بررسی اسپیکر پرووان psb4112

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر پرووان psb4112 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر Provan psb4112

یکی از دلایلی که اسپیکر psb4112 به سرعت مورد توجه کاربران قرار گرفت، ظاهر و رنگ جذاب آن است. البته قیمت اسپیکر proone psb4112 باعث می شود که این محصول نسبت به سایر اسپیکرهای بلوتوثی موجود در بازار بسیار صحبت شود. وقتی ویژگی های شگفت انگیز این محصول را ببینید متوجه می شوید که قیمت آن چقدر ارزش خرید بلندگو را دارد.

 

  • زیبا و شیک
  • پشتیبانی از فلش و کارت حافظه
  • دارای بلوتوث 5
  • ضد آب است
  • کیفیت بالا
  • سبک وزن

 

  • زمان تغذیه طولانی است

در ابتدا باید بگوییم که اسپیکر psb4112 با ابعاد 182*75.5*73 میلی متر ساخته شده و وزن آن به 540 گرم می رسد. شما به یکی از جمع و جورترین و سبک ترین اسپیکرهای بلوتوث موجود در بازار نگاه می کنید. وزن این محصول برای حمل بسیار آسان است.

یکی دیگر از قطعاتی که باعث ارزش خرید بلندگوهای psb4112 شد کیفیت آنها بود. اسپیکر Provan psb4112 از پلاستیک ABS ساخته شده است که کیفیت بسیار خوبی دارد. به همین دلیل وقتی این محصول را پیدا می کنید، هیچ گاه احساس یک محصول بی کیفیت را نخواهید داشت. از دیگر ویژگی های این اسپیکر Provan می باشد که در برابر قطرات آب مقاوم است. این محصول دارای گواهی IPX4 می باشد. البته باید به دقت در نظر داشته باشید که این محصول در تماس مستقیم با آب آسیب می بیند.

دکمه های مختلفی روی اسپیکر psb4112 وجود دارد. از این دکمه ها برای تنظیم صدا و تغییر موسیقی استفاده می شود. حتی در این محصول می توانید یک چراغ LED که زمان را نشان می دهد مشاهده کنید. که برای این محصول طراحی شده است، می توانید آن را دور مچ دست خود ببندید. این تسمه باعث می شد که اسپیکر از دست شما لیز نخورد و آسیبی نبیند و البته حمل این محصول را آسان کرد.

اسپیکر psb4112 با بلوتوث 5 به دستگاه های مختلف متصل می شود و طول آن به 10 متر می رسد. استفاده از بلوتوث 5 این محصول را قادر ساخته تا کیفیت ارتباط خوبی با دستگاه های مختلف داشته باشد. برای اسپیکر psb4112 از باتری 1200 میلی آمپری استفاده شده است. این باتری به مدت 3 ساعت شما را برای پخش موسیقی همراهی می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر پرووان psb4112" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر پرووان psb4112"، کلیک کنید.

‫12 دیدگاه ها

  1. ببینید، طراحی اسپیکر خیلی مهمه. PSB4112 با یه طراحی شیک و مدرن اومده که واقعاً چشم‌نوازه. بدنه اسپیکر از پلاستیک با کیفیت ساخته شده و یه روکش پارچه‌ای داره که علاوه بر زیبایی، به کیفیت صدای خروجی هم کمک می‌کنه. شما به راحتی می‌تونید این اسپیکر رو توی خونه یا دفتر کارتون قرار بدید و از طراحی شیکش لذت ببرید.

  2. راستش، این اسپیکر ابعاد مناسبی داره که هم قابل حمله و هم تو خونه یا دفتر کار جای زیادی نمی‌گیره. وزنش هم نسبتاً سبکه، پس می‌تونید راحت با خودتون ببریدش. من خودم چند بار تو سفر ازش استفاده کردم و واقعاً راضی بودم. حمل و نقلش هم خیلی راحته و اصلاً اذیت نمی‌شید.

  3. خب، بریم سراغ مهم‌ترین بخش یعنی کیفیت صدا. پرووان PSB4112 با داشتن دو درایور ۴۰ میلی‌متری و توان خروجی ۱۰ وات، صدای بسیار باکیفیت و شفافی تولید می‌کنه. بیس صدا عمیقه و تریبل‌ها هم به خوبی پخش می‌شن. این اسپیکر برای گوش دادن به انواع موسیقی، پادکست و حتی تماشای فیلم فوق‌العاده است. من خودم چند تا از آهنگ‌های مورد علاقم رو باهاش گوش دادم و واقعاً لذت بردم.

  4. یکی دیگه از نکات مهم، باتری این اسپیکره. PSB4112 با داشتن باتری لیتیوم‌یونی با ظرفیت ۲۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت، حدود ۱۰ ساعت پخش موسیقی رو تضمین می‌کنه. این یعنی شما می‌تونید یه روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد ازش استفاده کنید. من چند باری تو مسافرت‌های طولانی ازش استفاده کردم و نیاز به شارژ پیدا نکردم. واقعاً کاربردیه.

  5. این اسپیکر امکانات متنوعی برای اتصال داره. بلوتوث 5.0، پورت AUX، درگاه USB و کارت حافظه از جمله راه‌های اتصال به این اسپیکره. همچنین می‌تونید از طریق بلوتوث به راحتی به گوشی، تبلت یا لپ‌تاپ‌تون وصل بشید و از موسیقی لذت ببرید. من معمولاً از بلوتوثش استفاده می‌کنم و تا حالا هیچ مشکلی نداشتم.

  6. یکی از ویژگی‌های جذاب PSB4112 مقاومتش در برابر آبه. این اسپیکر با داشتن استاندارد IPX5، در برابر پاشش آب و تعریق مقاومه و می‌تونید با خیال راحت تو فضاهای باز و کنار استخر ازش استفاده کنید. من خودم چند بار تو پیک‌نیک و کنار استخر ازش استفاده کردم و هیچ مشکلی پیش نیومده.

  7. روی بدنه اسپیکر دکمه‌های کنترلی قرار داره که به راحتی می‌تونید صدا رو کم و زیاد کنید، موسیقی رو پخش یا متوقف کنید و به آهنگ بعدی برید. همچنین یه میکروفون داخلی داره که می‌تونید باهاش تماس‌های تلفنی‌تون رو هم جواب بدید. کنترل‌هاش خیلی راحت و کاربردی هستن و نیاز نیست مدام گوشی‌تون رو دست بگیرید.

  8. در نهایت، بیایید یه نگاهی به قیمت و ارزش خرید این اسپیکر بندازیم. با توجه به امکانات و کیفیت صدایی که PSB4112 ارائه می‌ده، قیمتش بسیار مناسبه و می‌تونید با بودجه‌ای مناسب یه اسپیکر عالی داشته باشید. من خودم کلی تحقیق کردم و به این نتیجه رسیدم که این اسپیکر واقعاً ارزش خرید داره.

  9. اولین جایی که از اسپیکر پرووان PSB4112 استفاده کردم، خونه بود. توی اتاق نشیمن گذاشتمش و باهاش فیلم دیدم. واقعاً تجربه فوق‌العاده‌ای بود. صدای واضح و بیس عمیقش باعث شد تا همه جزئیات صدا رو بشنوم. با توجه به اینکه اتاق نشیمن من نسبتاً بزرگه، نگران بودم که صدا به همه جا نرسه، ولی PSB4112 به راحتی کل اتاق رو پوشش داد. حتی وقتی صدای اسپیکر رو بلند کردم، هیچ نویز یا خرابی توی صدا حس نکردم.

  10. همراه خوب برای طبیعت‌گردی
    یه روز جمعه تصمیم گرفتیم با خانواده بریم پیک‌نیک. اسپیکر پرووان PSB4112 رو هم با خودم بردم. وزنش سبکه و به راحتی توی کیف جا می‌شه. وقتی به محل پیک‌نیک رسیدیم، اسپیکر رو روشن کردم و به گوشی وصلش کردم. همه از کیفیت صدای بالا و بیس قوی اسپیکر شگفت‌زده شدن. حتی وقتی چند نفر دورتر نشسته بودن، صدا به خوبی به گوششون می‌رسید. با داشتن باتری قوی، کل روز از موسیقی لذت بردیم و اصلاً نیازی به شارژ مجدد نداشتیم. مقاوم بودن اسپیکر در برابر پاشش آب هم یه مزیت بزرگ بود چون بچه‌ها بازی می‌کردن و احتمالاً آب روی اسپیکر می‌پاشید.

  11. کنار استخر: موزیک بدون دغدغه
    آخرین تجربه من استفاده از اسپیکر پرووان PSB4112 در کنار استخر بود. توی یه مهمونی کنار استخر ازش استفاده کردیم. یکی از ویژگی‌های خوبش مقاومت در برابر آبه، پس اصلاً نگران نبودم که خیس بشه. کیفیت صدا حتی تو فضای باز هم عالی بود و همه مهمون‌ها از موسیقی لذت بردن. من خودم چند باری اسپیکر رو نزدیک استخر بردم و حتی وقتی چند قطره آب روش ریخت، هیچ مشکلی پیش نیومد. مهمونی عالی و خاطره‌انگیزی شد و همه از اسپیکر تعریف می‌کردن.

  12. پرووان PSB4112 با طراحی زیبا، کیفیت صدای عالی، باتری قوی و امکانات متنوع یه انتخاب خیلی خوب برای همه کسانیه که دنبال یه اسپیکر بلوتوثی باکیفیت هستن. اگه دنبال یه اسپیکر خوب و مقرون به صرفه می‌گردید، حتماً این مدل رو تو لیست گزینه‌هاتون قرار بدید. امیدوارم این بررسی بهتون کمک کرده باشه تا یه انتخاب خوب و مطمئن داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید