بررسی اسپیکر جی بی ال ۳۱۰ | jbl partybox 310

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر جی بی ال ۳۱۰ | jbl partybox 310 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر GBL 310 jbl partybox 310

JBL Box 310 یک اسپیکر با باتری است که از نور RGB پشتیبانی می کند. یکی از خوبی های این اسپیکر قابل حمل این است که برای نوازندگان و افرادی که می خواهند سیستم صوتی خوبی در خانه خود داشته باشند عالی است. این محصول با کیفیت شرکت JBL صدای بیس فوق العاده ای تولید می کند و حتی دارای گزینه ای به نام Bass Boost می باشد که باعث افزایش صدای بیس تولیدی خواهد شد. در مجموع، خرید بلندگوهای jbl partybox 310 برای اتاق داخلی و خانه شما به شدت توصیه می شود. قیمت پارتی باکس 310 را در بالا مشاهده می کنید. فروشگاه های معتبر اینترنتی سایر بلندگوهای JBL را نیز با قیمت های عالی به فروش می رساند.

مشاهده تمام موجودی و قیمت های جعبه پارتی: پارتی باکس

یکی از ویژگی های جالب اسپیکر jbl قابل حمل partybox 310 توانایی آن در دادن صدای بیشتر به صداها و دستگاه های مختلف شماست. ویژگی EQ عالی در این محصول وجود دارد که می توانید آن را تنظیم کنید. با استفاده از این تنظیمات می توانید موسیقی را به هر نحوی که می خواهید گوش دهید و حتی با بالاترین صدا نیز شاهد افت کیفیت نباشید.

اسپیکر party box 310 دارای چندین ویژگی جالب نسبت به مدل های قبلی است. JBL سعی کرد این محصول را زیباتر و درخشان تر کند. دو درایور این محصول دارای حلقه های روشن و رنگی هستند که بسته به کارکرد و نوع موسیقی در حال پخش تغییر رنگ می دهند. این محصول چشمگیر شرکت JBL نسبت به مدل های قبلی رنگ های مدرن و هیجان انگیزتری تولید می کند. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که طراحی مشکی پارتی باکس 310 این محصول را در هر کجا که قرار گیرد، زیبا جلوه می دهد.

جعبه پارتی اسپیکر 310 GBL

در مورد طراحی نیز باید گفت که Party Box 310 زیباتر از مدل قبلی به نظر می رسد و به گونه ای طراحی شده است که حمل آن آسان است. وزن این محصول به 1.7 کیلوگرم می رسد. این اسپیکر بلوتوث JBL سبکتر از مدل قبلی طراحی شده است و دارای دسته بهتری است که حمل آن را راحت و آسان می کند.

این محصول دارای چرخ های داخلی است که جابجایی آن را آسان می کند. در واقع می توانید این اسپیکر 1.7 کیلوگرمی را به راحتی حمل کنید.

Partybox 310 از استاندارد IPX4 استفاده می کند. به همین دلیل در برابر نفوذ قطرات آب مقاوم است. البته این اسپیکر قابل حمل ضد آب نیست و نباید مستقیما در آب قرار گیرد.

در بالای اسپیکر دکمه های تنظیمات مختلف را می بینید و محل مخصوص قرار دادن گوشی در نظر گرفته شده است.

وقتی به بالای این اسپیکر بلوتوث قابل حمل نگاه می کنید، می توانید تمام دکمه ها را ببینید. اندازه این دکمه ها در نگاه اول باعث می شود فکر کنید با کنترل های سختی روبه رو خواهید شد. البته باید بگوییم که تمامی این دکمه ها بسیار کارآمد هستند و هر کدام دارای ویژگی های بسیار جذابی هستند.

در پشت JBL Box 310 پورت های مختلفی را خواهید دید که ممکن است همچنان شما را گیج کند. برای افرادی که از میکروفون و گیتار استفاده می کنند دکمه هایی برای تنظیم صدای این سازها وجود دارد. در واقع این اسپیکر به گونه ای طراحی شده است که می توانید دستگاه های مختلفی را به آن متصل کنید. این اسپیکر دارای سه ورودی است که این امکان را برای همگان فراهم می کند تا صداهای مختلف را به خوبی درک کنند و چیزی را از دست ندهند. خرید پارتی باکس 310 بلندگو می تواند مهمانی شما را به سطح بالاتری برساند.

استفاده از بلندگوهای JBL Party Box 310

اسپیکر بلوتوث JBL Box 310 برای استفاده منظم مناسب است و نیازهای همه را برآورده می کند. با اتصال میکروفون به این اسپیکر می توانید آواز بخوانید و تنظیمات متعددی برای این ویژگی وجود دارد که صدا را تقویت می کند.

اگر به این نتیجه رسیدید که JBL Box 310 با توان 240 وات برای شما کافی نیست، می توانید مدل دیگری از این اسپیکر را خریداری کنید تا صدای استریو بی سیم داشته باشید. سپس می توانید صداهای منحصر به فردی تولید کنید.

جالب ترین نکته در مورد Party Box 310 این است که می توانید از این محصول برای اجراهای زنده استفاده کنید. شما می توانید دو میکروفون و یک گیتار را به این محصول متصل کنید. همچنین می توانید از فلش USB برای پخش موسیقی با این اسپیکر استفاده کنید. البته این اسپیکر فقط از موسیقی Mp3، WMA و WAV از فلش پشتیبانی می کند.

جعبه باتری تقویت کننده 310

اسپیکر Party Box 310 دارای صفحه نمایش باتری فوق العاده ای نیز می باشد. باتری طراحی شده برای این محصول می تواند تا 17 ساعت موسیقی پخش کند. نکته جالب این است که می توانید ظرفیت کامل باتری را در سه ساعت شارژ کنید. اگر این بلندگوی بلوتوث روشن باشد، اما از آن استفاده نکنید، به مدت 20 دقیقه خاموش می شود. کیس صرفه جویی در انرژی

البته تجربه واقعی عملکرد باتری این محصول کاملا به نوع موسیقی و میزان صدا بستگی دارد. عملکرد باتری می تواند از جهاتی کمتر و بالاتر باشد.

قابلیت های نرم افزار و کیفیت صدا بلندگوهای jbl partybox 310

خوشبختانه اپلیکیشن های باکیفیتی برای JBL Party Box 300 در نظر گرفته شده که کار با این محصول را بسیار جذاب و راحت کرده است. با این برنامه می توانید به راحتی پخش موسیقی را کنترل کنید. می توانید رنگ چراغ های اسپیکر را تغییر دهید و حتی می توانید این اسپیکر را به بلندگوهای دیگر متصل کنید.

اگر امکانات ویژه JBL Box 310 راضی کننده نباشد، افکت هایی مانند DJ و کنترل صدا در حین کارائوکه وجود خواهد داشت. با استفاده از اپلیکیشن می توانید میزان صدا و باس صدا را نیز تغییر دهید. این تغییرات Partybox 310 را برای مهمانی های کوچک و بزرگ جذاب می کند.

این محصول JBL صدایی با کیفیت بالا تولید می کند. دو ساب ووفر 176 میلی متری برای این محصول در نظر گرفته شده است که کیفیت خوبی را ارائه می کنند. قابلیت دیگری به نام Bass Boost برای این محصول در نظر گرفته شده است که می تواند میزان بیس تولیدی این محصول را افزایش دهد.

در کل باید توجه داشته باشیم که Party Box 310 برای فضاهای داخلی بسیار مناسب است و عملکرد فوق العاده ای از خود نشان می دهد. همچنین باید بگوییم که این محصول انتخاب خوبی برای فضاهای باز است و شرایط خوبی دارد که باعث می شود صدای بهتری تولید کند.

به طور خاص می توان اشاره کرد که عملکرد این اسپیکر بلوتوث برای موسیقی هیپ هاپ و الکترونیک مناسب است. البته بسیاری از تنظیمات EQ به صورت خودکار در نظر گرفته شده است که باعث می شود صدای مورد نظر خود را با این محصول بشنوید.

کیفیت صدای بلندگوهای JBL Box 310 حتی در بالاترین میزان صدا نیز کاملا متعادل است و صدا با کیفیت عالی پخش می شود. از آنجایی که این اسپیکر صداهای متوسط، کم و بالا را با کیفیت خوب پخش می کند، کیفیت صدای آن حتی در بالاترین میزان صدا نیز شگفت انگیز است.

همانطور که گفتیم JBL Box 310 برای آهنگسازان نیز مناسب است و صدای بم خوبی دارد و صدای پژواک خوبی تولید می کند. این محصول دارای ورودی میکروفون بوده و از نور زیبایی بهره می برد. اتصال بلوتوث اتصال آن را به دستگاه های مختلف آسان می کند. شک نکنید این محصول خوش ساخت برای خانه های بزرگ، کوچک و حتی جادار انتخابی عالی است و به دستان شما اجازه انجام هر کاری را می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر جی بی ال ۳۱۰ | jbl partybox 310" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر جی بی ال ۳۱۰ | jbl partybox 310"، کلیک کنید.