Emilib KW 66

یکی از نکات خوب ساعت هوشمند Emilab KW66 45 میلی متری داشتن باتری 340 میلی آمپر ساعتی است که طول عمر بی نظیری را در اختیار ما قرار می دهد. به عنوان مثال علیرغم فعال شدن ضربان قلب و دریافت نوتیفیکیشن و زمانی که نمایشگر این ساعت هوشمند 75 درصد است، نیازی به 20 روز شارژ ندارد، هرچند حداقل شارژ 7 را حتی سازندگان تضمین کرده است. اما اگر زیاد از آن استفاده نکنید، می تواند تا 30 روز دوام بیاورد. اگر به دنبال خرید ساعت هوشمند هستید، این مدل می تواند یکی از گزینه های پیشنهادی ما باشد.

بررسی تخصصی ساعت هوشمند ایمیلب شیائومی مدل KW66 45mm

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی تخصصی ساعت هوشمند ایمیلب شیائومی مدل KW66 45mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی تخصصی ساعت هوشمند ایمیلب شیائومی مدل KW66 45mm"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید