بررسی اسپیکر کریتیو t100

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر کریتیو t100 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی بلندگوی خلاق t100

اگر فضای کوچکی روی میز خود دارید و همچنان می خواهید بلندگوی باکیفیت داشته باشید، اسپیکر خلاقانه مدل t100 یکی از بهترین گزینه هایی خواهد بود که پیش روی شماست. اسپیکر خلاق t100 دارای دو بلندگو است که بلندگوی چپ و بلندگوی راست خواهد بود. به جز دو بلندگوی چپ و راست، چیز دیگری برای قرار دادن روی میز وجود ندارد. بلندگوهای اضافی برای صدای فراگیر پیدا نخواهید کرد و خبری از ساب ووفر نیست. بنابراین این اسپیکر برای افرادی که می خواهند صدای سینمایی را تجربه کنند مناسب نیست و باید به دنبال مدل های دیگر باشند. اما این محصول برای افراد با فضای محدود انتخابی بسیار خوب و باکیفیت است. البته قیمت اسپیکر خلاقانه t100 باعث شد این محصول به سرعت مخاطبان خود را پیدا کند. البته، کل اسپیکر ارزان تر از اسپیکر Creative T100 است. اما کیف هایی مانند این محصول ندارند. ترکیب قیمت و کیفیت اسپیکر Creative t100 را به انتخاب خوبی تبدیل کرد.

بررسی بلندگوی خلاق t100

قالب خلاقانه طراحی بلندگوی خلاق t100

اسپیکر خلاقانه t100 با ابعاد 208 × 130 × 93 میلی متر ساخته شده و تا 2 کیلوگرم وزن دارد. این ابعاد باعث می شود تا بلندگوهای خلاقانه t100 روی هر میزی آسان شود. بلندگوهای چپ و راست توسط کابل به هم متصل می شوند و اندازه کابل آنقدر بزرگ است که به راحتی می توانید بلندگوها را جابجا کنید.

می توانید چهار دکمه را در بالای بلندگوی سمت راست ببینید. دکمه پاور، دکمه کنترل صدا و دکمه برای تغییر منبع ورودی صدا. همچنین یک کنترل از راه دور کوچک با بلندگوهای Creative t100 وجود دارد که همان کاری را که گفتیم انجام می دهد. البته ریموت کنترل باتری ندارد و باید باتری آن را جداگانه خریداری کنید.

قالب خلاقانه طراحی بلندگوی خلاق t100

یک چراغ LED در پشت بلندگوی سمت راست وجود دارد تا منبع ورودی صدا را به شما نشان دهد. هر رنگ مربوط به یک نوع ورودی صوتی است. بنابراین رنگ را به خاطر بسپارید تا بتوانید به سرعت متوجه شوید که صدا از کدام دستگاه می آید. در پشت بلندگوی سمت راست می توانید ورودی AUX یا جک 3.5 میلی متری صدا را پیدا کنید. یک پورت ورودی نوری و یک پورت USB C نیز روی این قسمت قرار گرفته است. پورت برق نیز روی این محصول موجود است. برخلاف بسیاری از بلندگوهای ارزان قیمت، این بلندگو برای روشن شدن نیاز به منبع تغذیه خارجی دارد. این نشان می دهد که اسپیکر خلاق t100 یک محصول قابل حمل نیست که بتوانید آن را به پورت USB کامپیوتر متصل کنید تا کار کند.

شرکت طراحی سعی کرد همه چیز را ساده و راحت کند. فقط توجه داشته باشید که پورت USB این محصول برای اتصال به لپ تاپ یا کامپیوتر طراحی نشده است. این پورت برای استفاده از فلش مموری طراحی شده است که به شما امکان پخش موسیقی را می دهد. اسپیکر Creative t100 از کدک های FLAC، WAV و MP3 پشتیبانی می کند. البته از آنجایی که همه از طریق سرویس های پخش موسیقی به موسیقی گوش می دهند، شاید از این پورت زیاد استفاده نشود، اما می توانید اسپیکر خلاقانه t100 را از طریق کابل AUX به کامپیوتر متصل کرده و به موسیقی گوش دهید. داشتن یک ورودی نوری به شما امکان می دهد فرمت صدای Dolby TrueHD را داشته باشید.

بد نیست بگوییم که اسپیکر خلاقانه t100 از طریق بلوتوث 5.2 به دستگاه های بی سیم متصل می شود. شما می توانید گوشی خود را به این محصول متصل کنید. حتی مشخص شده است که امکان اتصال همزمان دو دستگاه به این اسپیکر شرکت Creative نیز وجود دارد.

عملکرد خلاقانه اسپیکر t100

عملکرد خلاقانه اسپیکر t100

در حالی که اسپیکر Creative t100 ظاهر خوبی دارد، مهم ترین نکته کیفیت صدای آن است. خوشبختانه اسپیکرهای Creative t100 در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشتند. این محصول دارای حداکثر توان 80 وات بوده و از آمپلی فایر دیجیتال داخلی بهره می برد. بلندگوهای این محصول بدون افت کیفیت صدا می توانند حجم بالایی تولید کنند. از درایور 2.75 اینچی برای ساخت اسپیکر Creative t100 استفاده شده است و این محصول با کیفیت می تواند صدای سازهای مختلف و صدای خواننده را پخش کند.

از آنجایی که اسپیکر طراح تنها از دو قسمت تشکیل شده و ساب ووفر ندارد، صدای قدرتمندی تولید نمی کند. اما شرکت طراحی اعلام کرد که فناوری BasXPort به کار رفته در این محصول میزان بیس تولید شده توسط این محصول را قوی تر کرده است. ترکیب این موارد باعث شده است که بلندگوهای خلاقانه t100 کیفیت صدای رضایت بخشی داشته باشند. البته این محصول برای فضاهای کوچک طراحی شده و قیمت آن چندان بالا نیست و نباید انتظار بیشتری از آن داشته باشیم. این طرح خلاقانه برای افرادی که خواهان طراحی ساده هستند و بلندگوی می خواهند که به راحتی روی میز کارشان قرار گیرد و صدای خوبی تولید کند ایده آل است. پیدا کردن محصولی بهتر از اسپیکر خلاق مدل creative t100 با توجه به مشخصات ما بسیار دشوار است. این محصول پاسخگوی نیاز کاربران است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر کریتیو t100" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر کریتیو t100"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید