بررسی اسپیکر تسکو TS 2398

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر تسکو TS 2398 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر Tesco TS 2398

  • پشتیبانی رادیویی
  • پشتیبانی از چند پورت
  • مقاومت در برابر پاشش آب
  • شارژ تلفن همراه و سایر محصولات مانند پاور بانک
  • ماه بخیر
  • پشتیبانی از میکروفون

  • عدم وجود بلوتوث 5.0
  • ممکن است اندازه و وزن آن کوچکتر باشد
  • رزرو ممکن است بهتر باشد

تسکو یکی از برندهای ایرانی است که در دسته بندی های مختلف فعالیت می کند و محصولات خوب و باکیفیتی دارد. در ادامه این مطلب به بررسی اسپیکر تسکو ts 2398 می پردازیم و با هم به بررسی این محصول و قیمت خرید آن می پردازیم. آخرین قیمت اسپیکر تسکو 2398 را در بالا مشاهده کنید.

طراحی اسپیکر TS 2398

اولین ویژگی که توجه شما را به خود جلب می کند طراحی زیبا و مستحکم این محصول است. این اسپیکر با وزن حدود 1 کیلوگرم از ابعاد 86 × 89 × 258 میلی متر بهره می برد و در کناره و رویه به صورت ظریفی طراحی شده است و می تواند در هنگام ضربه زدن، فشار را تا حد ممکن کاهش دهد. از گوشه

اسپیکر TS 2398 در برابر قطرات آب مقاوم است و این ویژگی به شما این امکان را می دهد که حتی در روزهای بارانی نیز از این محصول استفاده کنید و آن را حتی در محیط های مرطوب و مرطوب حمل کنید. البته لازم به یادآوری است که این اسپیکر کاملا ضد آب نیست و در صورت وجود فشار زیاد آب وارد محصول می شود و اگر اسپیکر TS 2398 را در آب قرار دهید کاملاً آسیب می بیند. .

روی سر این محصول پنج دکمه مختلف وجود دارد که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند. دکمه های بالا و پایین که صدا را کم یا زیاد می کنند و دکمه M در کنار آنها برای تغییر حالت صدا. دکمه بعدی پخش/مکث/پاسخ دادن به تماس و در نهایت آخرین دکمه روشن/خاموش کردن بلندگو است.

در کنار آن و زیر کاور درگاه ورودی این اسپیکر قرار دارد. از طریق این بخش به درگاه USB-A، AUX و اسلات کارت حافظه خارجی دسترسی خواهید داشت. شما می توانید با قرار دادن کارت حافظه یا فلش مموری به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید تا نیازی به تلفن همراه، لپ تاپ یا پخش کننده دیگر نداشته باشید.

عملکرد بلندگو Tsco TS2398

در بالا در مورد نحوه اتصال فیزیکی به این اسپیکر صحبت کردیم و در ادامه بررسی اسپیکر Tesco ts 2398 باید بگوییم که می توانید از طریق بلوتوث نسخه 4.2 نیز به این محصول متصل شوید و موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید. توان این مدل 16 وات و محدوده فرکانس آن بین 100 تا 18 هزار هرتز می باشد.

کیفیت صدا نسبت به قیمت اسپیکرهای تسکو 2398 خوب است و اعوجاج شنیداری کمی دارد، بیس قابل قبول و صدای شفاف و راضی کننده است. از نظر حجم، عملکرد این مدل خوب است و مطمئنا شما را راضی خواهد کرد و به راحتی می تواند صدای فراگیر را در محیط اتاق یا حتی اتاق ایجاد کند.

این محصول از باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت بهره می برد و به لطف این باتری می تواند با یک بار شارژ حدود 4 ساعت موسیقی پخش کند. نکته بسیار خوب این سگمنت نسبت به قیمت اسپیکر تسکو 2398 امکان شارژ موبایل و سایر محصولات با این اسپیکر است.

در واقع این اسپیکر تسکو می تواند به عنوان پاوربانک کار کند و در مواقع نیاز همراه شماست تا گوشی هوشمند دیرتر از بین برود. از طرفی با خرید این اسپیکر یک اسپیکر به همراه دارید و یک پاوربانک با قدرت قابل قبولی که می تواند گوشی شما را برای چند ساعت روشن نگه دارد. ناگفته نماند که این مدل از رادیو نیز پشتیبانی می کند و این نیز نکته خوبی است. همانطور که در بالا اشاره کردیم، این اسپیکر Tsco به لطف میکروفون خود می تواند صدای شما را منتقل کند، به این معنی که می توانید بدون نیاز به تلفن به تماس های دریافتی پاسخ دهید.

خلاصه

اگر به دنبال خرید اسپیکر با قیمت مناسب و در عین حال سایز بسیار بالا نسبت به قیمت و کیفیت صدا در سطح رضایت بخشی هستید، به خرید این مدل فکر کنید. این محصول می تواند مانند یک پاوربانک همراه شما باشد و به لطف میکروفون می توانید مستقیما به تماس های دریافتی پاسخ دهید. علاوه بر پشتیبانی از رادیو، مقاومت در برابر پاشش پاشش و درگاه های مختلف برای ارتباط از دیگر ویژگی های مهم این اسپیکر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر تسکو TS 2398" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر تسکو TS 2398"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427