بررسی اسپیکر لیتو مدل WONDER BOOM

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر لیتو مدل WONDER BOOM هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

ایده های بلندگوهای لیتویی WONDER BOOM

  • خوب و خوب انجام شد
  • صدای خوب
  • لامپ
  • مکان مناسب
  • باتری خوب
  • پاسخ باس تا حدودی محدود است

لیتو یک نام تجاری برای تولید تجهیزات صوتی مدرن است که در چین تاسیس شده است. محبوبیت روزافزون محصولات این شرکت از جمله هندزفری، هدست، پاور بانک، شارژر و البته بلندگوهای بلوتوث در دنیا را می توان به کیفیت فرست کلاس و ویژگی های منحصر به فرد آن نسبت داد. یکی از این محصولات مدل WONDER BOOM Lito می باشد که نسبت به قیمت با طراحی بسیار جذاب و کیفیت صدایی انتخابی قوی به حساب می آید. برای بررسی دقیق تر این محصول با ما همراه باشید.

او انجام داد

آینده اینجاست. لیتو در طراحی این اسپیکر از ایده های آینده نگرانه سایبرپانک به خصوص مدل چند رنگ آن استفاده کرده است که ظاهر اسپیکر را دو چندان می کند. مدل مشکی هم خیلی شیک و زیباست مخصوصا وقتی نورهایش می رقصند.

ابعاد این اسپیکر 420*250*130 میلی متر و وزن آن 3 کیلوگرم می باشد. در پنل جلویی، دو بلندگو، یک ساب ووفر بزرگ و قدرتمند 6.5 اینچی که میزبان پنل نور LED است و یک بلندگوی کوچکتر 2 اینچی وجود دارد. در لبه بالایی یک آنتن تلسکوپی برای دریافت رادیو FM قرار دارد و لبه سمت راست میزبان صفحه کنترل حرفه ای بلندگو است. اسپیکرهای WONDER BOOM Lito از مرغوب ترین متریال ساخته شده اند به طوری که اگرچه حس خوب یک دستگاه باکیفیت و باکیفیت را به کاربر منتقل می کند، اما در برابر ضربه مقاوم است تا به آن اضافه شود. این طراحی و کیفیت ساخت با این قیمت، اسپیکر بلوتوث WONDER BOOM را به یک اسپیکر منحصر به فرد تبدیل کرده که ارزش خرید دارد.

قابل حمل

لیتو به فکر قابل حمل بودن این اسپیکر بوده تا بتوانید صدای بلند و باکیفیت آن را به راحتی و همه جا ببرید. یک دسته در بالای اسپیکر لیتویی WONDER BOOM قرار داده شده است تا حمل این اسپیکر نسبتا سنگین را آسان تر کند. یک بند بلند در جعبه تعبیه شده است تا حمل آن را برای مدت طولانی آسان کند. پایه اسفنجی زیر اسپیکر WONDER BOOM قرار می گیرد تا بدون ضربه یا لیز خوردن روی سطوح مختلف قرار گیرد.

روش ها و پورت های ارتباطی

WONDER BOOM به عنوان یک اسپیکر جدید از بلوتوث 5.0 استفاده می کند که انرژی کمتری مصرف می کند، برد و پایداری بیشتری نسبت به بلوتوث 4.2 دارد. علاوه بر بلوتوث، یک پورت AUX نیز وجود دارد. اتصالات بی سیم، سیمی و دو بی سیم همگی امکان پذیر است. البته می توانید گوشی و کامپیوتر خود را کاملا نادیده بگیرید و از کارت حافظه TF یا فلش مموری استفاده کنید. این اسپیکر از کارت حافظه تا 32 گیگابایت پشتیبانی می کند. علاوه بر پورت های ذکر شده، دو ورودی برای میکروفون در نظر گرفته شده است. این اسپیکر قابلیت ضبط صدا (در صورت اتصال میکروفون و وجود حافظه داخلی) را نیز ارائه می دهد.

باتری

مشکل برخی از بلندگوهای Lito ظرفیت کم باتری است. چینی ها دو باتری با ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت را برای این اسپیکر انتخاب کرده اند. این مقدار باتری برای اسپیکرهایی با صدا و نور قوی مناسب است و می تواند حدود 4 تا 5 ساعت موسیقی پخش کند. این مقدار شارژ برای اکثر کاربران کافی است، اما ممکن است محدودیت هایی برای استفاده در خارج از خانه و در طول سفر ایجاد کند. توجه داشته باشید که زمان شارژ اسپیکر به میزان صدا، بلندگو و حالت بلندگو (خاموش یا روشن) بستگی دارد.

کیفیت صدا

با توجه به قیمت اسپیکر بلوتوث WONDER BOOM، کیفیت صدای آن چیزی کمتر از خارق العاده نیست. همانطور که گفتیم دو بلندگوی 6.5 ووفر برای بیس و توییتر 2 اینچی 25 و 5 وات وظیفه پخش موسیقی را بر عهده دارند. این اسپیکرها در مجموع 30 وات توان RMS دارند که با این قیمت بسیار خوب است. نسبت سیگنال به نویز این اسپیکر 85 دسی بل یا بیشتر است که برای یک اسپیکر بهترین است.

بلندگوهای لیتویی WONDER BOOM همچنین می توانند باس پخش کنند، اما بهترین نیستند. نرخ پاسخ فرکانسی این اسپیکر بین 80 هرتز تا 18 هزار هرتز است. یعنی بیس عمیق تر در فرکانس های پایین 20 تا 80 هرتز پخش نمی شود و البته صدای بیس نزدیک به 80 هرتز نیز مخدوش می شود. باس را رها کنید، صدای میانی واضح است، از جمله صدای خواننده، و صدای سه گانه بسیار خوب است. در کل عملکرد WONDER BOOM Lito در مهمترین بحث یعنی کیفیت صدا بسیار خوب است و اکثر کاربران را شگفت زده می کند.

صفحه کنترل

کنترل پنل صدای WONDER BOOM گزینه های جذابی را در اختیار کاربران قرار می دهد. وجود کلید برای تنظیم اکولایزر یکی از ویژگی های پیشرفته ای است که در این اسپیکر شاهد آن هستیم. یک کلید برای اعمال افکت اکو، دکمه های ضبط و حذف و یک کلید برای تغییر حالت در کنار آن قرار دارد. علاوه بر سه کلید معمول برای رفتن به آهنگ قبلی، توقف و پخش آهنگ و رفتن به آهنگ بعدی در بالای کنترل پنل قرار دارد. در نهایت سه کلید چرخشی برای افزایش و کاهش صدای میکروفون و بلندگو و تنظیم صدای باس وجود دارد. با این کنترل پنل حرفه ای می توانید به راحتی به تنظیمات موسیقی مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.

نتیجه

نگاهی به ویژگی های جذاب اسپیکر مقاوم و زیبای WONDER BOOM، جدیدترین عضو خانواده اسپیکرهای Lito انداختیم. اگر به دنبال خرید یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل، ارزان اما با امکانات زیاد و کیفیت صدای عالی هستید، اسپیکر WONDER BOOM از برند معروف لیتو را به شما پیشنهاد می کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر لیتو مدل WONDER BOOM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر لیتو مدل WONDER BOOM"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید