بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل P1

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل P1 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot P1

یکی از بهترین اسپیکرهای قابل حمل و قدرتمند موجود در بازار را باید گنجاند، اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot P1 که توانایی بالایی در پخش فایل های صوتی دارد. امروزه شاهد برندهای مختلفی در زمینه تجهیزات پخش هستیم اما این اسپیکر قابل حمل و نسبتا سنگین Zelota توانسته شرایط خوبی را برای خریداران و علاقه مندان به موسیقی فراهم کند. در این قسمت از فروشگاه اینترنتی فروشگاه های معتبر اینترنتی به بررسی و ارزیابی مشخصات و قابلیت های فنی اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot P1 می پردازیم.

بررسی اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot P1

اسپیکر بلوتوث Zelot مدل P1; او انجام داد

یکی از مهم ترین ویژگی های این اسپیکر بلوتوث قابل حمل، طراحی منحصر به فرد و منحصر به فرد آن است. به لطف دسته ای که به محصول داده شده است می توانید این مدل 4 کیلوگرمی را به راحتی حمل کنید. آره؛ اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot مدل P1 با وزن 4 کیلوگرم عرضه می شود که نشان از کیفیت محصول و قطعات آن دارد.

در کنار اسپیکر Zealot P1 یک صفحه نمایش کوچک پیدا خواهید کرد که اطلاعاتی در مورد فایل موسیقی نشان می دهد و می توانید با استفاده از کلیدهای پایینی اقدامات مختلفی را انجام دهید.

ابعاد حدود 26*20*40 سانتی متری اسپیکر Zelot P1 و وزن 4 کیلوگرمی توانست در نقاط مختلف به کاربر هشدار دهد. بدنه این اسپیکر از پلاستیک مرغوب ساخته شده است و در کنار صفحه نمایشگر یک نشانگر LED می بینید که می تواند وضعیت دستگاه را نشان دهد. البته مهارت رقص سبک او را نیز نباید دست کم گرفت که در افزایش زیبایی و کیفیت متریال تاثیر بسزایی داشت. اگر نگران کیفیت صفحه نمایش هستید، بهتر است بدانید که دوام بالایی دارد و در برابر خط و خش مقاوم است.

اسپیکر بلوتوث Zelot مدل P1; مهارت ها

می توانید از این محصول از طریق Wireless و Wired استفاده کنید. در واقع این دستگاه از پورت های USB، بلوتوث، AUX و microSD پشتیبانی می کند. علاوه بر قابلیت بلوتوث، می توانید از فلش مموری یا کارت حافظه ذخیره سازی نیز برای اتصال و پخش فایل های صوتی استفاده کنید. البته داشتن کابل AUX نیز می تواند مزیت محسوب شود. ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که امکان برقراری اتصال بی سیم وجود نداشته باشد و بخواهید از کابل برای اتصال دستگاه استفاده کنید. در این صورت شرایط بسیار متفاوت است و می توانید از قابلیت های دستگاه استفاده کنید.

بد نیست بدانید که این اسپیکر بلوتوث از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می کند. این خبر خوبی برای کاربرانی است که می خواهند از کیفیت بهتر و بالاتری بهره مند شوند. توان اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot P1 برابر با 20 وات و طول آن 10 متر می باشد. فراموش نکنید که یکی دیگر از ویژگی های این اسپیکر قابل حمل، پشتیبانی از رادیو است و این خبر خوبی برای کاربران علاقه مند به رسانه خواهد بود.

بررسی اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot P1

این اسپیکر Zelot دارای باتری لیتیوم پلیمری غیر قابل تعویض با ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعت می باشد. همچنین، عمر باتری 4 ساعت است. با یک بار شارژ می توانید به مدت 4 ساعت از آن استفاده کنید. بد نیست بدانید این محصول دارای میکروفون مخصوصی است که می توانید با استفاده از آن لحظات مفرح و جذابی را در کنار خانواده و دوستان خود برای خود رقم بزنید. در واقع کیفیت صدای میکروفون بسیار خوب است و توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

نتیجه

اگر علاقه مند به استفاده از یک اسپیکر بلوتوثی با کیفیت و قدرتمند هستید، اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot P1 می تواند انتخاب خوبی باشد. در واقع این محصول از فلش مموری، میکرو اس دی، بلوتوث و AUX پشتیبانی می کند و به لطف توان 20 واتی آن می توان گفت کیفیت بسیار خوبی خواهد داشت. همچنین قیمت اسپیکر Zelot p1 را نیز باید خوب و قابل قبول توصیف کرد. شما می توانید این اسپیکر بلوتوثی باکیفیت را با قیمت مناسب از فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل P1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل P1"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید