بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل xmyx04wm

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل xmyx04wm هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر بلوتوث قابل حمل Xiaomi xmyx04wm

اسپیکر شیائومی XMYX04WM محصولی بسیار جمع و جور و سبک به حساب می آید که انتخاب بسیار مناسبی برای سفر و رفتن به دل طبیعت خواهد بود. اسپیکر بلوتوث Xiaomi xmyx04wm برای افرادی طراحی شده است که می خواهند محصول بی سیمی داشته باشند که به راحتی به دستگاه های مختلف متصل شود و بتوان از آن برای گوش دادن به موسیقی استفاده کرد. با بلندگوی بلوتوث Xiaomi xmyx04wm می توانید در فضای باز به موسیقی گوش دهید. برای خرید اسپیکر بلوتوث، از دیگر محصولات فروشگاه های معتبر اینترنتی ما دیدن فرمایید.

  • دارای گواهی IP55 ضد آب است
  • دارای پورت USB C می باشد
  • اندازه و وزن مناسب
  • هزینه ها بسیار بالاست

نکته جالب اینجاست که عبارت xmyx04wm شیائومی بسیار زیبا است، همانطور که گفتیم بسیار کوچک نیز هست. از دیگر ویژگی های اسپیکر بلوتوث پرتابل Xiaomi xmyx04wm می توان به بلوتوث 5 و دارا بودن استاندارد IP55 اشاره کرد که این محصول را در برابر قطرات آب و گرد و غبار مقاوم می کند. با توجه به قیمت اسپیکر XMYX04WM شیائومی و امکانات در نظر گرفته شده برای این محصول، اسپیکر بلوتوث Xiaomi xmyx04wm بسیار باکیفیت و خوش ساخت است که تنها 8.6 سانتی متر طول و تنها 185 گرم وزن دارد. شما می توانید این محصول را به راحتی در جیب کت، کیف و کوله پشتی خود قرار دهید. اندازه و وزن این محصول حمل آن را آسان می کند.

اسپیکر با کیفیت شیائومی XMYX04WM

لازم به ذکر است که اسپیکر بلوتوث قابل حمل مدل xmyx04wm شیائومی واقعا صدای خوب و باکیفیتی تولید می کند و صدای آن برای گوش دلنشین و دلنشین است. راستش را بخواهید، انتظار ندارید صدایی با این کیفیت را از اسپیکر بلوتوث قابل حمل Xiaomi xmyx04wm بیابید. شاید دلیل این مشکل کوچک بودن این محصول باشد; اما در کمال تعجب این محصول صدای خوبی دارد. کیفیت تولید این محصول قابل قبول است و مشخص است که در ساخت آن از مواد خوبی استفاده شده است. شیائومی از یک دیافراگم پارچه ای استفاده کرد و یک رادیاتور غیرفعال روی آن قرار داد تا بلندگوی بلوتوث قابل حمل xmyx04wm را بسازد. این دو ویژگی باعث شد اسپیکر بلوتوث Xiaomi xmyx04wm صدایی شگفت انگیز تولید کند. صدا حتی در فرکانس های متوسط ​​و بالا نیز واضح و با کیفیت است و باس عمیقی دارد.

از آنجایی که اسپیکر بلوتوث پرتابل Xiaomi xmyx04wm دارای بلوتوث 5 است، باید بگوییم که این محصول تقریبا بی حد و حصر بوده و به راحتی به دستگاه های مختلف متصل می شود. این اسپیکر برای اتصال بسیار سریع و با کیفیت به گوشی و تبلت طراحی شده است. کیفیت ارتباط بی سیم اسپیکر بلوتوث قابل حمل Xiaomi xmyx04wm نیز بسیار بالاست. بلوتوث 5 باعث شده است که شما یک اتصال بی سیم پایدارتر و یک تجربه موسیقی بالاتر را تجربه کنید. برد بلوتوث نیز تا 10 متر است.

از دیگر ویژگی های اسپیکر Xiaomi xmyx04wm می توان به اتصال با سایر اسپیکرهای بلوتوث همین مدل اشاره کرد. اگر Xiaomi xmyx04wm را به مدل دیگری از همان اسپیکر متصل کنید، می توانید صدای استریو داشته باشید. این ویژگی می تواند کیفیت موسیقی را افزایش دهد و تجربه بهتری را برای شما ایجاد کند.

همانطور که گفتیم، اسپیکر XMYX04WM شیائومی از گواهی IP55 استفاده می کند. به همین دلیل این محصول برای استفاده در فضای باز ایده آل است. می توانید این محصول را به استخر یا ساحل ببرید و به موسیقی گوش دهید. این اسپیکر شیائومی مقاومت خوبی در برابر آب و گرد و غبار دارد. پس نگران خیس بودن و استفاده آسان این ابزار نباشید. باتری 2600 میلی آمپری در اسپیکر بلوتوث Xiaomi xmyx04wm استفاده شده است که می تواند دستگاه را به مدت 10 ساعت کار کند. البته باید بگوییم که هر چه میزان صدای اسپیکر را بیشتر کنید، باتری سریعتر خالی می شود. برای شارژ باتری این محصول باید نزدیک به 2 ساعت صبر کنید. اسپیکر بلوتوث Xiaomi xmyx04wm از طریق درگاه USB C شارژ می شود شک نکنید که اسپیکر بلوتوث قابل حمل Xiaomi تجربه خوبی از گوش دادن به موسیقی به شما می دهد و در مقایسه با قیمت اسپیکر XMYX04WM ارزش خرید دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل xmyx04wm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل xmyx04wm"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید