بررسی اسپیکر ts 2303 تسکو

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر ts 2303 تسکو هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر Tesco ts 2303

  • پشتیبانی از چند پورت
  • بلوتوث 5.0
  • پشتیبانی از گواهی IPX6
  • شارژ باتری خوب
  • ماه بخیر
  • پشتیبانی از میکروفون
  • وزن ممکن است کمتر باشد

یکی از جذاب ترین اسپیکرهای قابل حمل موجود در بازار با قیمت بسیار مناسب از برند تسکو می باشد و به همین منظور نگاهی به اسپیکر ts 2303 می اندازیم و اطلاعاتی در مورد این محصول داریم را بررسی می کنیم تا اگر می خواهید بلندگو بخرید، می توانید تصمیم دقیق تری بگیرید.

آمپلی فایر تسکو ts 2303

بررسی اسپیکر ts 2303 را با طراحی خارجی آغاز می کنیم که مانند بسیاری از اسپیکرهای دیگر در این کلاس قیمتی شکل استوانه ای را مشاهده می کنیم. طراحی اسپیکر Tesco ts 2303 بسیار ساده است و دکمه ها و پورت ها در قسمت جلویی بدنه قرار گرفته اند.

اسپیکر Tesco ts 2303 به گونه ای طراحی شده است که می توانید به صورت افقی و عمودی از آن استفاده کنید. ابعاد این محصول 90 × 90 × 210 میلی متر و وزن آن حدود 1.2 کیلوگرم است که جابه جایی این چوب لباسی سخت نخواهد بود.

البته وزن این مدل خیلی کم نیست و مدل های سبک تری هم در بازار وجود دارد اما در کل از نظر وزن و سایز این محصول مشکلی نخواهید داشت. جذاب ترین ویژگی این اسپیکر در بخش طراحی پشتیبانی از گواهینامه IPX6 است که این محصول را ضد آب می کند، البته نباید آن را در آب فرو کنید. اسپیکر بلوتوث Tesco ts 2303 علاوه بر دسترسی مستقیم به آب، در اثر هر نوع پاشیده شدن آب یا بارندگی آسیب نمی بیند.

یک میکروفون در نزدیکی محل تعبیه شده برای اتصال سیم وجود دارد که به شما کمک می کند به تماس های دریافتی از بلندگو پاسخ دهید و نیازی به تماس با تلفن ندارید. در کنار میکروفون دکمه افزایش صدا و سپس دکمه پاور می آید. بعد از دکمه پاور، دکمه M برای تغییر حالت گفتار قرار دارد و در نهایت به دکمه کاهش صدا می رسیم.

در کنار این قسمت، چهار چراغ LED قابل مشاهده است که برای نشان دادن میزان شارژ باقی مانده استفاده می شود و خاموش شدن هر چراغ می تواند نشان دهنده کاهش ۲۵ درصدی باتری محصول باشد. در نهایت در کنار این چراغ های ال ای دی پوشش درگاه ارتباطی نمایان است که اگر آن را باز کنید پورت هایی مانند USB-A، AUX، TF و Micro-USB را می بینید که دستگاه را کامل می کنند.

می توانید از طریق درگاه AUX به اسپیکر متصل شوید یا از کارت حافظه جانبی استفاده کنید و در نهایت در صورت تمایل از بلوتوث 5.0 و اتصال بی سیم استفاده کنید. این نسل از بلوتوث عملکرد بسیار خوبی دارد و هم از شارژ کمی استفاده می کند و هم در هنگام برقراری ارتباط از ثبات بالایی برخوردار است.

عملکرد بلندگوی بلوتوث Tesco ts 2303

اسپیکر بلوتوث تسکو ts 2303 از توان 15 وات استفاده می کند و دارای پاسخ فرکانسی 55 تا 18 هزار هرتز است. حساسیت 72 دسی بل و حدود 10 متر را اضافه کنید. از نظر حجم صدا می توانید روی بلندگوهای TS 2303 برای پرکردن اتاق های متوسط ​​و حتی کوچک حساب کنید.

کیفیت صدا نیز خوب است و بیس راضی کننده است. علاوه بر این صدا بسیار شفاف است و اسپیکر سعی می کند صدایی با کمترین اعوجاج تولید کند که در جهت مثبت موثر است.

اسپیکر TS 2303 دارای باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت است و بسته به اندازه می تواند بین 5 تا 6 ساعت شارژ شود. شارژ کامل باتری اسپیکر حدود 3.5 ساعت طول می کشد.

خلاصه

قیمت اسپیکر ts 2303 نسبت به امکاناتی که ارائه می دهد بسیار مناسب است که باعث می شود ارزش خرید این اسپیکر را بالا بدانیم. اگر به دنبال اسپیکری با صدای خوب و کیفیت خوب هستید که در برابر نفوذ آب مقاوم باشد و به لطف بلوتوث 5.0 بتوانید با آن ارتباط طولانی مدت برقرار کنید و از همه مهمتر با توجه به قیمت آن از قیمت مناسبی برخوردار باشد. ts 2303 یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست.

ویژگی های ذکر شده به خوبی نشان می دهد که این اسپیکر تسکو برای مصارف خانگی و همچنین استفاده در فضای باز و مسافرتی گزینه مناسبی است و می تواند نیازهای اسپیکر شما را با قیمت مناسب برطرف کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر ts 2303 تسکو" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر ts 2303 تسکو"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید