بررسی اسپیکر کریتیو gigaworks t40 series ii

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر کریتیو gigaworks t40 series ii هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر Gigaworks t40 series ii

Creative به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان بلندگوهای کامپیوتر، نیازی به معرفی ندارد. برند ایسوس سال هاست که بهترین بلندگوها را برای کامپیوتر تولید می کند و اکثر افرادی که به کامپیوتر متصل هستند این نام را می شناسند. یکی از محصولات جدید و خوب ساخت این شرکت که با قیمتی مناسب وارد بازار شد اسپیکر خلاق Gigaworks series t40 ii نام دارد. اسپیکرهای خلاق gigaworks سری t40 ii محصولی دو کاناله است که نسبت به قیمت از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. در ادامه می خواهیم در مورد این محصول بیشتر صحبت کنیم.

بررسی اسپیکر Gigaworks t40 series ii

اسپیکر خلاق Gigaworks t40 series ii

هر اسپیکر Creative GigaWork t40 Series 2 از یک توییتر و دو درایور 2.5 اینچی برای رساندن صدا به مخاطب استفاده می کند. بازتولید هر بلندگو حدود 31 سانتی متر است. در واقع باید بگوییم که اسپیکر طراح دارای ابعاد 313*143*88 میلی متر است. این محصول به گونه ای طراحی شده است که کاربر می تواند بهترین کیفیت صدا را هنگام حضور در مقابل کامپیوتر و کار با آن تجربه کند. حتی کاربر این قابلیت را دارد که ظاهر محصول را کمی تغییر دهد. کاربران می توانند قاب تخت اسپیکر gigaworks t40 series ii را حذف کنند تا درایورهای نارنجی رنگ پشت آن آشکار شود.

اسپیکر خلاق Gigaworks t40 series ii

همچنین شرکت Creative یک پایه برای اسپیکر نسل دوم Creative GigaWork t40 منتشر کرده است که باعث پایداری و استحکام بیشتر این محصول می شود. یک مبدل 1.8 اینچی استریو مینی به RCA نیز در این محصول گنجانده شده است. حال بد نیست نگاهی به پس زمینه ساخت اسپیکرهای دو سری t40 بیندازیم. در پشت این محصول می توانید جک ورودی 1.8 میلی متری و ورودی داک را پیدا کنید. ورودی برق پشت بلندگو قرار دارد. اسپیکر Creative gigaworks t40 series ii یکی از محصولاتی است که در قسمت جلویی آن درگاه AUX تعبیه شده تا کاربران بتوانند با سهولت بیشتری به آن دسترسی داشته باشند. یک جک هدفون در جلوی این اسپیکر تعبیه شده است تا کاربران در مواقعی که نیاز به شنیدن صدا به تنهایی دارند بتوانند از آن استفاده کنند. دکمه های مختلفی برای کنترل صدا و برخی تنظیمات این اسپیکر وجود دارد. کاربران می توانند صدا را کم و زیاد کنند، خروجی باس را کم یا زیاد کنند و حتی سطح بیس را تغییر دهند.

اسپیکر خلاق Gigaworks t40 series ii

نمایشگر نسل دوم اسپیکر gigawork t40

همانطور که گفتیم، Creative همیشه بلندگوهای باکیفیت عرضه می کند و یکی از این محصولات باکیفیت، بلندگوهای خلاق gigaworks سری t40 ii است. شما با محصولی روبرو هستید که برای پخش موسیقی و حتی تماشای فیلم و بازی انتخاب خوبی خواهد بود. این اسپیکر قابلیت پخش انواع موسیقی از جمله موسیقی متال را دارد. شما صدای سازها را خوب می شناسید و از هر نظر متوجه صدای گیتار، درام، خواننده و سایر سازها می شوید. البته این اسپیکر دارای دکمه هایی است که می توانید با استفاده از آن ها میزان بیس و صدا را در زیر تغییر دهید. این دکمه ها می توانند کیفیت صدای مورد نظر شما را ایجاد کنند.

در واقع اسپیکرهای gigaworks t40 series ii برای هر کاری مناسب هستند. یک انتخاب خوب برای فعالیت های روزمره که کیفیت خوبی هم دارد. هنگام انجام بازی، تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی از کیفیت این محصول لذت خواهید برد. این اسپیکر کامپیوتر بسیار با کیفیت است و مدل های کمی این کیفیت را ارائه می دهند. شک نکنید اسپیکر Creative gigaworks سری t40 ii خرید خوبی برای شما خواهد بود. این محصول طراحی زیبایی دارد و از پورت مناسبی بهره می برد. صدا و کیفیت صدایی که تولید می کند در مقایسه با اسپیکرهای دیگر در این رنج قیمت بسیار خوب است. اگر در طول روز با رایانه خود به موسیقی گوش می دهید یا به فایل های صوتی مختلف گوش می دهید، این اسپیکر انتخاب مناسبی برای شماست. البته باید بگوییم که این اسپیکر به دستگاه های دیگر متصل است و می توانید از آن بیشتر استفاده کنید. این محصول بسیار متنوع است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر کریتیو gigaworks t40 series ii" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر کریتیو gigaworks t40 series ii"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید