بررسی اسپیکر زیلوت اس 59 | zealot s59

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر زیلوت اس 59 | zealot s59 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر Zelot S59 zozoro s59

اگر به دنبال اسپیکر بلوتوثی قابل حملی هستید که قیمت بالایی نداشته باشد و بتوانید آن را به راحتی حمل کنید، اسپیکر بلوتوثی Zealot S59 انتخاب مناسبی برای شماست. اسپیکر S59 به صورت بی سیم و بی سیم قابل استفاده است و دارای پورت هایی مانند جک خروجی صدا 3.5 میلی متری، بلوتوث، USB و کارت حافظه می باشد. قیمت Zealot s59 یکی از نقاط قوت آن محسوب می شود. این اسپیکر Zealot جدا از قیمت مقرون به صرفه، ویژگی های جذاب زیادی دارد که ارزش خرید را برای آن رقم می زند.

  • وزن کم
  • ابعاد فشرده
  • اتصال سیمی و بی سیم
  • بیس قوی نداره

برای درک بهتر میزان فضای مورد نیاز این محصول باید بگوییم که اسپیکر zealot s59 با ابعاد 138*88*88 میلی متر و وزن 450 گرم ساخته شده است. این محصول فضای کمی را اشغال می کند و می توانید آن را در مکان های مختلف قرار داده و از آن استفاده کنید. علاوه بر این، وزن این محصول به راحتی قابل حمل است. به راحتی می توانید این اسپیکر را در کیف خود قرار داده و بدون خستگی حمل کنید. اسپیکر بلوتوث Zealot S59 از طریق بلوتوث 5 به دستگاه های مختلف متصل می شود و طول آن به ده متر می رسد. بلوتوث 5 کیفیت ارتباط این محصول با دستگاه های مختلف را بهبود بخشیده است.

البته اسپیکر zealot s59 از طریق کابل AUX به دستگاه های مختلف متصل می شود و می توانید با کابل هم کار کنید. محدوده فرکانس Zealot S59 بین 20 هرتز تا 20000 هرتز می رسد و صدای خوبی تولید می کند. کیفیت صدا نیز قابل قبول است. البته باید توجه داشته باشیم که اسپیکر Zealot S59 تولید چندانی ندارد. اسپیکر S59 از یک باتری 1500 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که برای شارژ شدن باید تقریبا 3 ساعت صبر کند. این محصول برای 6 ساعت مکالمه تلفنی و تا 8 ساعت پخش موسیقی مناسب است. برای مشاهده تمامی بلندگوهای موجود در وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی روی لیست قیمت اسپیکر کلیک کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر زیلوت اس 59 | zealot s59" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر زیلوت اس 59 | zealot s59"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید