بررسی اسپیکر لیتو lk 34

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر لیتو lk 34 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

نقد و بررسی اسپیکر Lito pk 34

یکی دیگر از برندهای پرطرفدار در بازار موبایل که با تولید محصولات مختلف از جمله بلندگوهای بلوتوث توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند لیتو است. اگر به دنبال خرید اسپیکر بلوتوثی از برند لیتو هستید، از اسپیکر بلوتوث قابل حمل لیتو LK-34 راضی خواهید بود. در این قسمت از فروشگاه اینترنتی فروشگاه های معتبر اینترنتی به بررسی و ارزیابی مشخصات فنی و قابلیت های اسپیکر بلوتوث قابل حمل Lito LK-34 می پردازیم تا بتوانید انتخابی مناسب و قابل قبول داشته باشید. قیمت بلندگوهای Lito lk-34 را در بالا مشاهده می کنید، سایر اسپیکرهای لیتو را می توانید از فروشگاه فروشگاه های معتبر اینترنتی با قیمت مناسب خریداری کنید.

طراحی اسپیکر leitu lk34

یکی از طرح های منحصر به فرد و خاصی که در زمینه تولید اسپیکر بلوتوث خواهید یافت، شکل استوانه ای است. این اسپیکر بلوتوث لیتو به صورت استوانه ای ساخته و طراحی شده است. توجه داشته باشید که این محصول به دلیل داشتن گواهی IPX4 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود و این می تواند به عنوان یک مزیت ویژه برای محصول در نظر گرفته شود.

بد نیست بدانید اسپیکر Leitu LK34 با وزن 300 گرم و سایز 65x65x185 میلی متر کیفیت بالایی دارد. در قسمت بالایی محصول می توانید کلیدهای پاور، کاهش و افزایش صدا را در کنار کلید چراغ مشاهده کنید. توجه داشته باشید که سوئیچ نور بر اساس فعال سازی رقص نور است که به شما امکان می دهد با مسدود کردن باتری آن را ذخیره کنید.

در کنار کلید کنترل محصول می توانید به لایه امنیتی دسترسی داشته باشید، با باز کردن آن می توانید درگاه جک 3.5 میلی متری هدفون را در کنار کارت حافظه و اسلات فلش مموری مشاهده کنید. بد نیست بدانید که این دستگاه دارای کابل مخصوص 50 سانتی متری در جعبه می باشد و تعداد ساب ووفر آن 2 عدد می باشد.سایز ساب ووفر برابر با 3 اینچ می باشد که به صورت خاص قابل قبول است.

قابلیت ها و ویژگی های Lito LK-34

می توانید از اسپیکر Lito lk 34 به صورت آنلاین و بی سیم استفاده کنید. توجه داشته باشید که این محصول از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می کند و خبر خوبی برای کاربرانی است که می خواهند کیفیت بالایی را هنگام پخش فایل های صوتی تجربه کنند. پاسخ فرکانسی این اسپیکر لیتو 20 تا 120 هرتز و توان خروجی آن برابر با 10 وات می باشد. همچنین طول کار دستگاه 10 متر می باشد و در فاصله ذکر شده می توانید کارهای خود را انجام دهید.

از ویژگی های مهم محصول می توان به دریافت گواهینامه CE اروپا با ROHS اشاره کرد که می تواند کیفیت بالایی را در اختیار کاربران قرار دهد. فراموش نکنید که این محصول از رادیو پشتیبانی می کند و می توانید کارت حافظه تا 32 گیگابایت را متصل کنید.

بد نیست بدانید این دستگاه باتری لیتیوم یونی دارد و ظرفیت آن برابر با 500 میلی آمپر ساعت است. همچنین زمان شارژ این دستگاه حدود 3 تا 4 ساعت است که می تواند به مدت 3 ساعت به صورت مداوم پخش شود. بدون شک قیمت اسپیکرهای Lito lk-34 نسبت به امکانات بسیار مناسب است.

نتیجه

اگر به دنبال خرید یک اسپیکر بلوتوثی با کیفیت هستید، اسپیکر بلوتوث قابل حمل Lito LK-34 را می توان انتخاب خوبی دانست. شما می توانید این دستگاه را به صورت مستقیم و با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر لیتو lk 34" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر لیتو lk 34"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427