بررسی اپل واچ سری ۸ مدل ۴۱میلیمتری

در این مطلب با موضوع بررسی اپل واچ سری ۸ مدل ۴۱میلیمتری و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

بررسی اپل واچ سری 8 مدل 41 میلی متری

اپل واچ در سال 2023 به یکی از محبوب ترین محصولات مجموعه اپل تبدیل شده است. علاوه بر هزاران ویژگی سلامتی و عملکردی، اپل واچ سری 8 بهترین نرم افزاری را که در هر ساعت هوشمندی پیدا می کنید ارائه می دهد. بزرگترین نوآوری اپل واچ سری 8 نسبت به نسل قبلی در شکل ساعت یافت نمی شود. این ساعت دارای سنسور دمای پوست و حالت خواب است که می تواند عمر باتری را تا 36 ساعت افزایش دهد و همچنین دارای یک ویژگی هشدار جدید است که از یک سنسور حرکتی بهبود یافته برای لحظات حساس استفاده می کند. در مقاله زیر در مورد قیمت اپل واچ سری 8 با ویژگی های آن صحبت خواهیم کرد.

مشخصات و قیمت ها را برای اندازه های دیگر ببینید: Apple Watch Series 8

قیمت اپل واچ سری 8

اپل همیشه در تولید دستگاه های هوشمند پیشرو بوده است. قیمت اپل واچ سری 8 سایز 41 در بازار جهانی حدود 400 دلار است که یکی از گران ترین ساعت های دنیاست. البته با توجه به تغییرات آب و هوا و مشکلات ناشی از تحریم ها در بازار داخلی، اپل واچ سری 8 دارای قیمت کمی متفاوت از فروشگاه اینترنتی 19 محصول است، می توان بلافاصله قیمت اپل واچ را بررسی کرد. 8.

طراحی اپل واچ سری 8

صفحه نمایش اپل واچ سری 8، که 20 درصد بزرگتر از سری 6 است، برای ویژگی هایی مانند صفحه نمایش همیشه روشن، طراحی جدید watchOS 9 و صفحه کلید QWERTY برای ارسال پیامک به روز شده است.

اپل واچ 8 در آلومینیوم و فولاد ضد زنگ تولید می شود و مدل آلومینیومی آن در چهار رنگ مشکی، بژ، نقره ای و قرمز موجود است. می توانید بین گزینه های GPS و GPS + Cellular یکی را انتخاب کنید. با استفاده از شبکه تلفن همراه، امکان اتصال اپل واچ سری 8 به اینترنت وجود دارد، حتی اگر آیفون نزدیک شما نباشد.

هنگام پیمایش در میان منوها یا اعلان ها، Digital Crown عملکرد خوبی دارد. فشار دادن دکمه کناری زیر عملکردی را برای راه اندازی برنامه ها یا باز کردن کیف پول اپل در اپل واچ سری 8 فراهم می کند.

اپل واچ سری 8 صفحه نمایش سایز 41

با طراحی مشابه سری قبلی و مانند سال گذشته، Watch Series 8 تجربه کاربری بسیار چشمگیری را ایجاد می کند. اعلان ها به وضوح نمایش داده می شوند و پیمایش در برنامه ها و منوها احساس تنگی نمی کند (مخصوصاً در مدل بزرگ تر 41 میلی متری)، و فقط اندازه صفحه نیست که برجسته می شود، رنگ ها بسیار با کیفیت هستند، متن به راحتی قابل خواندن است. و در عین حال حداکثر روشنایی 1000 نیت اپل واچ سری 8 باعث می شود طراحی ساعت در زیر نور شدید به راحتی دیده شود.

صفحه نمایش مدل آلومینیومی iWatch Series 8 توسط شیشه Ion-X محافظت می شود که مشابه گوریلا گلس است.

اپل واچ سری 8 دارای یک صفحه نمایش همیشه روشن است که نمایشگر همیشه روشن را روی صفحه ساعت شما نشان می دهد. اپل واچ از سری 5 همیشه نمایشگر داشته است، بنابراین اگرچه این ویژگی جدید نیست، اما همچنان یکی از ویژگی های محبوب اپل واچ است.

ویژگی های اپل واچ 8

دو به روز رسانی اصلی در اپل واچ سری 8 وجود دارد که اولین آنها دو سنسور دما (یکی در پشت، یکی در جلوی زیر نمایشگر) هستند که برای اندازه گیری دمای پوست طراحی شده اند. با این کار، دمای دست شما هر 5 ثانیه در هنگام خواب نمونه برداری می شود، که اپل می گوید حسگر می تواند تغییرات کوچک 0.1 درصدی را تشخیص دهد.

شتاب سنج جدید از دیگر ویژگی های ساعت هوشمند سری 8 است که می تواند نیروهایی را تا 256 گرم تشخیص دهد و در عین حال یک ژیروسکوپ به روز به حساب می آید.

این سنسورها همراه با سایر سنسورهای اپل واچ سری 8 (رادیو GPS، میکروفون و فشارسنج) برای تشخیص تصادفات رانندگی استفاده می شوند. اگر اتفاقی بیفتد، ساعت آیفون 8 پس از تأخیر کوتاهی با خدمات اضطراری تماس می گیرد و آنها را از موقعیت مکانی شما و تماس اضطراری شخصی که تنظیم کرده اید مطلع می کند. شایان ذکر است که این ویژگی هشت برابر سریعتر از شتاب سنج ساعت قبلی است. البته شرکت ساعت هوشمند اپل مدل 41 میلی متری آلومینیومی سری 8 را برای تراشه جدید S8 به روز کرده است.

اینگونه گجت ها علاوه بر انجام کارهایی مانند شمارش مراحل، این قابلیت را دارند که میزان کالری سوزانده شده را به خصوص در حین فعالیت های منظم یا ورزش ثبت کنند. اپل واچ سری 8 می تواند ضربان قلب شما را مرحله به مرحله ردیابی کند. اگر ناگهان بالا یا پایین رفت، ساعت متوجه می شود و به شما اطلاع می دهدبده

اما اپل واچ سری 8 دارای سنسور پیچیده ای است که می تواند ECG را در 30 ثانیه روی مچ اندازه گیری کند. همچنین می توانید سطح اکسیژن خون را با سنسور اکسیژن خون کنترل کنید. سنسور دمای جدید در ساعت آیفون 8 به این معنی است که می تواند چرخه قاعدگی شما را بهتر ردیابی کند. علاوه بر این، دمای بدن شما را در هنگام خواب کنترل می کند و اطلاعات بهتری در مورد سلامتی به شما می دهد.

باتری اپل واچ سری 8

پردازنده جدید اپل واچ به نام Apple S8 در Apple Watch Series 8 41 استفاده شده است. اکنون یک ماژول قدرتمند در سری 8 وجود دارد که تقریباً عمر باتری را از 18 ساعت به 36 ساعت دو برابر می کند. برای استفاده از اپل واچ سری 8 برای نظارت بر خواب در طول شب، عمر باتری باید 30 درصد باشد و در صورت لزوم، بهتر است ساعت را قبل از خواب شارژ کنید. اپل واچ سری 8 دارای شارژ سریع است و در عرض یک ساعت از صفر تا 80 درصد شارژ می شود.

در حالی که برخی از ساعت های هوشمند روی عمر باتری تمرکز می کنند، اپل این کار را نکرد، در عوض بر روی افزودن ویژگی برای حفظ عمر باتری در 18 ساعت تمرکز کرد.

قیمت خرید اپل واچ سری 8 را بررسی کنید

اپل واچ 8 بهترین ساعت این شرکت است. اگرچه طراحی مشابه سری های قبلی دارد، اما سنسور دمای پوست، قابلیت تشخیص تصادف و حالت کم مصرف، اپل واچ سری 8 را نسبت به سری قبلی بهتر کرده است.

با توجه به ویژگی های بی عیب و نقص اپل واچ سری 8، به نظر می رسد انتقاد شدید از آن سخت باشد، با این حال، چه ساعت ورزشی توانایی ارسال پیام هایی مانند اپل واچ، دستیارهای صوتی و تماس های تلفنی، نظارت بر سلامت، امنیت هوشمند مانند تصادفات را دارد. و تشخیص تصادف به علاوه پخش موسیقی؟ تجربه خود را در استفاده از چنین ابزارهایی با ما در میان بگذارید.

بررسی اپل واچ سری ۸ مدل ۴۱میلیمتری

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اپل واچ سری ۸ مدل ۴۱میلیمتری" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اپل واچ سری ۸ مدل ۴۱میلیمتری"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید