بررسی اسپیکر لیتو هایپر بوم | leitu hyper boom

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر لیتو هایپر بوم | leitu hyper boom هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر Lito Hyperboom leitu hyper boom

  • بسیار قابل حمل
  • صدای خوب
  • باتری خوب
  • توان 30 وات
  • ندارند

گوش دادن به موسیقی یکی از لذت های زندگی است که نباید به تنهایی دنبال شود. بلندگوهای Hyper Boom با ارائه صدایی با کیفیت بالا سعی می کنند مجالس را سرگرم کننده تر کنند. اگر قصد خرید اسپیکر بلوتوث Hyper boom را دارید، با ما همراه باشید تا بررسی کوتاه اما مفیدی از این اسپیکر لیتو داشته باشیم.

اسپیکر قابل حمل Litho Hyper boom در دو طرح شیک مشکی و چند رنگ موجود است. در قسمت بالای اسپیکر دستگیره و محل اتصال سیم رودوشی برای حمل آسان و قسمت پایینی این اسپیکر 4.2 کیلوگرمی و قسمت پایینی اسفنج برای قرار دادن آن بر روی صحنه می باشد. یک طرف اسپیکر بلوتوث Litho Hyper Boom دارای چراغ های LED برای رقص نور است در حالی که طرف دیگر دارای پورت ورودی و کلیدهای کنترلی است. این اسپیکر در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

ارتباط بی سیم با استفاده از فناوری بلوتوث نسخه 5.0 انجام می شود. علاوه بر بلوتوث، می توانید گوشی خود را از طریق AUX نیز به اسپیکر متصل کنید یا از کارت حافظه microSD تا 30 گیگابایت و فلش مموری برای انتقال لیست پخش موسیقی خود به دستگاه استفاده کنید و به طور کامل نیاز به تلفن همراه را از بین ببرید. دو پورت برای اتصال میکروفون وجود دارد.

باتری 1800 میلی آمپر ساعتی اسپیکر را تامین می کند که بسته به میزان صدا می تواند بین 3 تا 6 ساعت شارژ شود. این مقدار شارژ برای اکثر کاربران کافی است، اما قدرت بلندگو نیست.

در بلندگو، ساب ووفر وظیفه تولید صدای بم را بر عهده دارد. اسپیکر قابل حمل Lito Hyper Boom از یک ساب ووفر 6.5 اینچی برای تولید بیس عمیق با کیفیت خوب استفاده می کند. تفکیک میدرنج، تریبل و بیس به خوبی انجام شده و صدا (صدای خواننده) واضح و شفاف است. بهتر است با افزایش صدا به حداکثر کیفیت کیفیت را از دست ندهید. توان خروجی اسپیکر 30 وات این مشکل را برطرف می کند. با توجه به قیمت خرید هایپر بوم، توان 30 وات و کیفیت صدا بسیار خوب در نظر گرفته شده است.

یک پیچ دوار برای تنظیم سطح سه گانه روی صفحه کنترل قرار می گیرد، اما فضای خالی کلید تنظیم باس احساس می شود.

نتیجه

اسپیکر Lito Hyper Boom گزینه ای مناسب و راحت برای پخش موسیقی یا گوش دادن به رادیو است که ویژگی های جالبی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. برای خرید اسپیکر مورد نظر خود لیست قیمت اسپیکر فروشگاه های معتبر اینترنتی را دریافت کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر لیتو هایپر بوم | leitu hyper boom" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر لیتو هایپر بوم | leitu hyper boom"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427