بررسی اسپیکر زیلوت S39

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر زیلوت S39 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر Zelot S39

گوش دادن به موسیقی یکی از لذت بخش ترین فعالیت هایی است که افراد می توانند برای گذراندن وقت انجام دهند. چه به تنهایی و چه در جمع دوستان و آشنایان، موسیقی همیشه آلمانی است که می تواند در برابر لحظات شاد مقاومت کند و خاطره بسازد. به همین دلیل در این سال ها با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی، شرکت های مختلف به سراغ ساخت دستگاه هایی رفته اند که بتوانند صدا را به بهترین شکل در اختیار مخاطب قرار دهند و به صورت گروهی قابل استفاده باشند. اسپیکرهای مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و توسط شرکت های مختلفی عرضه شده اند. اما یک برند خوب با قیمت مناسب چیست؟ کدام سخنران می تواند نیاز شما را برآورده کند؟ در اینجا می خواهیم محصولی را معرفی کنیم که کسب و کار شما را راه اندازی کند و بتواند رضایت شما را جلب کند. چیزی که می خواهیم به شما معرفی کنیم یک محصول بلوتوثی است که بر خلاف سایر اسپیکرهای بلوتوثی سایز بزرگ تری دارد و می تواند برای مراسم های کوچک مفید باشد. اسپیکر Zelot S39 محصولی است که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم. همچنین می توانید برای مشاهده قیمت ها و خرید انواع اسپیکر به سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کنید.

  • سبک و قابل حمل
  • کیفیت صدای خوب
  • عمر باتری طولانی
  • ندارند

طراحی Zelot S39

Zelota در سال 2010 فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه محصولات دیجیتال آغاز کرد. بیشتر فعالیت های این شرکت در زمینه تولید محصولات صوتی و تصویری می باشد. محصولاتی که قصد داریم از این شرکت چینی به شما نشان دهیم ممکن است توجه شما را جلب کند. در ابتدا بد نیست در مورد ظاهر اسپیکر بلوتوث Zealot S39 صحبت کنیم. ابعاد این دستگاه 375*150*154 میلی متر و وزن آن 2020 گرم می باشد. Zelot در طراحی دستگاه عملکرد خوبی داشته است و این اسپیکر می تواند با ظاهر خود توجه شما را به خود جلب کند. اسپیکر Zealot از فولاد و پلاستیک ABS ساخته شده است. علاوه بر این، این محصولات در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند.

در کل باید بدانید که این دستگاه از نظر کیفیت بسیار خوب است بنابراین نگران آسیب دیدن نباشید زیرا با این سادگی مشکلی نخواهید داشت. این محصول دارای دو گیره برای بند آویز است که به شما کمک می کند تا آن را راحت تر حمل کنید. در قسمت زیرین اسپیکر بلوتوثی مدل S39 Zealot پایه های متعددی تعبیه شده است تا بتوانید به راحتی آن را در محل مورد نظر خود قرار دهید. این محصول دارای دکمه هایی با عملکردهای خاص بوده و دارای نور زیبایی می باشد.

صدای شفاف و سه بعدی

اسپیکر Zealot S39 در سه جهت صدا را منتشر می کند و قدرت آن 28 وات است. این محصول به لطف بلندگوی داخلی 5 واتی و ساب ووفر 18 واتی، کیفیت صدای استثنایی را ارائه می دهد و وجود چیپست برای بهبود کیفیت صدا، وضوح صدا را افزایش داده است. همانطور که گفتیم، این یک دستگاه بلوتوث است، اما از آنجایی که جک 3.5 میلی متری دارد، می توانید از آن به عنوان یک اتصال سیمی نیز استفاده کنید. بد نیست بگوییم برد بلوتوث 10 متر است. قیمت اسپیکر بلوتوث S39 نیز مناسب بوده و نسبت به امکاناتی که ارائه می دهد محصول گران قیمتی به حساب نمی آید. از دیگر ویژگی های این اسپیکر قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه است. باتری لیتیوم پلیمری غیر قابل تعویض با ظرفیت 3600 میلی آمپر ساعت است که می تواند به خوبی برای شما کار کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر زیلوت S39" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر زیلوت S39"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید