بررسی اسپیکر soundsticks 4

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر soundsticks 4 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

چک کردن تقویت کننده 4

برای اولین بار، وقتی چشمان خود را به Harman Kardon soundsticks 4 می اندازید، فکر می کنید که با یک پری دریایی یا یک محصول فضایی روبرو هستید. دلیل این امر متفاوت بودن اسپیکر 4 با سایر اسپیکرهایی است که برای کامپیوتر تولید می شوند. شرکت Hamman Karden سال هاست که سری Soundsticks را عرضه می کند و اکنون بیش از 20 سال است که این محصولات را در بازار مشاهده نکرده ایم. در جشن بیستمین سالگرد این سری، این شرکت تصمیم گرفت 4 اسپیکر صدای هارمن را با ویژگی های جذاب عرضه کند. اگر به دنبال یک بلندگوی استریو خوب هستید که کیفیت بیس بالایی نیز داشته باشد، هارمن کاردون صدای استیک 4 انتخاب شگفت انگیزی خواهد بود. البته این اسپیکر نه تنها برای کامپیوتر بلکه برای موبایل و به عنوان سیستم صوتی خانگی نیز قابل استفاده است. اسپیکر رومیزی هارمن کاردون soundsticks 4 قیمت مناسبی دارد و کیفیت آنها این محصول را به انتخابی ارزشمند تبدیل کرده است.

طراحی اسپیکر هارمن کاردن 4

اولین چیزی که با دیدن این محصول نظر شما را جلب می کند ظاهر زیبا و شگفت انگیز آن است. ظاهر ممکن است یکی از دلایلی باشد که Soundsticks 4 را خریدی جذاب می داند. کمپانی هارمن کاردون طی سالیان متمادی تلاش کرده تا تغییرات جالبی در سری Soundsticks ایجاد کند و به همین دلیل اسپیکرهای Soundsticks 4 هنوز هم یک محصول جذاب هستند. طراحی شفاف باعث می شود که تمامی اجزای این محصول به وضوح نمایان شود.

مدل Harman Kardon soundsticks 4 دارای دو بلندگوی 20 واتی است و هر بلندگو دارای درایور 1.4 اینچی است. از آنجایی که هارمن کاردون sound stick 4 یک محصول 2.1 کاناله است، فضای زیادی دارد. ابعاد اسپیکر این محصول 27.1 × 8.4 × 8.4 سانتی متر و وزن آن تا 2 کیلوگرم می رسد. ابعاد ساب ووفر 23.1 x 27.6 x 23.1 سانتی متر و وزن آن 4.4 کیلوگرم است. هنگام خرید این محصول از فضای کافی مطمئن شوید.

طراحی اسپیکر هارمن کاردن 4

توان این محصول به 140 وات می رسد و پوشش فرکانسی آن بین 40 تا 20 هزار هرتز است. هنگامی که این اسپیکر را روشن می کنید، نور سفید ساطع شده از آن را مشاهده خواهید کرد. البته نور این اسپیکر قابل تغییر نیست اما نور سفید ملایم این اسپیکر واقعا جذابیت خاصی به این محصول بخشیده است.

دکمه های مربوط به پیکربندی این اسپیکر روی ساب ووفر قرار می گیرند. دکمه ها بسیار حساس هستند و به راحتی می توانند صدا را کم و زیاد کنند. تمامی دکمه های کنترلی این اسپیکر در جلوی ساب ووفر و پشت ساب ووفر دکمه پاور، بلوتوث و ورودی 3.5 میلی متری برای خروجی صدا قرار گرفته است. می توانید اتصالات RCA بین بلندگوهای چپ و راست را ببینید. شایان ذکر است ساب ووفر Harman Kardon soundsticks 4 کمی لرزش دارد و بهتر است آن را در مکانی آرام قرار دهید. بهتر است این اسپیکر را در قفسه قرار ندهید.

طراحی اسپیکر هارمن کاردن 4

از آنجایی که ورودی صوتی 3.5 میلی متری در پشت بلندگوی Harman Kardon sound stick 4 قرار دارد، دسترسی به آن دشوار است. این امر پخش موسیقی از طریق اتصال سیمی را دشوار می کرد. چندین کاربر نیز اشاره کرده اند که کشکی اپلیکیشنی برای نصب اسپیکر دسکتاپ هارمن کاردون 4 محسوب می شود. برنامه ای که می تواند تنظیمات EQ را تغییر دهد. اسپیکر 4 از بلوتوث 4.2 استفاده می کند و به سرعت به دستگاه های مختلف متصل می شود.

طراحی اسپیکر هارمن کاردن 4

کار

هارمن کاردن سانداستیک 4 مدل با کیفیت صدای خوب. موسیقی با بیس خوب با این اسپیکر فوق العاده پخش می شود. بلندگوها تعادل عالی دارند و صدای بسیار واضح و دقیقی پخش می کنند. همچنین در تست این اسپیکر متوجه شدیم که صدا حتی در بالاترین میزان صدا نیز به خوبی کار می کند. این به دلیل DSP یا پردازش سیگنال دیجیتال اتفاق می افتد. این فناوری ها بدون کاهش کیفیت صدا از راننده محافظت می کنند.

در تست صدا با بلندگوی Harman Kardon sound stick 4 متوجه شدیم که این محصول به خوبی موسیقی پخش می کند. کیفیت طبل، سازهای بادی و سایر سازها به خوبی احساس می شود. صدا کاملا طبیعی و بسیار غنی است. به همین دلیل بلندگوهای Harman soundsticks 4 برای استفاده در هر مکانی مناسب هستند. استفاده از کابل بلند باعث شد تجربه خوبی از این محصول داشته باشید و هارمان کاردون soundsticks 4 خرید ارزشمندی خواهد بود.

هارمن کاردون 4 بلندگو دارد

نتیجه

چک کردن تقویت کننده 4

بلندگوهای هارمن کاردون می توانست مانند مدل های قبلی عملکرد خوبی داشته باشد. از نظر طراحی، شما با یک محصول بسیار چشمگیر و از نظر عملکرد صدا، با یک محصول فوق العاده روبرو هستید. البته همانطور که گفتیم این محصول تنظیمات خاصی ندارد با این حال همیشه صدای خوبی تولید می کند. با توجه به قیمت 4 عدد ساندستیک، خرید خوبی خواهد بود. بنابراین شما یک محصول خوب خواهید داشت که ارزش پول شما را دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر soundsticks 4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر soundsticks 4"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید