بررسی اسپیکر creative muvo play

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر creative muvo play هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی بلندگوی Muvo play

اسپیکر muvo play یکی از بلندگوهای قابل حمل است که قیمت بسیار مناسبی دارد و از کیفیت بالایی بهره می برد. مهم ترین نکته این است که این محصول توسط شرکت Creative ساخته شده است که سابقه طولانی در زمینه ساخت سیستم های صوتی برای کامپیوترهای خانگی دارد. ساخت اسپیکر بلوتوث muvo play محصولی است که حمل آن آسان بوده و ابعاد و وزن کمی دارد. نمی توان به راحتی از زیبایی این محصول چشم پوشی کرد. اسپیکر خلاق muvo play با توجه به قابلیت هایی که دارد به زودی توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. این مشکل با نگاهی به ابعاد این محصول بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و متعجب می شوید که چگونه این محصول می تواند چنین حجم بالایی تولید کند و چگونه قیمت مناسبی دارد. اسپیکر بلوتوث خلاق muvo play می تواند به راحتی از پس رقبای خود در بازار برآید. شرکت هایی مانند Anker محصولاتی را با قیمت های مقرون به صرفه عرضه کرده اند. اما بلندگوی خلاقانه بلوتوث muvo play عملکرد بهتری را ارائه می دهد. افرادی که خواهان بلندگوی با صدای خوب هستند می توانند بلندگوی خلاقانه بلوتوث قابل حمل muvo play را انتخاب کنند. ساخت اسپیکر بلوتوث muvo play محصول بسیار خوبی در کلاس خود است.

بررسی بلندگوی Muvo play

طراحی خلاقانه بلندگوی بلوتوث، مدل بازی muvo

اسپیکر بازی Creative muvo یکی از کوچک ترین و ارزان ترین محصولات خلاقانه به حساب می آید. ابعاد این محصول 110*80*80 میلی متر و وزن آن 360 گرم است. این ابعاد و وزن نشان می دهد که با چه محصول کوچک و سبکی روبه رو هستید و همچنین شما را متعجب می کند که چگونه یک اسپیکر با این وزن و اندازه می تواند صدای خوبی تولید کند. با این حال Creative توانست این محصول کوچک را با کیفیت خوبی تولید و به فروش برساند. اندازه و وزن اسپیکر بلوتوث muvo play این محصول را به انتخاب خوبی برای سفر تبدیل کرده است. ابعاد و وزن کمی دارد بنابراین جای زیادی را در کیف شما اشغال نمی کند و وزن کم آن شما را خسته نمی کند.

طراحی خلاقانه بلندگوی بلوتوث، مدل بازی muvo

باید گفت که اسپیکر خلاق muvo play صدای 360 درجه تولید می کند. شاسی فلزی برای پخش کردن بلندگوی بلوتوث خلاقانه توسط muvo استفاده می شود و باس غیر فعال در هر دو طرف قرار می گیرد تا تجربه صوتی عالی را به کاربر ارائه دهد.

اسپیکر بلوتوث خلاقانه قابل حمل muvo play طراحی بسیار ساده ای دارد و تنها چند دکمه در جلوی آن قرار گرفته است. دکمه ها شامل دکمه پاور و کنترل صدا هستند. یک سری چراغ LED نیز در این محصول موجود است. وقتی چراغ LED قرمز است، به این معنی است که دستگاه در حال شارژ است. وقتی LED آبی است، به این معنی است که دستگاه به یک دستگاه بلوتوث متصل است. وقتی چراغ LED آبی ثابت شد، به این معنی است که بلندگوی بلوتوث قابل حمل خلاق muvo play با موفقیت به دستگاه بلوتوث متصل شده است.

طراحی خلاقانه بلندگوی بلوتوث، مدل بازی muvo

برای شارژ اسپیکر بلوتوث در حال پخش خلاق muvo می توانید از پورت USB C این محصول استفاده کنید. یک پورت AUX نیز در پایین درگاه USB C وجود دارد که البته درگاه USB C و درگاه AUX در پشت درب قرار گرفته اند. با بسته شدن روکش این دو قسمت دیده نمی شود و طراحی ساده این محصول همچنان حفظ شده است. از نظر ایجاد بلندگوی بلوتوث muvo play محصولی بسیار سبک محسوب می شود. تصور یک محصول بسیار باکیفیت را به کاربر منتقل می کند و به همین دلیل است که بسیاری از افراد فکر می کنند قیمت آن بالاست.

اسپیکرهای خلاقانه muvo در رنگ های مختلف وارد بازار شده اند که می تواند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. از ویژگی های اسپیکر بلوتوث ساخت muvo play می توان گفت راه اندازی بسیار ساده و سریع و کنترل بسیار آسان. یکی دیگر از ویژگی های این محصول حمل آسان آن است. به سادگی با نگه داشتن دکمه پاور، می بینید که این محصول روشن می شود و دستگاه های بلوتوثی را جستجو می کنید تا خیلی سریع به آن متصل شوید. پس از حدود یک ثانیه می توانید دستگاه مورد نظر را پیدا کرده و به آن متصل شوید.

طراحی خلاقانه بلندگوی بلوتوث، مدل بازی muvo

یکی دیگر از ویژگی های عالی بلندگوی بلوتوث قابل حمل خلاق muvo play ضد آب بودن آن است. باید بگوییم که بلوتوث ساز muvo از گواهی IPX7 استفاده می کند و به همین دلیل تا عمق 1 متر به مدت 30 دقیقه ضد آب است. در حالی که این اسپیکر قابل حمل حتی زمانی که خیس است کار می کند. اما طراحی آن خشک شدن قطعات آن را با مشکل مواجه می کند و به همین دلیل برخی از قطعات دیرتر خشک می شوند. ضد آب بودن ساخت muvo یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل یک ویژگی بسیار مهم به حساب می آید و به همین دلیل می توانید به راحتی آن را به سفر ببرید و در محیط مرطوب قرار دهید. البته باید بگوییم که این محصول در برابر گرد و غبار مقاوم نبوده و در نتیجه برای دریا یا ساحل مناسب نیست.

بلندگوی بلوتوث با عملکرد خلاقانه muvo play

شرکت Creative قابلیت دیگری را بر روی اسپیکر بلوتوث پرتابل Creative muvo play تعبیه کرده است که با اتصال به سایر اسپیکرهای بلوتوث کریتیو این محصول باعث می شود صدای استریو داشته باشد. برخورداری از بلوتوث 5 یکی دیگر از ویژگی های جذاب این محصول است که نسبت به مدل قبلی که با بلوتوث 4.2 عرضه شده بود، پیشرفت بزرگی به شمار می رود. سازنده ادعا می کند که این محصول تا 10 متر طول دارد و در آزمایشی که روی این محصول انجام دادیم متوجه شدیم که 10 متر عدد بسیار دقیقی است. علاوه بر اینکه این محصول با بلوتوث به دستگاه های مختلف متصل می شود، می توانید از کابل AUX نیز برای گوش دادن به موسیقی با سیم استفاده کنید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازنده، در صورتی که میزان صدای این اسپیکر روی متوسط ​​تنظیم شود، اسپیکر muvo play تا 10 ساعت موسیقی پخش می کند. در آزمایشاتی که با این محصول انجام دادیم، مشخص شد که با گوش دادن به موسیقی به مدت یک ساعت، 10 درصد از ظرفیت باتری کاهش می یابد. برای شارژ این محصول از کابل USB C نیز استفاده کنید. اسپیکر muvo play music نیز دارای ورودی 5 وات است و به همین دلیل برای شارژ باتری 2000 میلی آمپری این محصول باید مدت زیادی منتظر بمانید. در صورت نیاز به شارژ این محصول در خارج از منزل می توانید از پاوربانک استفاده کنید. این ویژگی همچنین اسپیکر تولید کننده موسیقی را به گزینه ای مناسب برای سفر تبدیل می کند. در نهایت باید گفت که اسپیکرهای خلاق عملکرد قدرتمندی در مقایسه با سایر محصولات گران قیمت بازار ندارند و قطعا در مقابل آنها قرار می گیرد. شرکت Creative در ساخت این محصول بر طراحی، کنترل ساده، کیفیت صدای خوب، دوام، کیفیت و قیمت تمرکز کرده است. اگرچه کاربران می توانند گزینه های زیادی را در این بازه قیمت پیدا کنند، به نظر می رسد که اسپیکر بلوتوث طراحی muvo play انتخاب خوبی باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر creative muvo play" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر creative muvo play"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید