بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S37L

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S37L هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot S37L

بلندگوهای بلوتوث بسیار راحت، همه کاره و بسیار هوشمند هستند. شما می توانید موسیقی را به صورت بی سیم از تلفن هوشمند، تبلت، لپ تاپ و حتی برخی از پخش کننده های وینیل پخش کنید و بلندگوی قابل حمل بلوتوث Zealot S37L به ​​اندازه خود دستگاه از نظر عملکرد، اتصال و سهولت استفاده چشمگیر است.

برای انتخاب بلندگوی بلوتوث مناسب باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. برند Zelot مدت زیادی است که وارد بازار ایران نشده است اما در مدت کوتاهی به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب طرفداران زیادی پیدا کرده است. اسپیکر قابل حمل بلوتوث Zealot S37L دارای باتری داخلی قدرتمند است و وزن زیادی ندارد. به راحتی می توانید آن را در هر مکانی حمل کنید و از آن لذت ببرید. برای مشاهده سایر اسپیکرهای Zealot و خرید اسپیکرهای این برند با قیمت مناسب بر روی لینک کلیک کنید.

نمای کلی اسپیکر بلوتوث Zealot S37L

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot S37L برای کسانی که نمی خواهند هزینه زیادی برای خرید این محصول صرف کنند بسیار مناسب است. بلوتوث نسخه 5 و ورودی های مختلف تضمین می کند که این دستگاه به راحتی به هر چیزی متصل می شود. اسپیکر این دستگاه نیز از فناوری HIFI بهره می برد که کیفیت خوبی را برای خریدار به ارمغان می آورد.

طراحی Zelot S37L

شکل محصول از شکل محبوب فعلی، بیضی بهره می برد. زیر آن یک پایه است که به راحتی می توان آن را در هر جهت قرار داد. دو دیافراگم باس ویبره در دو طرف دستگاه تعبیه شده است که با چراغ های LED تزئین شده و زیبایی طراحی دستگاه را دو چندان کرده است. بنابراین، هنگام پخش موسیقی می توانید از یک جلوه نور خوب لذت ببرید. پیکربندی پورت دستگاه به گونه ای است که امکان اتصال با سیم و بی سیم وجود دارد. علاوه بر این دکمه ای به رادیو متصل است که طراحی این دستگاه را علاوه بر قابلیت تنظیم صدا تکمیل می کند.

ویژگی های اصلی اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot S37L

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot S37L دارای باتری داخلی بسیار قدرتمند با حجم 3600 میلی آمپر ساعت می باشد. دارای پورت های ورودی AUX، TF و USB می باشد. بنابراین به راحتی با همه دستگاه ها سازگار است. همچنین همانطور که قبلا گفتیم، بلوتوث نسخه 5 یک ویژگی عالی برای اتصال به دستگاه های هوشمند با کمی تاخیر است. علاوه بر این، فناوری HiFi به شما امکان می دهد از صدای خوب لذت ببرید.

این دستگاه همچنین دارای یک میکروفون داخلی است که به شما کمک می کند به تماس های دریافتی پاسخ دهید. همچنین بد نیست بدانید که این دستگاه در برابر گرد و غبار و پاشش آب مقاوم است. بنابراین می توانید از آن برای پیاده روی و کمپینگ استفاده کنید. همچنین دارای بند حمل برای حمل و نقل راحت تر است.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot S37L از همه نظر یک انتخاب بسیار اقتصادی است. تمام قابلیت های یک اسپیکر بلوتوثی را دارد و از نظر زیبایی و طراحی حرفی برای گفتن دارد. حتی قابلیت استفاده از کارت حافظه microSD را نیز دارد که عملاً نیاز به دستگاه دیگری برای پخش موسیقی را از بین می برد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S37L" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S37L"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید