بررسی اسپیکر A3122 Icon

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر A3122 Icon هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر آیکون A3122

یکی از بهترین اسپیکرهای قابل حمل موجود در بازار که علاوه بر کیفیت صدای قابل قبول از طراحی جذابی برخوردار است را می توان اسپیکر بلوتوث قابل حمل Anker A3122 Icon معرفی کرد. همانطور که می دانید محصولات انکر از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند و این مشکل را باید یکی از نکات خوب محصول دانست. در این قسمت به بررسی مشخصات فنی و قابلیت های اسپیکر بلوتوث قابل حمل Anker A3122 Icon می پردازیم. برای مشاهده قیمت اسپیکر انکر روی لینک کلیک کنید.

طراحی بلندگو Anker A3122

یکی از بهترین ویژگی های اسپیکر A3122 Icon باید طراحی بسیار جذاب و منحصر به فرد آن باشد. دسته ای خاص با طراحی جذاب در بالای اسپیکر قرار گرفته است که به کاربران امکان استفاده از آن را در شرایط مختلف مانند آویزان نگه داشتن اسپیکر می دهد. با توجه به طراحی بدنه و مواد به کار رفته در تولید اسپیکر Anker A3122 باید بدانید که این محصول می تواند مقاومت زیادی در برابر آب و گرد و غبار از خود نشان دهد. ابعاد این اسپیکر Anker 180*50*35 میلی متر و وزن آن 115 گرم می باشد. اگرچه ممکن است با دیدن تصویر اسپیکر احساس کنید که با یک اسپیکر سنگین روبه رو هستید، اما این دستگاه با وزنی بسیار سبک و چشمگیر تولید شده است. برای شارژ این دستگاه باید از پورت micro USB استفاده کنید.

ویژگی ها و قابلیت های اسپیکر بلوتوث قابل حمل Anker A3122 Icon

کاربران می توانند از اسپیکر بی سیم Anker A3122 Icon استفاده کنند. معمولاً کاربران علاقه زیادی به استفاده از بلندگوهای بلوتوث دارند، اما گاهی اوقات ممکن است بخواهید از کابل AUX برای اتصال استفاده کنید. همانطور که می دانید ممکن است گاهی اوقات اتصال با بلوتوث امکان پذیر نباشد و برای حل مشکل می توان از AUX استفاده کرد.

لازم است بدانید که اسپیکر Anker soundcore A3122 Icon سازگاری کامل با کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و موبایل دارد. همچنین بر روی این محصول یک نشانگر LED تعبیه شده است که اتصال و شارژ را به وضوح نشان می دهد. همانطور که گفته شد این محصول قدرتمند از بلوتوث پشتیبانی می کند اما باید بدانید که از نسخه 4.2 به بالا پشتیبانی می کند.

این محصول دارای پاسخ فرکانسی 20 تا 20 کیلوهرتز و طول 10 متر می باشد. می توانید از طریق اتصال بلوتوث دستگاه را در فاصله 10 متری گوشی خود قرار دهید و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. فراموش نکنید که این اسپیکر بلوتوث Anker دارای باتری لیتیوم پلیمری غیر قابل تعویض است و مدت زمان شارژ آن 3 ساعت است و عملکرد باتری به مدت 12 ساعت می تواند شرایط خوبی را برای کاربران فراهم کند.

خلاصه

اگر به دنبال یک اسپیکر کارآمد و قابل حمل از برندی شناخته شده و باکیفیت هستید، بدون شک اسپیکر بلوتوث قابل حمل Anker A3122 Icon می تواند انتخاب خوبی باشد. این اسپیکر بلوتوث ظرفیت قابل قبولی برای ارائه صدایی با کیفیت و شفاف دارد. همچنین می توانید عملکرد بالای باتری این محصول را تجربه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر A3122 Icon" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر A3122 Icon"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید