بررسی اسپیکر کریتیو sbs e2900

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر کریتیو sbs e2900 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر Creative sbs e2900

اگرچه این شرکت خلاق در سال های اخیر سعی در ورود به عرصه های مختلف داشت و محصولات زیادی را روانه بازار کرد، اما حوزه اصلی خود را که ساخت اسپیکرهای کامپیوتر و سیستم های صوتی خانگی بود، رها نکرد. این شرکت همیشه بازار اسپیکرهای باکیفیت و مناسب برای کامپیوتر و کنسول های بازی را آزمایش کرده است. اکنون Creative انواع سیستم های صوتی از جمله بلندگوها و سایر محصولات صوتی را با قیمت های مختلف تولید می کند. یکی از این محصولات مدل اسپیکر رومیزی خلاقانه sbs e2900 نام دارد. اسپیکر Creative مدل sbs e2900 محصولی 2.1 کاناله می باشد. قیمت اسپیکر خلاقانه sbs e2900 آن را به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل کرده است. همچنین باید اشاره کنیم که اسپیکرهای رومیزی خلاقانه sbs e2900 مخصوص گیمرها طراحی شده اند و می توانند تجربه سرگرمی را چندین برابر افزایش دهند.

بررسی اسپیکر Creative sbs e2900

طرح خلاقانه بلندگو مدل sbs e2900

اول از همه باید بگوییم که اسپیکر خلاقانه sbs e2900 محصولی محکم است. اسپیکر Creative sbs e2900 با ابعاد 105*100*170 میلی متر ساخته شده است. ساب ووفر این محصول در ابعاد 170*335*313 میلی متر ساخته شده و وزن این محصول 3.2 کیلوگرم می باشد. اسپیکر طراح مدل sbs e2900 می تواند صدایی 120 وات داشته باشد که کیفیت بالایی به حساب می آید.

طرح خلاقانه بلندگو مدل sbs e2900

حال بد نیست به نحوه ارتباط با اسپیکر رومیزی خلاقانه مدل sbs e2900 اشاره کنیم. می توانید چندین دکمه در جلوی بلندگوی ساب ووفر sbs e2900 پیدا کنید. دکمه هایی که برای تنظیم صدا، پخش موسیقی، مکث موسیقی و تغییر موسیقی استفاده می شوند. برای دسترسی به تنظیمات پیشرفته تر باید از یک کنترل از راه دور استفاده کنید. با کنترل از راه دور اسپیکر رومیزی خلاقانه مدل sbs e2900 می توانید به EQ و رادیو دسترسی داشته باشید، ورودی دستگاه را تغییر دهید. در این محصول از چراغ های LED نیز استفاده شده است که می توانید آن ها را خاموش و یا حالت نمایش چراغ ها را تغییر دهید. یک پورت USB و یک درگاه کارت حافظه نیز در این محصول موجود است. وظیفه این پورت ها پخش موسیقی از فلش مموری یا کارت حافظه است.

طرح خلاقانه بلندگو مدل sbs e2900

توجه داشته باشید که اسپیکر sbs e2900 Creative فقط می تواند فایل های MP3 را پخش کند و بنابراین نمی توانید از فایل های FLAC خود با این محصول استفاده کنید. البته می توانید از فایل های MP3 با کیفیتی مانند 320kbps استفاده کنید. اسپیکر خلاق sbs e2900 از طریق بلوتوث به دستگاه های مختلف متصل می شود. به عنوان مثال، ما این محصول را با بلوتوث به آیفون 12 پرو و ​​گلکسی S20FE متصل کردیم. در واقع می توانید کل خانه خود را از طریق بلوتوث به این محصول متصل کنید. بلوتوث برد خوبی دارد و می توانید از دوربین با دستگاه های بلوتوث تا 7 متر استفاده کنید.

بلندگوی خلاقانه رومیزی مدل sbs e2900

اسپیکر خلاق مدل sbs e2900 دارای ویژگی های عالی است. اما اگر آهنگساز هستید، قطعا این محصول برای شما مناسب نیست. همانطور که گفتیم اسپیکر خلاق sbs e2900 برای گیمرها ساخته شده است و قیمت اسپیکر خلاقانه sbs e2900 قطعا برای هر گیمری جذاب خواهد بود. این اسپیکر ساخت شرکت Creative صدایی متعادل را با کیفیت بالا پخش می کند. ساب ووفر ارائه شده به همراه بلندگوهای خلاقانه sbs e2900 بیس عالی تولید می کند و دو بلندگوی چپ و راست صدایی عریض و بالا را با کیفیت خوب پخش می کنند. البته به صورت پیش فرض صدای باس تولید شده توسط اسپیکرهای خلاق sbs e2900 کمی اغراق آمیز است. ساب ووفر 5.2 اینچی این محصول دارای صدای 30 واتی است و می تواند صداهای پایین را به خوبی پخش کند.

بلندگوی خلاقانه رومیزی مدل sbs e2900

Creative اعلام کرده است که کل این سیستم بلندگو می تواند صداهایی بین 50 هرتز تا 20000 هرتز تولید کند. اما وقتی صدا به زیر 87 هرتز می‌رسد، کیفیت صدا کمی کاهش می‌یابد. اسپیکر sbs e2900 Creative می تواند رویداد شما را به یک رویداد بازی سرگرم کننده تبدیل کند. در صورت تغییر تنظیمات EQ می توانید با این محصول صدای بهتری مطابق با سلیقه خود تولید کنید. زمانی که به موسیقی گوش می دهید، صدای سازهای مختلف را به طور کامل تجربه خواهید کرد. شاید تنها ضعف این اسپیکر در هنگام پخش موسیقی، نداشتن توییتر باشد. البته با توجه به قیمت اسپیکر Creative sbs e2900 نباید انتظار توییتر را داشتیم.

برای تست این اسپیکر خلاقانه مدل sbs e2900 از بازی Cyberpunk 2077، موسیقی متالیکا و حتی موسیقی موتزارت استفاده کردیم. هنگامی که تنظیمات EQ را به دلخواه خود انجام دادید، وقت آن است که کمی بازی کنید. در یک بازی اکشن مانند Cyberpunk 2077 می توانید صدای سلاح های مختلف و جزئیات آنها را حس کنید. همچنین صدای دیالوگ ها و صحبت های بازیکنان در بازی به خوبی شنیده می شود و واضح است. Creative می گوید این محصول برای گیمرها ساخته شده است و وقتی آن را بازی کردیم متوجه شدیم که چرا این ادعا مطرح شده است. محدوده دینامیکی بلندگوهای خلاق sbs e2900 بسیار بالاست. با افزایش صدا متوجه می شوید که کیفیت صدا کاهش نمی یابد و صدا نویز ندارد.

نتیجه

با توجه به قیمت اسپیکر sbs e2900 و کیفیتی که ارائه می دهد محصول دیگری پیدا نمی کنید. این اسپیکر در بین اسپیکرهای بازار محصولی میان رده محسوب می شود که کیفیت قابل قبولی را ارائه می کند. نباید انتظار زیادی از این محصول داشته باشید. این محصول 2.1 کاناله می تواند با درایور 3 اینچی صدایی با کیفیت تولید کند. کیفیت موسیقی های پخش شده توسط این دستگاه بالا بوده و جزئیات خوبی دارند. قیمت اصلی ترین عاملی است که در هنگام خرید این محصول توجه همگان را به خود جلب می کند. با این قیمت، اسپیکر رومیزی خلاقانه مدل sbs e2900 انتخاب خوبی خواهد بود. شاید تنها ناامیدی این باشد که اسپیکر Creative فقط فایل های MP3 را پخش می کند، که وقتی می توانید از طریق بلوتوث به دستگاه های مختلف متصل شوید، قابل توجه نیست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر کریتیو sbs e2900" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر کریتیو sbs e2900"، کلیک کنید.