بررسی اسپیکر سونی srs-xb33

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر سونی srs-xb33 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر سونی srs-xb33

بررسی اسپیکر سونی srs-xb33

سونی اخیرا سری SRS را به روز کرده و مدل جدیدی به نام اسپیکر srs-xb33 را عرضه کرده است. اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی مدل srs-xb33 یکی از محصولات خوب با قیمت مناسب و بهره مندی از کیفیت بالا محسوب می شود. توجه داشته باشید که اسپیکر سونی srs-xb33 فقط یک محصول کوچک قابل حمل نیست. بلندگوهای سونی نسبت به اندازه خود صدای زیادی تولید می کنند. عمق بیس اسپیکر سونی srs xb33 بسیار بالاست و صدای متعادلی تولید می کند. با این حال، گاهی اوقات صدا را به طور دقیق بازتولید نمی کند، اما باز هم موفق می شود راضی کننده باشد. وجود LED های داخلی و اپلیکیشن داخلی برای تغییر EQ این محصول را هیجان انگیز کرده است. به طور کلی، بلندگوهای سونی srs-xb33 انتخاب خوبی برای فعالیت در فضای باز خواهند بود.

  • بیس قدرتمند
  • صدای خوب
  • ضد آب و ضد گرد و غبار
  • نورپردازی LED هیجان انگیز
  • گاهی اوقات صدا به درستی کار نمی کند

طراحی اسپیکر سونی srs-xb33

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی srs-xb33 دارای ابعاد 246 × 97 × 106 میلی متر و وزن 1.1 کیلوگرم است. اسپیکر سونی srs xb33 هم از نظر اندازه و هم از نظر وزن یک محصول قابل حمل است که به راحتی در هر مکانی حمل می شود. طراحی این محصول واقعاً استوانه ای نیست و به راحتی در هر جهت نصب می شود. پنل جلویی و بالایی اسپیکر srs-xb33 کاملا صاف است و قسمت پشتی آن کمی گرد به نظر می رسد. در دو طرف اسپیکر سونی srs-xb33 چراغ های LED تعبیه شده است که با توجه به موسیقی می توان آنها را روشن یا خاموش کرد. در پشت بدنه اسپیکر سونی SRS-XB33 دو درایور بزرگ خواهید دید که با رادیاتور باس غیرفعال موسیقی پخش می کنند. محدوده فرکانس این محصول بین 20 هرتز تا 20 هزار هرتز می باشد.

طراحی اسپیکر سونی srs-xb33

در قسمت بالایی این اسپیکر دکمه های مختلفی را می توانید پیدا کنید. این دکمه ها شامل دکمه روشن و خاموش، دکمه بلوتوث، دکمه پخش موسیقی و مکث است که برای پاسخگویی و رد تماس های تلفنی و دکمه Live استفاده می شود. دکمه Live Effect صدایی فضایی به موسیقی شما اضافه می کند. در قسمت بالایی اسپیکر srs-xb33 دکمه NFC و چراغ LED وجود دارد که وضعیت این محصول، ظرفیت باقیمانده باتری و فعال شدن قابلیت Stamina را نشان می دهد. در صورت فعال بودن حالت Stamina مصرف باتری بسیار کم می شود و می توانید از این محصول برای دریافت تماس های دریافتی و گوش دادن به پادکست ها استفاده کنید.

طراحی اسپیکر سونی srs-xb33

یک پورت USB C برای شارژ بلندگوها و یک پورت USB A برای شارژ سایر محصولات مانند تلفن همراه وجود دارد. دکمه دیگری برای حالت مهمانی و استریو روی این محصول وجود دارد. این محصول سونی به راحتی به سایر بلندگوهای SRS سونی متصل می شود و صدای استریو ایجاد می کند.

اسپیکر سونی SRS XB33 دارای گواهی IP67 است که آن را به انتخابی شگفت انگیز برای بلندگوهای قابل حمل تبدیل می کند. در گواهی IP67 عدد 6 به معنای مقاومت در برابر گرد و غبار و عدد 7 به معنای مقاومت در برابر نفوذ قطرات آب مانند باران است. همچنین گفته می شود این محصول تا یک متر به مدت 30 دقیقه ضد آب است. البته در صورت بسته بودن تمامی پورت های این محصول. سونی ادعا می کند که اسپیکر srs-xb33 در برابر آب نمک مقاوم است و می توانید بدون نگرانی این محصول را به ساحل ببرید.

طراحی اسپیکر سونی srs-xb33

اپلیکیشن Sony Music Center برای گوشی های هوشمند اندروید و آیفون نیز منتشر شده است تا کاربران بتوانند به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشند. این شامل تعویض چراغ های LED نیز می شود. در این قسمت می توانید هزاران تنظیمات را پیدا کنید و رنگ LED را به روش های مختلف تغییر دهید. البته این امکان را نیز خواهید داشت که چراغ ها را به طور کامل خاموش کنید. همچنین می توانید از طریق اپلیکیشن به ویژگی Stamina دسترسی داشته باشید. حتی می توانید EQ را در برنامه Sony Music Center تغییر دهید.

اسپیکر سونی srs-xb33 از بلوتوث 5 و کدک AAC و SBC پشتیبانی می کند. اما کدک Aptx ندارد. سونی ادعا می کند که باتری این محصول تا 24 ساعت دوام می آورد. البته عملکرد باتری ارتباط تنگاتنگی با میزان صدای تولیدی و فعال شدن چراغ های LED دارد. هر چه صدا بلندتر باشد، باتری این دستگاه کمتر دوام می آورد.

صفحه نمایش سونی srs-xb33

اسپیکر سونی srs-xb33 می تواند فرکانس ها را به طرز شگفت آوری به خوبی بازتولید کند که برای چنین بلندگوی خوب است. بیشتر ولوم تولید شده متوسط ​​است، به خوبی می تواند از عهده ولوم پایین برآید و با افزایش صدا متوجه بیس قدرتمند این محصول خواهید شد. از آنجایی که اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی srs-xb33 از فناوری DSP یا پردازش سیگنال دیجیتال استفاده می کند، صدا حتی در بالاترین سطح هم افت نمی کند و کیفیت خود را حفظ می کند. این اسپیکر قابل حمل سونی صدای واضحی تولید می کند و صدای هر ساز را به راحتی می شنوید. این محصول دارای میکروفون داخلی است که می توانید از طریق این اسپیکر به تماس های تلفنی پاسخ دهید.

صفحه نمایش سونی srs-xb33

نتیجه گیری

با توجه به قیمت اسپیکر سونی srs-xb33 با محصولی بسیار با کیفیت روبرو خواهید بود. محصولی که ویژگی های بسیار جذابی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این محصول سونی قطعا ارزش پولی را دارد که برای آن می پردازید. اپلیکیشن منتشر شده برای این محصول به شما این امکان را می دهد تا EQ رقبای این محصول را از سونی تنظیم کنید که می توان به JBL Charge 5 اشاره کرد.این محصول سونی هم محصول خوبی است و هم صدای خوبی تولید می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر سونی srs-xb33" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر سونی srs-xb33"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید