بررسی اسپیکر jbl go 3

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر jbl go 3 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی jbl go 3 بلندگو

شرکت JBL در حال تولید بلندگوهای بلوتوثی بزرگ و با کیفیت بوده که اسپیکر جی بی ال go3 جزو این محصولات نیست. در ابتدا باید بگوییم که این محصول گران نیست و به گونه ای ساخته شده است که بتوانید آن را به راحتی حمل کنید. هنگام خرید اسپیکر jbl go 3 باید این نکته را در نظر بگیرید که این محصول بدون مشکل در کیف یا کیف شما جای می گیرد و فضای کمی را اشغال می کند. قیمت اسپیکر jbl go 3 خیلی گران نیست بنابراین افراد زیادی آن را خریداری می کنند. این محصول عالی JBL کاملا ضد آب بوده و به همین دلیل می توانید در فضای باز از آن استفاده کنید. این اسپیکر کوچک و زیبا از JBL در صدای کم به خوبی کار می کند و جزئیات عالی را پخش می کند. البته این محصول در پخش صدا با حجم بالا نیز عملکرد خوبی دارد. شاید تنها نقطه ضعف گیم پلی بازی باشد. دوست داشتیم باتری مناسب تری برای این محصول ببینیم اما با توجه به قیمت می توان این مشکل را نادیده گرفت.

  • Nestb صدایی دقیق و با کیفیت بالا تولید می کند
  • اندازه کوچک و حمل آسان
  • کاملا ضد آب
  • قیمت مناسب
  • عملکرد باتری ضعیف است
  • تعداد محدودی دکمه در آنجا قرار داده شده است

طراحی اسپیکر JBL go3

در ابتدا باید بگوییم که می توانید اسپیکرهای JBL go3 را در رنگ های مشکی، آبی، خاکستری و قرمز خریداری کنید. ابعاد این محصول 41.3 x 75 x 87.5 میلی متر و وزن آن 209 گرم است. چنین ابعاد و وزنی باعث شد تا بتوانید JBL Go3 را به راحتی با خود حمل کرده و در مکان های مختلف قرار دهید. حتی می توانید این اسپیکر را در جیب خود قرار دهید. این اسپیکر مستطیل شکل است اما لبه های گرد دارد و به لباس شما آسیبی نمی رساند. وقتی به این اسپیکر نگاه می کنید، می بینید که لوگوی JBL روی سایز بزرگ قرار گرفته است. با این حال، خود اسپیکر محصولی شیک به نظر می رسد که به وضوح کیفیت خوبی دارد. می توانید دکمه های مختلفی را در بلندگوهای JBL go3 پیدا کنید.

کنترل صدا، دکمه ای برای پخش و توقف موزیک که اگر آن را دو بار فشار دهید به آهنگ بعدی یا قبلی می روید. البته باید توجه داشته باشیم که این محصول به عنوان گوشی بلندگو کار نمی کند و با اسپیکر JBL go3 نمی توانید به تماس های تلفنی پاسخ دهید. در سمت راست این محصول دکمه پاور و دکمه بلوتوث را خواهید دید.

اسپیکر JBL go3 محصولی است که صدای مونو تولید می کند. قدرت این اسپیکر 4.2 وات است که با توجه به اندازه آن منطقی به نظر می رسد. البته نباید حجم این محصول را با بلندگوهای بزرگتر مقایسه کنید. یکی از ویژگی های خوب اسپیکر JBL go3 وجود بلوتوث 5.1 است.

ضد آب و ضد گرد و غبار

هنگام خرید jbl go 3 به یاد داشته باشید که این محصول دارای گواهی IP67 می باشد. این گواهی نشان می دهد که اسپیکر JBL go3 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. حتی باید اشاره کنیم که این محصول تا عمق یک متری به مدت 30 دقیقه ضد آب است. البته سیگنال های بلوتوث در زیر آب کار نمی کنند. خوبی این ویژگی این است که اگر اسپیکر داخل آب بیفتد آسیبی به آن نمی رسد. حتی می توانید آن را با آب بشویید و تمیز کنید.

شرکت JBL گفته است که باتری در نظر ذکر شده برای اسپیکر JBL go3 5 ساعت موسیقی پخش می کند. اما عمر باتری کاملاً به میزان صدای این محصول بستگی دارد. هر چه میزان صدا بیشتر باشد، باتری سریع تر تخلیه می شود. البته 5 ساعت زمان کوتاهی است، برخی از محصولات موجود در بازار در همان زمان طولانی تر کار می کنند.

کیفیت خوب و صدای واضح

گوش دادن به موسیقی با بلندگوهای JBL go3 لذت خاصی دارد. دلیل آن این است که این اسپیکر ابعاد کوچکی دارد و فکر نمی کنید چنین صدایی از چنین ابعادی خارج شود. در کمال تعجب باید بگوییم که این محصول بیس مناسبی تولید می کند و کیفیت خوبی دارد. صداهای بالا، پایین و میان رده با کیفیت خوبی در این محصول پخش می شود. با اینکه حجم صدا بسیار بالاست، اما باز هم می توانید ببینید که صدا کیفیت خود را از دست نمی دهد. این اسپیکر کوچک JBL به هدف خرید خود رسیده است. پخش صدا با کیفیت بالا با حجم بالا.

حرف آخر

مشکل اصلی اینجاست که با چنین قیمت و اندازه ای، بلندگوهای JBL go3 واقعاً خوب کار می کنند. این محصول از کیفیت تولید بالایی برخوردار بوده و ضد آب بودن یکی از نقاط قوت این محصول می باشد. به راحتی می توانید اسپیکر JBL go3 را حمل کرده و به محیط های مختلف ببرید. این محصول حتی در صورت افتادن در استخر ایمن باقی می ماند. اندازه کوچک به شما این امکان را می دهد که این محصول را با خود ببرید. این اسپیکر ارزش خرید بالایی دارد و به همین دلیل خرید آن بسیار هوشمندانه خواهد بود. مخصوصا شرکت JBL همیشه محصولات خوبی تولید کرده و با خرید اسپیکر jbl go 3 شاهد این کیفیت خواهید بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر jbl go 3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر jbl go 3"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید